Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Klomp 30-06-2022

GEZIEN DE AANGETIPTE VRAGENKUNT U NIET ANDERSCONCLUDEREN DANDAT WIJ AL JARENLANG ZEER TEVREDEN ZIJN.

Kok 30-06-2022

Net personeel in winkel en goede uitleg netjes op tijd bezorgt en goed aan gesloten ook weer net personeel en oude netjes mee genomen

n**********@h********** 30-06-2022

Als mijn ouders wit- goed of andere spullen nodig hebben
Gaan we altijd naar de Expert in Dinxperlo.daar worden ze altijd goed geholpen.

Van den Hurk 30-06-2022

Ik kom al heel veel jaren bij expert .heb er ook voor mijn 2 zonen witgoed gekocht. Ben altijd zeer tevreden geweest advies, ser v en vriendelijkheid.

i********@g******** 30-06-2022

We zijn snel en goed geholpen en geadviseerd. Onze bestelling is volgens afspraak bezorgd en geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden!

Hinsenveld 30-06-2022

De medewerker zocht actief naar het onderdeel en belde meteen met de leverancier

k********@h********** 30-06-2022

bij het kopen eerst bedenken waaraan een product moet voldoen en wat je er mee wilt.

Fijne goede winkel 29-06-2022

Zeer vriendelijk personeel die goede informatie geven doorvragen en een goed advies geven

n******@x******** 29-06-2022

Een absoluut professionele zaak met keurig personeel en uitstekende service.

m***********@g******** 29-06-2022

Expert Horst is een een prettige winkel, goede service en vriendelijkheid voor de klant.

l***********@g******** 29-06-2022

Mdw. Expert Twello zeer klantvriendelijk! Geeft duidelijke informatie. Top! 😉

Van Bree 29-06-2022

Lees alle beschrijvingen van het product goed door zodat u het juiste apparaat besteld

Wouters 29-06-2022

Een goed advies, goed meedenken wat voor mij het beste is, snelle levering en goede service altijd vriendelijk geholpen

Stanneveld 29-06-2022

Prima advies,goede service,rustige benadering naar klanten en goed overleg mogelijk wanneer er iets bezorgd gaat worden

h*******@g******** 29-06-2022

Wellicht niet de goedkoopste winkel, maar voor deze kwaliteit en service ga je niet verder shoppen.

f**********@h********** 29-06-2022

Goed advies, vriendelijk geholpen, ruime keuze. Staat het er niet doen ze toch hun best om het te kunnen leveren.

a************@s************ 29-06-2022

In winkel product uitgezocht. Goed advies en duidelijke uitleg. Zaterdag gekocht en dinsdag al geleverd.

y******@z******* 29-06-2022

Top winkel..goed personeel..fijne communicatie ..zeker een aanrader om daar de gaan scoren

Linstra 29-06-2022

Prima bedrijf is bereikbaar, komt afspraken na en doet zijn best om te leveren, ook als ze het produkt zelf niet op voorraad hebben

Lijdsman 29-06-2022

Bij Expert krijg je, naast waar voor je geld, bekwame en geduldige adviseurs.
Er wordt je niets opgedrongen maar wel veel duidelijk gemaakt.
Mijn product moet nog geïnstalleerd worden dus over kwaliteit versus prijs daarover kan ik later pas wat zeggen.

Vink 28-06-2022

Prima geholpen in de winkel. Plaatsing van het apparaat volgens afspraak, door een keurige, vakbekwame medewerker.

g*********@g******** 28-06-2022

De Philips airfryer aanbieding was voldoende aanwezig en kon direct meegenomen worden.

p***********@o********** 28-06-2022

Zowel in winkel en tijdens bezorging prima geholpen door deskundige en vriendelijke medewerkers.

t******@k********** 28-06-2022

Het is fijn kopen bij expert je wordt altijd goed geholpen en ze hebben ook alle tijd voor je

b*****@z******** 28-06-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Alleen tijdens telefonisch contact lang moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg.