Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

c**************@g******** 15-04-2022

Uitstekende service! Ook als er iets kapot gaat. Daarom kopen we onze apparaten al jaren in deze winkel. Ook vanwege het deskundige advies. Zeer fijn dat wij hier niet zelf aan de medewerkers hoeven uit te leggen wat de laatste stand van zaken is, wat in sommige ketens wel het geval is. Top!

l***********@z******* 15-04-2022

verkopers met verstand van zaken, waardoor men zich onderscheidt van grotere zaken op electronicagebied.

Ceelen 15-04-2022

Goede service en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Nette, bekwame en vriendelijke installateur / bezorger

Van der Linden 15-04-2022

Vóór de inbouw van de nieuwe Liebherr koelkast werd de nis door de monteur schoon gemaakt en na zijn vertrek was geen spoor van activiteit meer zichtbaar of het moet zijn dat de frontdeur mooier teruggeplaatst bleek te zijn. Prima service!
Jos van der Linden.

Jordan 15-04-2022

Zoals al vermeld al sinds 1982 nagenoeg mijn leverancier voor alle wit- en bruingoed.

Hendriks 15-04-2022

Expert Beuningen is een fijne winkel.
Vriendelijk en deskundig personeel.
Netjes thuisbezorgd .

Van Oeffelt 15-04-2022

alleen de afwerking in overleg met de monteur,hij moet behoorlijk wat aanpassingen doen

De Jong 15-04-2022

Expert Hagoort in den Dolder is gewoon een uitstekende zaak waar vakkundige en servicegerichte mensen werken. Heel prettig.

Oldenhave 15-04-2022

Ben goed geadviseerd door de verkoper en ben tevreden met mijn aankoop (telefoon)

k***********@g******** 14-04-2022

Kiest u voor deskundigheid en prima service dan is expert Emmen Uw partner.

Jansen 14-04-2022

Jammer dat bij levering de uitleg zo snel en minimaal was. Na gewenningsperiode blijkt het toch een goede keuze,

Van Dam 14-04-2022

Helaas, de website van Expert ziet er goed uit, is gemakkelijk in het zoeken, maar is helaas niet betrouwbaar v.w.b. de voorraad in de winkel. Mijn ervaring is dat de website aangeeeft dat iets voorradig is (moet zijn), maar in de praktijk klopt dit helaas niet altijd. Telefonische navraag gedaan en geen voorraad terwijl op de site staat van wel voorraad, dit is me overkomen bij meerdere Expert winkels. Helaas.

Van het Westeinde 14-04-2022

Prima bedrijf, No Nonsense, superblij dat er zulke winkels zo dichtbij zijn.

Pultrum 14-04-2022

Als je vroeger een storing ergens aan had , kan ik mij voorstellen dat je voorrijkosten moest betalen .
Ben al jaren klant bij expert joure .
De levering en installatie en uitleg waren perfect maar dat je daarvoor 49,00 Euro moet betalen .??????
Dat was vroeger service .

s*********@g******** 14-04-2022

De eerste keer dat ik in de winkel kwam moest ik lang wachten plusminus 15 minuten, voordat iemand kwam om te helpen terwijl er meerdere personeelsleden aan de balie aanwezig waren waarvan er uiteindelijk één vanachter een beeldscherm vandaan kwam om mij te helpen.

l*********@l****** 14-04-2022

Vakkundig advies gekregen in de winkel. Aflevering en installatie prima. Een winkel en service om aan te bevelen!

Stokman 14-04-2022

Goede winkel , fijn fysieke uitleg en fysieke aankoop, ook voor reparaties en garanties prefereer ik fysieke winkelaankoop

Kruiper 14-04-2022

Om zelf een keuze te maken kun je zelf ook diverse artikelen bekijken en dan samen met de winkel verkoper de beslissing nemen over de voor en nadelen van het betreffende artikel

s*******@z******** 14-04-2022

Prettige, klantvriendelijke en deskundige benadering in de winkel en bij bezorging en plaatsing.

Kleverkamp 14-04-2022

Goede service, vriendelijk personeel, keurige zaak. Echt aan te bevelen.
Parkeren is soms lastig, misschien dat daar in de toekomst iets op gevonden wordt.

Verreijt 14-04-2022

Als het bestelde wordt geleverd gaat de monteur er al snel vanuit dat de klant er zelf wel uitkomt. Soms zijn monteurs wel erg overtuigd van hun eigen mensenkennis. Ik ben er zelf uitgekomen maar ik moest wel een extra apparaat kopen om mijn eerder gekocht apparaat optimaal te kunnen gebruiken. Dat extra appat heeft een speciale handelswijze nodig en veel geduld. Maar er lijkt maar een appaat beschikbaar te zijn om het eerst apparaat te kunnen laten doen wat nodig is voor een bepaald resultaat. Ik noem niks bij naamis omdat ik niet nog meer gedoe wil

m********@g******** 14-04-2022

Goede, deskundige en snelle hulp. Deze verkoopster ging niet voor het duurste product te verkopen maar het product wat bij mij als consument aansluit. Dus top!!

Koops 14-04-2022

Lekker in de buurt en er werken mensen die me kunnen helpen bij mijn keuze. Als ik vragen heb kan ik ook gewoon bellen, dat kan bij webshops ook nooit.

Keur 14-04-2022

Komen al jaren bij dit bedrijf. Advies en service belangrijkste argument. Vriendelijk personeel en deskundig

b****@z******* 14-04-2022

Fijne winkel, vriendelijke en service gerichte medewerkers en het naleven van de garantie is uitstekend.