Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Lansink 24-01-2022

Ga voor goed advies, goede uitleg en super snelle service naar Expert L.E.C hengelo.

Bolster 24-01-2022

Expert Neede, is een fijne winkel met een goede uitstraling en fijn personeel.

i********@i********* 24-01-2022

Uitstekende service bij aankoop, levering en installering van mijn nieuwe televisie.

Beernink 24-01-2022

Via de website hebben we ons goed kunnen voorbereiden op de aankoop van een nieuwe Smart TV. Bestelling hebben we via Whatsapp kunnen plaatsen om vervolgens de TV te laten bezorgen en installeren. Dank voor de uitstekende service en vakkundigheid!

r*******@c********* 24-01-2022

Dankzij een uitstekende klantgerichtheid, service, kennis en persoonlijke aandacht koop ik eigenlijk alleen nog maar elektronica bij Expert.

p**********@v****** 24-01-2022

De persoonlijke aandacht die je krijgt bij Expert is echt fantastisch. De medewerkers van de winkel in Pijnacker zijn zeer ervaren en kunnen een goed advies geven over wat je wilt kopen. Wij komen erg graag in deze winkel.

De Boer 24-01-2022

Persoonlijke, deskundige en prettige hulp in de winkel. In overleg werd besloten welk artikel het best bij mij past en daarmee verliet ik tevreden het pand.

ikke 22-01-2022

goede service en hulp keurig netjes thuis bezorgd
nette afhandeling
goed contact

m***********@g******** 21-01-2022

Expert Diepenveen is zeer klantvriendelijk en vakkundig. Zeer goede aflevering en advisering en prettig in de omgang bij het plaatsen van de wasdroogcombinatie.

Timmermans 21-01-2022

Expert staat garant voor goede informatie en uitstekende service, wat de keus vergemakkelijkt.
Tegen de service van Expert kan geen ander bedrijf tegenop.
De klant staat voorop.
Daarom komen we al tientallen jaren alleen maar bij EXPERT.

Evelien Coomans 21-01-2022

De service van Expert was uitstekend.
Extra kosten vielen tegen. Maar het oude apparaat ging mee terug en het nieuwe apparaat met assesoires werd perfect geïnstalleerd. Bovendien moest alles naar 2 hoog via de trap.

v**************@g******** 21-01-2022

Top winkel met goed personeel! Woon je in Lansingerland, zoek niet verder koop hier!

j*********@h********** 21-01-2022

Netjes geholpen en super snelle bezorging.
Ook de bezorger heeft veel kennis van zaken.

w*********@g******** 21-01-2022

vriendelijke verkopers en goed advies. Ook bezorgen van aankoop keurig en op afgesproken tijd.

i*************@g******** 21-01-2022

De Zanussi condensdroger is een uitstekend product En hoop dat deze net zoals mijn vorige ook 13 jaar meegaat Super prijs kwaliteit

Lenior 21-01-2022

Goed geholpen. Denken met je mee! Totaal niet opdringerig,wat zeer prettig was! Helpen bij de keus, maar laten je zelf beslissen!

Wong 21-01-2022

De interne communicaties kunnen beter. De gemaakte afspraak met de verkoper moet door de bezorger worden nagekomen!

Dekker 21-01-2022

Prima service. Adequate afhandeling van mijn bestelling. Leveringsmoment conform hetgeen afgesproken.

m******************@x******** 21-01-2022

Zeer tevreden over de dienstverlening van Expert Nuenen. Goede hulp gehad bij zoeken naar oplossing voor vervanging inbouwapparatuur in reeds bestaande keuken.

Dijkstra 21-01-2022

Mooie en goede producten die met goed advies worden aangeprezen met de juiste prijzen.

Korevaar 20-01-2022

Goede prijs. Netjes en snel geholpen. Levering en montage volgens afspraak. Met vriendelijke groet, Ad Korevaar

Maas 20-01-2022

Zeer vriendelijke en goede klantenservice samen met een ruime keuze aan producten

Stengs 20-01-2022

Expert is een top winkel! Ga ik graag heen voor al mijn witgoed! zeer goed geprijsd!

Buma 20-01-2022

Al jaren komen wij bij Expert Burgum.
Voornaamste reden: zeer klantvriendelijk!!

Draaisma 20-01-2022

Ben bij expert Leeuwarden goed geholpen.
Kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.