Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

M.j.t.m. Hazewinkel 14-06-2022

Weer super geholpen door ***** en zoals gebruikelijk alles netjes op tijd geleverd. Kan deze winkel van harte aanbevelen.

a*************@k********* 14-06-2022

Expert heeft zeer ervaren en betrokken medewerkers die meedenken met de klant

Veldman 14-06-2022

Expert is een prima winkel. We kopen al jaren onze apparaten bij deze winkel. Zeker aan te raden.

Hendriks 13-06-2022

Goede service en super vriendelijke medewerkers. Goede service bij thuisbezorging en installatie.

De Swart 13-06-2022

de service en deskundigheid heb ik zeer goed ervaren prettig winkel en personeel

Delainey 13-06-2022

Hele goede service! Snel geholpen, goed geïnformeerd over de producten. Bij de volgende aankoop weet ik waar ik moet wezen. Echt een aanrader.

w**********@g******** 13-06-2022

Overzichtelijk en goed assortiment
Wel beperkte aantal telefoons op voorraad

h*********@p******** 13-06-2022

Wees zeer kritisch bij het installeren van je machine. Stel zelf veel vragen en kijk of ze niet te snel weggaan. Extra uitleg en controle bij vaatwasmachines is noodzakelijk.

w**************@h********** 13-06-2022

Bedrijf dat perfect aansluit aan de gestelde eisen een klant voelt zich daar thuis

Dons 13-06-2022

Wij bestellen al jááááren onze apparaten bij Expert in Maastricht.. En dit steeds naar volle
tevredenheid : vandaar wederom de 10-score!!!
Zéér aardige medewerkers /komen ook eerst inmeten of het door ons gewenste apparaat wel
past.
Mocht het niet passen wordt er door EXPERT goed mee gedacht met een keuze voor een
passend apparaat.
Bij de plaatsing van de apparaten niets meer dan LOF voor deze medewerkers.
Zouden iedereen EXPERT Maastricht adviseren.

w*********************@g******** 13-06-2022

Goede en snelle service en bovenal vriendelijke mensen bij Expert Surhuisterveen! Top!

t************@g******** 13-06-2022

Mooie Kobo e-reader voor mijn vrouw gekocht bij Expert. Overal dezelfde prijs maar hier met vriendelijke service en cadeaupapier.

Van Der Linde 13-06-2022

De medewerkster was zeker klantvriendelijk, maar wist niets van de producten.

Poiesz 13-06-2022

Wij zijn heel tevreden over onze expert in Dongen vanwege de klantvriendelijke benadering en de service.

Hr Engels 13-06-2022

Goede winkel, levering in orde en goed advies. Eventuele problemen met producten worden goed opgelost.

Groote 13-06-2022

Keurige service.
Komen afspraken na.
Zelf als je bezorg tijd wil veranderen is het geen probleem.
Het oude toestel kan dmv afspraak later worden opgehaald.

Van Meerten 13-06-2022

De prijs zou wel beter kunnen, later op internet een goedkope aanbod gezien

Vogelzang 13-06-2022

prima winkel met uitstekend personeel die keurig advies geven bij het aangekocht product de gratis levering is ook een pluspunt al met al gewoon een tevreden klant

Hollander 13-06-2022

Fijne winkel, vriendelijk deskundig personeel
Prijs gelijk aan internet bedrijven
Bezorging en zeker de plaatsing top

m******@m********** 13-06-2022

Koel/vries combi netjes op tijd geleverd. Service in de winkel is helemaal top. Daarnaast hebben ze onze oude koelkast en vrieskist meegenomen. We zijn blij met het product!

Heidstra-dassen 13-06-2022

Winkel in ons dorp. Uitstekende service en voldoende keuze. En niet te duur. Wat wil je nog meer

Van Haaren 13-06-2022

Zeer goed geadviseerd in de winkel en alles keurig bezorgd en geïnstalleerd in ons huis inclusief uitleg over de werking.
Waar vindt je dat tegenwoordig nog.

r********@a****************** 13-06-2022

goede kennis van zaken duidelijke politiek dat bestelling is niet einde van de service maar dat aflevering en instructie part of the deal zijn, aanrader om hier te kopen.

i***@r***************** 13-06-2022

Goede service en prima prijs-kwaliteitverhouding.
En goede vak en product kennis

Bol 13-06-2022

Expert is mss niet de voordeligste maar de service daar in tegen maakt het allemaal weer goed. zeker een aanbeveling waard ook omdat de winkel voor mij op loopafstand is