Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Der Laar 23-12-2021

Top winkel met vriendelijk personeel. Artikelen worden snel en goed geleverd en geinstalleerd

Overmeen 23-12-2021

De service is uitstekend, Kwaliteit van goederen uitstekend, Uitleg in de winkel ook uitstekend.

Kea 22-12-2021

Prima geholpen bij het uitzoeken en het plaatsen van een vaatwasser. Goede communicatie , duidelijke afspraken, prima service, fijne monteur.Kortom, ik ben zeer tevreden over Expert.

g**********@k********* 22-12-2021

Deskundige mensen, ze hebben een goed bestand en kunnen al je gekochte spullen feilloos terug halen.
Kunnen goed concurreren.

a*************@c******** 22-12-2021

zeer vriendelijk en deskundig personeel. En een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Geertsma 22-12-2021

Mooie winkel en voorraad goede voorlichting ze weten waar ze het over hebben ik beveel de winkel aan

Van Hal 22-12-2021

expert heeft mij perfect ondersteund bij de aankoop van mijn produkten , snelle levering en prijs/kwaliteit in evenwicht

Kuipers 22-12-2021

Prettig om nog een familiebedrijf in de buurt te hebben die nog begrijpen wat service is in de toch steeds onpersoonlijkere wereld van online aankopen.

p*************@g******** 22-12-2021

Fijne en deskundige lokale winkel. Prima advies en uitstekende installateur (die alles keurig opruimt na installatie, waar zie je dit nog?)

Meurs 22-12-2021

Mijn ervaringen met Expert in Vlaardingen zijn super. De service geweldig. Bij het vervangen van de inbouw koelvriescombinatie kwam zelfs de monteur eerst kijken welk type combinatie er zou passen. Hij heeft zelfs in zijn weekend uitgezocht welk type geschikt zou zijn in onze ruim twintig jaar oude keuken. En al het sluitwerk moest omgebouwd worden.
Het oude apparaat weer afgevoerd! Kortom geweldig!
Bij het kopen van de droger weer twee trappen hoog geïnstalleerd en oude apparaat afgevoerd en bij onze laatste aankoop, de stofzuiger, na 1 telefoontje kon ik dezelfde middag de stofzuiger ophalen ondanks alle coronabeperkingen!
Ik beveel Expert Vlaardingen van harte aan!

Swartjes 22-12-2021

Super goede en snelle service maandag een droger besteld in dinsdag al in huis top

g**********@s******** 22-12-2021

De prijs van aankoop moet niet bepalend zijn van de betrokkenheid van de winkel medewerker.

a***************@g******** 22-12-2021

Uitstekende service; zowel in de winkel bij het adviseren als ook thuis bij de installatie.
We zijn zeer tevreden.

r*********@h********** 22-12-2021

Slechte service. Expert Ben van Dijk Uden hebben me op black friday een Samsung Tv verkocht waar slechts een speciale Samsung kabel op past van maximaal 5 meter. Toen ik tot de conclusie kwam dat er geen langere kabels leverbaar waren, zeiden ze dat ik dan maar had moeten aangeven dat mijn tv verder dan 5 meter van de aansluiting zat... Ik was perplex. Ik ben echter een complete leekop dat gebied. Zij noemen zich expert. Vervolgens wilde men de tv slechts innemen als ik een nieuwe tv zou kopen bij hen. Men wilde daarop geen korting geven. Uiteindelijk zag ik mij gedwongen om dat dan maar te doen. Ik heb uiteindelijk voor bijna € 1800 een Tv gekocht die elders € 400 goedkoper was. Alsof men een enorme geste maakte, kreeg ik er uiteindelijk slechts een Tv-steun en een coax kabeltje ter waarde van ongeveer €100. Ik voel me belazerd. Slecht bedrijf.

i***********@k********* 21-12-2021

Wordt prettig en vlot geholpen. Er staat voorraad om uit te kiezen. Ik verwacht deskundig advies en dat krijg ik.

Mariën 21-12-2021

Goeie winkel Expert, prima service en heel vriendelijk personeel. De moeite waard om daar binnen te lopen !

Van Rooij 21-12-2021

Al vaker producten gekocht bij Expert Oss, tot nu toe nog niet teleurgesteld.

r************@h********** 21-12-2021

Er is niet meegedacht, geen informatie en communicatie over de levering die uiteindelijk na een jaar wachten niet mogelijk bleek te zijn.

Van Dijk 21-12-2021

Prima winkelpersoneel en ook de aflevering kon volledig naar wens worden vervuld. Bekwame bezorging

Van Dijk 21-12-2021

Wij hebben de wasmachine per telefoon besteld.vriendelijk geholpen en de wasmachine keurig afgeleverd.

Brood 21-12-2021

Kom gewoon naar de winkel en laat je goed voorlichten prijs is gelijk of lager dan internetbedrijven die ook vaak een verouderd model leveren

Stavenuiter 21-12-2021

Zocht een video deurbel, heb zelf een Ring camera, maar een abonnement houdt mij tegen. Daarom heb ik na zoekwerk gekozen voor de Eufy camera. Nu pas 2 dagen in gebruik, maar tot nu toe tevreden.

Meindert 21-12-2021

Wij hebben onze Amerikaanse koelkast bij deze winkel gekocht. Omdat de service op en top is.En klantvriendelijk personeel. Deze mensen nemen de tijd voor je om de juiste keuze te maken. Bij de aanschaf van nieuwe Amerikaanse koelkast. Mooie overzichtelijk ingerichte winkel. En hebben onze koelkast geplaatst en uitleg gegeven over de werking van het apparaat. En de monteur gaf ons de tip om de koelkast bij de leverancier te registreren voor extra garantie.

t****************@g******** 21-12-2021

Een pluim voor de monteur!
Hij heeft mij alles uitgebreid uitgelegd. Miste ik bij de verkoper.

w*********@k********* 21-12-2021

Als het produkt niet leverbaar is, helpen ze een geschikte vervanger te zoeken.