Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kampman 29-10-2021

Uitstekend geholpen bij Expert in Ommen, de verkoper verstaat zijn vak uitstekend.

a*********@k********* 29-10-2021

mooie winkel, een uitstekende verkoper en een hele aardige hulpvaardige bezorgdienst.

g***************@h********** 29-10-2021

De mensen van expert helpen je op weg om het meest passende product voor je te vinden

Van den Bersselaar 29-10-2021

Mensen je hoeft niet naar Helmond of Eindhoven.
Expert is niet duurder dan de Media Markt of Coolblue.
Expert levert kwaliteit, goede service, en niet duur.!

l******@x******** 29-10-2021

niet alleen levering aan huis maar ook prima service door monteur die de aanschaf plaatste en aansloot op Ziggo

Kamphuis 29-10-2021

Uitstekend geholpen. Had toch verkeerde keuze gemaak en omwisselen was geen probleem. Dat bedoel ik met Service.

Jansen 29-10-2021

Ik kan het bedrijf Expert van harte aanbevelen, ze scoren heel goed op alle fronten.

Habermehl 29-10-2021

Rustige hulp bij het maken van een keuze. Inspelen op info via internet van Expert.

n***********@g******** 29-10-2021

Voor de beste service en advies kan je hier altijd terecht. Het is niet altijd even makkelijk om op internet te vinden wat je zoekt. Expert Dirksland kan je hier uitstekend bij helpen en volledig in ontzien.

h***************@g******** 29-10-2021

Prima inbouw koelkast geleverd, voor een nette prijs. En wederom keurig ingebouwd. Hopelijk gaat hij net zo lang mee als de vorige, ik heb er vertrouwen in

Wassink 28-10-2021

Ik ben erg tevreden, de miele wasmachine was niet op voorraad, kreeg zolang een leenwasmachine totdat nieuwe wasmachine er was. Goede service!

k************@k********* 28-10-2021

fijne zaak komen er al jaren, en als je hier in huis Expert roept stort het huis in haha

Ijzinga 28-10-2021

kijk eerst op de website van expert en eventueel andere zaken en ga daarna naar de winkel

i****@g************ 28-10-2021

Goede informatie, kennis, vriendelijkheid, meedenkend met andere worden uitstekend bedrijf

Dorenbos 28-10-2021

let op cashback van samsung werkt niet is bekent bij radar.
samsung probeert er onder uit te komen met smoesjes gr geert

H.j. Bosman 28-10-2021

Ik heb weer voor een Miele wasmachine gekozen, omdat ik in bijna 50 jaar maar 2 wasmachines versleten heb, zegt genoeg.

Jeroen 28-10-2021

zeer goede service en uitleg in de winkel en goede communicatie naar de klant. Ook het installeren ging zeer zorgvuldig en met veel zorg.

r********@k********* 28-10-2021

Een prachtige TV voldoet precies aan mijn wensen, werd ook goed geholpen door de medewerker.

Catrien 28-10-2021

In de winkel een inductiekookplaat van Bosch uitgezocht en deskundig advies ontvangen.
Helaas bij de installatie bleek dat de plaat niet geschikt was voor onze installatie.
Een andere uitgezocht en na een paar dagen werd deze geïnstalleerd . Monteur was deskundig. Prima service.

Van Dijck 28-10-2021

Goede informatie en snelle service. zeer klantvriendelijk. komen afspraken na.

Brands 27-10-2021

Vriendelijke verkopers met kennis van zaken. Korting die eigenlijk pas de volgende dag zou gelden werd toch direct gegeven.

Van Harten 27-10-2021

Wij kwamen in contact met Expert.door een aankoop.Af handeling na alle tevredenheld. sinds dien kopen wij al onze producten. Afspraken en overeenkomsten,worden correct af gehandeld.

Klein Velderman 27-10-2021

Deskundig personeel, en goede advisering. Levering volgens afspraak, met een rustige uitleg hoe om te gaan met het gekochte product.

Van Klaveren 27-10-2021

Fijne koelkast: tafelmodel, maar veel ruimte en extra groot vriesvak! Aardige bezorgers. Let op: als je, op de bezorgdag, telefonisch een richttijd doorkrijgt vd winkel (Expert) kunnen ze er veel eerder zijn (in mijn geval ongeveer anderhalf uur eerder). Even een belletje vd bezorgers zou handiger zijn.

Beerens 27-10-2021

Ik ben heel goed en vakkundig geholpen in de winkel. Ook de bezorging was conform de afspraak . De uitleg van het app door de bezorgers was ook duidelijk! Dus we waren helemaal tevreden!