Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kruijsdijk 09-12-2021

Zeer correcte heren die heel beschaafd mijn wasmachine hebben gelerd

Zeer correcte heren die uistekende levering hebben gedaan en alles goed hebben toegelicht en geen troep hebben achtergelaten

Haije 09-12-2021

De AEG stofzuiger VX82 -1-4MB is fluisterstil en heeft voldoende regelbare zuigkracht is tevens voorzien van een plavuizenborstel Gr. Charles Haije.

De Lang 09-12-2021

Expert Wolvega is een heel mooie en leuke winkel en je wordt op een heel prettige manier geholpen en men is deskundig

f**********@g******** 09-12-2021

Ik heb een Samsung wasmachine besteld voor mezelf, mijn zus en mijn vriend. De aflevering was op tijd en de jongens van expert waren zeer klantvriendelijk een mooie wasmachine die goed draait en makkelijk te bedienen. Zeer tevreden.

Levy 09-12-2021

Expert is een prima winkel. De service is meer dan uitstekend.
Dikke 10 !!!

j***********@z******* 08-12-2021

Expert heeft een uitgebreid assortiment, in ons geval een afzuigkap. Echter de advisering mag beter en levercondities installatie mogen meer transparant en klantvriendelijker. De bestelde AEG-afzuigkap was goed geprijsd, (uiteindelijk) snel leverbaar. De installatie werd vakkundig en goed gedaan. We zijn er volop tevreden mee.

De Ruiter 08-12-2021

Voor deskundig advies en uitstekende montage kan ik Expert zeker aanbevelen.

w**********@z******* 08-12-2021

Op dit moment is het bestelde nog niet aangekomen. Waarschijnlijk komt dat morgen.

Buitenwerf 08-12-2021

Zowel de wasmachine als de droger van AEG zijn de beste keuze voor mij. Deze gaan lang mee en leveren de beste kwaliteit. Door het kleine oppervlak waar de apparatuur kwam te staan, moesten deze op elkaar gezet worden. Waarbij ik aanraadt ook een tussen plaat aan te schaffen zodat de droger zijn garantie niet verliest. Fijn dat de bezorgers hierin mee denkend waren. De bezorging verliep snel en positief! Ik ben erg blij met deze upgrade in het huishouden.

P. Wilkens 08-12-2021

Wilde bij voorkeur lokaal kopen (ter ondersteuning van de lokale middenstand) en niet bij de Rode Reus of een puur Online aanbieder. Nadeel zou een hogere prijs kunnen zijn maar dat was verrassend genoeg geheel niet het geval. Bovendien was de vakkennis en de servicegerichtheid van de jonge verkoper bij Expert Ermelo zeer goed te noemen. Een aanrader dus!

Bölger 08-12-2021

nou het is gewoon goed, goede keuze kunnen maken en top service bij brengen en monteren

Bierlaagh 08-12-2021

Ik kon het in de winkel niet vinden maar op de website wel en heb het product toen via de winkel besteld. Ze zijn daar zeer behulpzaam bij. Ik blijf klant

De Koning 08-12-2021

Heb een mooie wasdroger van Samsung gekocht. In de display lees je de programma's. Hij staat op de wasmachine en hierdoor kan ik de display niet goed lezen. (en echt klein ben ik zeker niet). Dit is mij niet in de winkel verteld, helaas. Verder doet de droger zijn werk wel goed.

Rem 08-12-2021

Een apparaat die al een keer is gebruikt en daarna geoxideerde batterijen. Wel opgelost maar had wel wat kunnen doen met prijs vind ik.

Ottema 08-12-2021

Zeer aan te raden om een product bij Exoert in Marum te kopen.Ze zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam .Ik kreeg zeer goede tips bij mijn aankoop.

a**************@h********** 08-12-2021

Nare ervaring, heten stonden achter mega groot scherm. Kijken elkaar aan wie er zou helpen. En een probleem dat ik casch wilde betalen.

Oudes 08-12-2021

Zeer tevreden over de service, kundig en vriendelijk personeel, de bezorging en installatie van onze wasmachine

g*********@o********** 07-12-2021

Deskundige medewerkers met uitgebreide informatie over gekocht artikel en voor de bezorging en installeren van de tv.

Liu 07-12-2021

affordable price, friendly staff, good communication, professional installation
Perfect experience!

De Wilde 07-12-2021

Lekker vertouwd kopen en staan open voor redelijke voorstellen als dat nodig is dat vind ik ook een sterk punt, ook fan een goede regio werking.

g*********@z******* 07-12-2021

Het team is zeer prettig in omgang. Ze nemen de tijd voor je en zijn deskundig.

i********@t******* 07-12-2021

Bij expert werken vakbekwame, vriendelijke mensen. Daar is het fijn om inkopen te doen

Teekamp 07-12-2021

Altijd betrouwbaar; prima service, aflevering is keurig op tijd, winkel ziet er mooi uit, uitstekend advies van hele aardige en nette medewerkers. Ook prima eigen reparatieservice. Klantvriendelijkheid is een 10.

Winkel 07-12-2021

Goede parkeergelegenheid, vriendelijk en goede kennis van de producten! Ruim assortiment, je hoeft er niet voor naar de grote stad!! Prijs kwaliteit goed in evenwicht..

m********@h******** 07-12-2021

Zeer goede service. Vriendelijke medewerkers. Qij zijn zeer tevreden. Aanrader.