Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*********@h******** 30-12-2021

Besteld in lockdownperiode. Prima contact, ondanks dat persoonlijk contact niet mogelijk was.

Huizinga 29-12-2021

Prima service, snelle levering met uitgebreide uitleg van onze warmtepompdroger.

w***********@g******** 29-12-2021

Vaatwasser stuk tijdens de feestdagen dinsdag nieuwe besteld de volgende dag geleverd en keurig ingebouwd. Alleen bleek er een knik in de afvoer slang te zitten waardoor de machine in storing sprong. Gebeld en binnen een uur kwam de monteur langs KlASSE

a************@g******** 29-12-2021

Ik raad andere mensen aan om producten bij Expert te kopen.
Zelf doe ik dit al heel lang, en het bevalt me nog steeds goed.

s*******@h********** 29-12-2021

Ondanks de coronamaatregelen kundig geholpen aan de balie bij de deur. Diverse producten laten zien en op verzoek toegelicht. Heel tevreden.

Olivier 29-12-2021

Goed advies gegeven en uitgezocht welke koelvriescombinatie in m’n keuken past!

j*********@h********** 29-12-2021

Zelfs in coronatijd een winkel die goed (telefonisch) bereikbaar is en waar de producten afgehaald kunnen worden.

Bouw 29-12-2021

Expert is een prettig bedrijf, vooral als je zelf in de winkel terecht kunt en in samenwerking met de deskundige verkopers tot een beslissing kunt komen.

o**********@g******** 29-12-2021

Van de geldterugactie vd kookplaat werd gezegd dat het eenvoudig en even werk was. het heeft ons uuuuren gekost om het met al die ingewikkelde nummers en uploaden van foto"s voor elkaar te krijgen en is alleen met hulp van anderen gelukt.

Goelema 29-12-2021

Fijne winkel,vriendelijk en deskundige medewerkers. Denken met je mee en werken snel en vakkundig.

Fenneman 29-12-2021

Expert: prima keuze. Goed advies en keurige aflevering. Ook concurrend wat prijs betreft. Zeker bij de acties.

Van Pinxteren 29-12-2021

Bij Expert Diepenveen krijg je persoonlijke aandacht. De service is uitstekend.

Wuestman 29-12-2021

Zeer tevreden over Expertise van medewerkers, tijd voor alle klanten, bij drukte dus rustig de tijd om van de prachtige winkel te genieten!

Van Wamelen 28-12-2021

Komen hier vaker en hebben al meerdere producten bij Expert gekocht. Prima winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Dam 28-12-2021

Wederom prima geholpen door een vakkundige medewerker van Expert Roosendaal. Dankjewel

i************@g******** 28-12-2021

Winkelpersoneel is deskundig en geven goed advies. Ik heb tips ontvangen om het nisje in orde te maken.

De Jong 28-12-2021

Mijn ervaring met Expert is dat alles altijd klopt: de adviezen, de bezorging, de uitleg van de apparatuur en de service naderhand....heel fijn!

r************@h********** 28-12-2021

Had online gekeken waar het goedkoopste was, en expert kwam er als goedkoopste uit!

Boelens 28-12-2021

Het installeren van de wasmachine was niet goed.
Over de winkel en hoe wij geholpen worden was prima, de aflevering was erg slecht. Transportbeugels niet opgehangen, de twindos niet geïnstalleerd en de droger niet juist op de wasmachine geplaatst.

c*****@p******** 28-12-2021

Goede ervaring met Expert Nijkerk was voldoende voor de volgende aankoop. Het ging precies zoals verwacht (en gewenst).

Bylsma 28-12-2021

Als er iets aan mankeert wordt er gelijk wat mee gedaan om het op te lossen

Visiepoint 28-12-2021

Slechte levering komt niet door Expert maar door Bosch en Miele die hun producten niet konden leveren door Corona. Anders is het altijd super op tijd.

Clots 28-12-2021

Goede en leuke winkel met een eerlijke en deskundige hulp bij het uitkiezen van het product. Dit is wat je bij de grote webwinkels zeker niet vindt.

Kleinsman 28-12-2021

Zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers. Zowel telefonisch als tijdens de beoordeling van de storing als het plaatsen van de nieuwe machine. Eerlijk advies. Snelle levering.

Van der Laan 28-12-2021

Goede kennis van zaken, vriendelijk en wil niet het duurste verkopen. Luisterde goed wat onze wensen waren