Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Rolleman 17-12-2021

Onlangs stofzuiger gekocht voor bepaalde prijs maar toen een week later de stofzuiger veel goedkoper stond afgebeeld werd er niet gezeurd maar direct door Expert het te veel betaalde bedrag teug gegeven. Klasse Expert.

Kinds 17-12-2021

Erg mooie winkel met vriendelijk personeel. Je wordt snel en vakkundig te woord gestaan.
Aanrader !

Groenman 17-12-2021

Geweldig geholpen en voorzien in de behoeften die wij hadden voor ons nieuwe huis. Duidelijke, goede kennis van zaken, klantvriendelijk en meedenkend! Top!

Nanne 17-12-2021

Ze hebben deskundig personeel en je wordt vriendelijk geholpen! En ze nemen ook de tijd!

Moes 17-12-2021

Ook nu weer uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een elektrische bijverwarming.

Tervoert 17-12-2021

Als he een winkel in een plaats wilt houden moet je daar zelf wel aan meewerken

h*********@k*********** 17-12-2021

Expert heeft bij mij een uitstekende reputatie op gebied van producten , levering en service .

s*********@k*********** 17-12-2021

We zijn ontzettend goed geholpen door Peter Schippers. Hebben een t.v. gekocht via de website maar uitleg via telefoon was ook hartstikke goed. Hadden een vraagje via de mail gedaan en werden binnen 5 minuten teruggebeld. Klasse!!

p**********@h********** 17-12-2021

Alles besteld via de telefoon en deze service was al super. Op de bezorgdst zelf 2 super vriendelijke en behulpzame mannen en geef hun echt een dikke 10. Werkelijk een fantastische service! Geweldig!!

Warringa 16-12-2021

Machine werd pas maanden later geleverd,maar daar kon Expert dus niets aan doen. Verder geen opmerkingen.

w*******@z******* 16-12-2021

Goed en deskundig advies waardoor uiteindelijk wel een duurdere aankoop gedaan waar we geen spijt van hebben. We werden in de winkel gewezen op de verschillen van de beeld en geluidskwaliteit wat we toen ook duidelijk konden zien en horen.

Vissers 16-12-2021

De service is prima. Een beschadigde bestelling wordt zonder verder commentaar opnieuw besteld. Ze vertellen duidelijk wanneer iets niet op tijd geleverd kan worden en houden je op de hoogte. Informatie over de artikelen wordt goed uitgelegd.

w***********@z******* 16-12-2021

als ik iets nodig heb of iets gerepareerd wil hebben ga ik onmiddellijk naar Expert en raad ook iedereen aan om naar deze winkel te gaan. Ik heb alleen ervaring met Expert Huizen

a**************@m****** 16-12-2021

liebherr koel/vriescombinatie: heel fijn in gebruik, zowel koeling als diepvriesgedeelte

r**********@g******** 16-12-2021

Uitstekende kwaliteit, vakkundigheid. Alle elextice aparaten bij expert gekocht ivm goede service

Hurkmans 16-12-2021

Deskundige productinformatie, goede service, goede bezorging en klantvriendelijk. Ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Expert.

Manders 16-12-2021

Mooie ruim opgezette overzichtelijke winkel en vriendelijk maar vooral zeer deskundige medewerkers die graag bereid zijn een goed advies te geven passend bij de wensen van de klant.

Herman 16-12-2021

Expert Landgraaf.

Wat een drama. Hebben hier een tv gekocht voor de slaapkamer, ondanks de arrogante wijze van benaderen door twee medewerkers. We mochten blij zijn dat gevoel kreeg je, dat we daar een tv mochten kopen. Zagen een type wat ons aanstond; tv direct betaald, tv steun ophangen betaald en installeren betaald.

Een zzp´er tenminste bij mijn vraag of hij dat was kreeg ik als antwoord; ´zoiets´ kwam hem installeren. Welnu een drama. Eerst had de man al moeite om ergens te parkeren, was bang voor een bekeuring. Als ik de tv nog niet had betaald had de man zo rechtsomkeert kunnen draaien met de mededeling wat hij met die tv zou kunnen doen. Nu lag dat wat anders en vervolgens ging hij het tussenmuurtje waar de tv opgehangen moest worden met grof geschut telijf, een klophamerboormachine, wat schade opleverde in de andere slaapkamer. Vervolgens lukte het hem niet om de tv te installeren; bel maar met Ziggo en het wezen vertrok.

De tv hing in ieder geval, ben zelf even in de meterkast gaan kijken en daar bleek dat de kabel voor de betreffende ruimte los was. Ingeplugd en zelf de tv prima geïnstalleerd. Dank zzp´er voor de medewerking…

Bij reclameren werd mij verteld dat expert nooit installeert. Maar ik had er toch voor betaald? Toen werd het stil.
Deze review is een beknopte vorm, ik kan hier een boek over schrijven maar dat voert te ver. In ieder geval hebben wij voor de verdere aankopen een betrouwbare leverancier gevonden in Heerlerheide. Wat een verademing.

Veldkamp 16-12-2021

Wasmachine uitgezocht op de website. Uitstekende informatie over de diverse typen en reviews waar ik goede info uit kon halen voor mijn keuze.

h****************@h********** 16-12-2021

Super goed en eerlijk geholpen met het uitzoeken van een nieuwe wasdroger. Het was binnen 10 minuten geregeld.

Jacobs 16-12-2021

Graag iets duidelijker uitleg en de actie die erbij zit met de klant afhandelen

Van der Kamp 16-12-2021

Goed produkt gekocht voor een mooie prijs. Goede uitleg over het produkt. Goede service, kortom zeer tevreden

Van Dorp 16-12-2021

zoals Expert nu omgaat met zijn klanten zal ik helaas niet meer naar Expert gaan.

Raak 16-12-2021

Supervriendelijke en goede service zowel telefonisch als bij de levering aan huis

Kleine 16-12-2021

Perfect geholpen in de winkel, en de bezorgers waren uitstekend, ondanks het sjouwen van en op de trap met een trap lift notabene👍👍