Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

i********@z******* 18-11-2022

De organisatie verliep niet vlekkeloos, de tv en dvd speler zouden tegelijk worden bezorgd, dus kwam de bezorger met de tv voor niets. Volgende week beter hoop ik

f*******@k********* 18-11-2022

Advies aan buurvrouw ga naar n winkel van expert van kopen n wasmachine daar krijg je goed advies en uitleg.

r*********@i********* 18-11-2022

De betrokkenheid van het winkelpersoneel toen de levering van het product keer op keer uitschoof en de bereidheid om een extra service te leveren was boven alle verwachting.

Kruyswijk 18-11-2022

Expert Bushoff in Amsterdam is het adres om naar alle tevredenheid te worden geholpen en te kopen. Aanrader.

De Tandarts Heerde 18-11-2022

Eeen zeer prettige winkel met goed personeel. Helpen goed. Ook heel fijn dat thuis installeren en dan alles goed uitleggen. Plug and play!

a**********@h****** 17-11-2022

Mooie TV , voldoet aan de wensen. Installatie had beter gekund mbt afstandsbedieningen.

Van Drunen 17-11-2022

Het is een geweldige Jura koffiemachine. Veel mogelijkheden en ideaal icm de melkcooler als je net als ik van oa cappuccino houdt.
En de siroop functie is ook geweldig heerlijk beetje siroop bij je melk voor extra lekkere smaak.

Berend Jan Bruntink 17-11-2022

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Medewerker gaf uitgebreide uitleg en nam hier alle tijd voor.

Dalhuisen 17-11-2022

Gewoon een winkel waar je gewoon lekker even de spullen kunt bekijken en eigen parkeerplaatsen allemaal pluspunten deskundig personeel wat wil je nog meer en er staat niet direct iemand bij je en komt er iemand als je er al even binnen bent is de vraag” kunt u vinden wat u zoekt” dat voelt prettig aantal

m*******@z******* 17-11-2022

Voor een echt persoonlijke benadering en prima vakkundig advies: ga naar expert!

Broeders 17-11-2022

Kleine beschadeging aan de voorkant van het wasmachine.is nieuwe besteld.is nog niet binnen

Masrom 17-11-2022

Vakkundige en vriendelijke mensen. Kennis van zaken. Er wordt netjes gewerkt.

Jansen 17-11-2022

Expert ‘sHeerenberg is met XXX terug als verkoper weer een echte aanrader!

t*******@c******** 17-11-2022

Medewerkers denken uitstekend mee en helpen je ook mee met het maken van een keuze. Zijn altijd vriendelijk.

Jonker 17-11-2022

Een Tv kan je overal kopen maar ik hecht aan goede voorlichting en service en dat heeft Expert tot volle tevredenheid geleverd.

k*********@g******** 17-11-2022

Wij zijn in de winkel geweest en niet via de website. Het is een mooie winkel met alles duidelijk getoond

Edgar 16-11-2022

Prima geholpen door expert in Zutphen, de keuken installateur kon de koelkast niet leveren en er was ook geen zicht op een leverdatum.Na zelf rond bellen heb ik m kunnen vinden en kopen bij Expert Elissen in Zutphen. Hij is keurig bezorgd en later ingebouwd door het keukenbedrijf.

t***********@w*********** 16-11-2022

Ga gewoon naar een winkel in je buurt, houden we de winkels open. Expert is een voorbeeld in service en kwaliteit.

Popkema 16-11-2022

Ben zeer tevreden over de Expert winkel in Assen want je kunt er altijd even binnen lopen wanneer je een vraag hebt of informtie wilt.
De enige opmerking die ik nu heb heeft te maken met deze vragenlijst want ik heb de lijst al binnen maar het product nog niet. Moet dus beter afgestemd worden.

Dekkers 16-11-2022

Van harte aanbevolen. Uitgebreid advies, keurige afspraakbevestigingen, nette levering en installatie.

Grond 16-11-2022

Je wordt vriendelijk te woord gestaan..ze luisteren naar je wensen en zoeken het product wat bij jou past.. geven professionele advies..

Andela 15-11-2022

Geen bericht gehad van de tijd wanneer ze kwamen.
Artikel werd geplaatst stekker erin en temperatuur ingesteld klaar.

Van de Zweerde 15-11-2022

Ik ben eerst op site gaan of Expert het door mij gewenste apparaat in het assortiment had daarna hebben mijn vrouw en de definitieve keus in de winkel gemaakt en we hadden een volledige lijst met vragen die in de site niet beantwoord werden, maar in de winkel kregen we de antwoorden wel.

Van Veghel 15-11-2022

Expert bedankt voor de goede en snelle service, voor het aanpassen van de levertijd.
Bedankt voor de rustige en duidelijke uitleg

Hartsema 15-11-2022

Ze gunnen je uitgebreid de tijd om rond te zien, dringen zich nooit op, maar ze zijn er wel. Dat is juist zo fijn om daar te winkelen, er is altijd een ontspannen omgeving.