Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janse 27-10-2021

Wij hebben de vorige tv ook bij expert gekocht en die hebben wij nog steeds,nu al 13 jaar,expert is gewoon goed

Van Bon 27-10-2021

Expert een winkel om bij terug te komen. Klantvriendelijk, goede service. Prima prijs kwaliteit verhouding. Deze winkel kom je graag terug.

Koopmans 27-10-2021

Fijne winkel Leuke mensen prima advies snelle levering prima producten Ik hou niet van bestelling via Internet

De Jonge 27-10-2021

Niets beter dan kopen in een winkel in je eigen buurt. De service die je hier krijgt vind je bij geen enkele webshop. Steun lokaal!!

a*********@g******** 27-10-2021

Na verdwijnen expert in mijn woonplaats nu voor 1e maal klant bij filiaal Helftheuvelpassage en mijn 1e indruk na aflevering is goed

Aaftink 26-10-2021

Zeer betrouwbaar en sublieme service, wij kopen er al 25 jaar. Ik ben ze heel dankbaar

g*********@h********** 26-10-2021

Goede service in de winkel , behulpzaam met uitzoeken , en de service aan huis was perfect ! Montage van de tv was zo klaar wij zijn zeer tevreden .

Van de Wall 26-10-2021

Prima winkels, ook die in Huizen. Jammer dat er schaarste is onder sommige producten die bij de concurrentie gewoon in de winkel staan.

Blommers 26-10-2021

uitstekende service en zeer klantvriendelijk; ik bestel volgende keer zeker weer in deze winkel.

Van Gennep 26-10-2021

prima winkel met zeer deskundige verkopers die er echt verstand van hebben. Niet zoals bij anderen soms dat ze het kaartje voorlezen maar echt op de hoogte van hoe iets werkt en waarom het zo is en niet anders.

j*************@a********* 26-10-2021

Expert is een winkel waar je weet wat je krijgt en waar ze zich aan de afspraken houden. Ze proberen je niks aan te praten.

Westenenk 26-10-2021

Expert Raalte is aan te bevelen als partner bij de aankoop van je apparatuur en de gegeven service.

De Vries 26-10-2021

Heel tevreden over de JBL dab radio, makkelijk te gebruiken en goed geluid.

Van Bakel 26-10-2021

Stop met surfen op Internet. Bezoek eens een Expert winkel, ervaar de prettige sfeer, het ruime assortiment van absoluut A-merken maar ontmoet vooral eens het personeel. Zij maken het absolute verschil. Ervaar de persoonlijke (after) service, hun kennis & passie en luister eens wat zij adviseren. Dit nadat ze de tijd genomen hebben om te luisteren naar je wensen, eisen of budget. Naast het feit dat ze alles demonstreren ofdat je het zelf mag ervaren, iets wat Online niet mogelijk is. Wellicht handig(er) voor sommige aankopen, maar het bespaart ook lang surfen en vergelijken. De Expert Experience.

Zorge 26-10-2021

Prettige communicatie en levering van wasmachine naar wens. Alles vlot geleverd en geïnstalleerd.

Fennema 26-10-2021

Mijn voorkeur voor kopen en voorlichting gaat uit naar de expert in franeker

m*********@z******* 26-10-2021

Er wordt meegedacht over de producten die je wilt aanschaffen. Nee, niet het duurste exemplaar maar wel het juiste

j************@n********** 26-10-2021

's-ochtends in de winkel in Veendam een Bosch afwasmachine besteld. Levertijd kon wel enkele maanden zijn maar de verkoper ging zijn best doen. 's-middags een telefoontje dat het artikel binnen was en een uur later stond de afwasmachine op z'n plek. Klasse.

Schipper 26-10-2021

prima service ..professionele houding van het personeel ...goed advies en snelle afhandeling van de gewenste voorwerpen en gestelde vragen.

t***********@k********* 25-10-2021

werd vakkundig geholpen door uiterst vriendelijk en deskundig personeel. gewoon goed.

Verschoor 25-10-2021

Zeer gespecialiseerde winkel met top personeel. Kundig en met heel goed advies.

Mellink 25-10-2021

Wij hebben zeer goede ervaringen met Expert en ondanks het feit dat deze winkel zich niet in onze woonplaats bevindt, hebben we het er voorover om kilometers te rijden om het gewenste artikel te kopen.

h************@a******************* 25-10-2021

Zeer deskundige personeel die meedenken en weten wat de klant nodig heeft.
Zeer zeker een aanrader en zeker ten opzichte van de giganten.
Echt persoonlijke benadering

h******************@l****** 24-10-2021

Vriendelijk, behulpzaam en een goede prijs. Service in de buurt. Koop lokaal!

c*******@x******** 24-10-2021

Mijn gewenste artikel kon thuisbezorgd worden. Daar was ik erg blij mee. Ik zou meer dan 100 km hebben moeten rijden om het artikel op te halen, betaalde nu € 15,00 verzendkosten voor versturen via PostNL. De transactie werd snel en correct afgehandeld