Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

f**********@m****** 11-01-2023

Kundige vakmensen, duidelijke instructies. Vlotte levering.
No nonsense, respect voor huisomgeving, keukenblad en vloer. Waar rekening mee werd gehouden door niet met gereedschap te "gooien". Dat kunnen we zeer waarderen.

Angenent 11-01-2023

Artikelen zijn van goede kwaliteit, goede service, snelle levering bij online bestellingen en goede garantie. Ben heel tevreden.

k***************@o********** 11-01-2023

Goede service, vlotte communicatie en denken met je mee. Ze helpen zelfs met inladen van je product.

Coolen 11-01-2023

Bij expert Hillegom wordt je nog ouderwets geholpen. Wat inhoudt dat er naar de wensen van de klant geluisterd wordt. Het aller belangrijkste ze zijn eerlijk

Hokken 11-01-2023

Expert een zaak waar je terugkomt vanwege de geweldige service en het plezierige personeel.

c****@k********* 11-01-2023

Belangrijker dan goedkoop iets aankopen is de service daarna. Expert Nijkerk is daar goed in.

Mos 11-01-2023

Vriendelijke medewerker, prima uitleg gehad over het product. Goede prijs/kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

i***@i******** 11-01-2023

Bestelling telefonisch gedaan. Goede uitleg om een juiste keuze te maken. Uitstekende gebruiksklare bezorging.
Alleen jammer dat de vestiging telefonisch slecht bereikbaar is en dat er niet teruggebeld wordt wanneer men een boodschap inspreekt.

Mari en marjo 10-01-2023

Al jaren klant bij expert Cuijk top winkel!!!!
Ze nemen alle tijd voor je om informatie aan je te geven over het product waar je voor daar bent
Wij vinden expert Cuijk een aanrader voor iedereen

Huijgen 10-01-2023

omdat er buiten de mediamarkt in Alphen geen andere winkel is voor huishoudelijke
apparatuur , tv's, laptops ed gaan wij sinds een paar jaar naar Expert Boskoop , waar we
uitstekend geholpen worden door deskundige mensen en een prima service ervaren.

e*******@z******* 10-01-2023

prima winkel met goed personeel heel goed geholpen met mijn keuze voor een nieuwekoffie machine

g***********@h******** 10-01-2023

Iets meer uitleg an het product zou prettig zijn, iedereen is niet zo thuis in de techniek.

Hendriks 10-01-2023

als je binnenkomt , dan voelt het gelijk dat je goed en bekwaam word geholpen,

f**********@g******** 10-01-2023

Fijne winkel, personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Geven goed advies en uitleg.

Rosenboom 10-01-2023

Fijn dat de verkoper met ons meedacht en ons hele goede tips gaf betreffende de Sonos boxen.

Grootenhuis 10-01-2023

Expert bij mij in de buurt is een aanrader, ik ga nooit meer ergens anders naar toe.

Schelvis 10-01-2023

In deze zaak is duidelijk dat het personeel goed meewerkt.
Daarom kiezen wij reeds jaren voor deze zaak.

Van Gerwen 10-01-2023

Het was onze eerste keer bij Expert Kranenburg in Zevenaar, en wij zijn uitstekend geholpen.

Schulz 10-01-2023

Ben altijd zeer tevreden en voel me normaal altijd welkom. Service is goed. Goede keuze aan producten.

Van Geffen 10-01-2023

Niet twijfelen of je iets bij Expert zou bestellen, gewoon doen! Wat een fijne mensen en een top service.

Brattinga 10-01-2023

mooi produkt, tevreden jammer dat de folder na een paar dagen in de bus viel

j********@h********** 09-01-2023

Expert in Drunen: zij laten zien dat de klant koning is. Een goed en passend advies, vriendelijk en deskundig. Fijn dat er nog zulke winkels zijn!

Vossenbeld 09-01-2023

Perfecte service van onze nieuwe wasmachine. Snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd en aangesloten!

Krachtsien 09-01-2023

Geweldige service bij het filiaal in Surhuisterveen . Kundig en flexibel personeel die bereid zijn om net iets meer te doen en de verwachting weten te overtreffen.

Cc&c 09-01-2023

Het is in 1 woord super , zo snel uit de brand geholpen . Ik kan het iedereen aanbevelen