Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Brinkerink 12-12-2022

Wij kunnen deze Expert Neede zeer aanbevelen. Wij hebben alle apparatuur in huis bij deze vestiging gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Prijzen zijn zeer conform, en de service is veel beter dan bij de grootwinkelbedrijven.

Van Kruijssen 12-12-2022

Een fijne winkel waarin U in alle rust kunt beslissen en fijn geadviseerd wordt

Frank Stöger Agenturen 12-12-2022

Sympathieke medewerkers geven een professioneel advies over variatie in producten van gerenommeerde merken. De keuze is ruim voldoende en overzichtelijk gepresenteerd in een niet te grote winkel. Bezorging door deskundige monteurs verloopt volgens planning. Garantie, Service en Aftersaleservice zijn ook goed geregeld. Ik wil graag dicht bij huis de lokale ondernemer steunen en per se NIET een apparaat online bij een webwinkel bestellen. Nu heb je het voordeel van snelle levering en vlotte montage.
Resumé: alom tevreden!!!

Landwehr Johan 12-12-2022

Min of meer bij toeval terecht gekomen bij Expert in mijn zoektocht naar een koffiemachine.
Zeer naar tevredenheid behandeld en gehandeld.
Een aanrader!

De Boer 12-12-2022

Voor goede producten en een uitstekende service gaan wij naar Expert Breezand.

Sloots 12-12-2022

Er zijn van die producten die ik gewoon lokaal wil kopen. Dat geldt ook voor witgoed etc. Ik ben blij met Expert in het dorp. Top service en de prijs is prima.

Vogel 12-12-2022

Snelle en correcte levering.
Apparaat nog te kort in gebruik om te beoordelen.

Van Eeuwijk 12-12-2022

Expert is een betrouwbare zaak, waar je goed je inkopen kunt doen, kwaliteit en keuze.
Ga naar Expert voor al je huishoudelijke artikelen

r*************@a***************** 12-12-2022

Je wordt altijd netjes geholpen door de jongens van Expert Oldenzaal/Enschede

Beens 12-12-2022

Ondanks de verbouwing werden we uitstekend geholpen in de winkel.
De wasmachine is helemaal naar zolder vervoerd, en de oude afgevoerd.
De uitleg was uitgebreid en duidelijk, we zijn zeer tevreden.

h********@g******** 12-12-2022

Goed en vakkundig personeel. Vriendelijk en geven duidelijke antwoorden op mijn vragen

Van Der Ark 12-12-2022

Een goede naam bouw je in jaren op, maar breek je binnen 1 sec. af. Ik ga uit van het goede in de mens en ga ervan uit pech te hebben gehad. Al vind ik dat er iets meer diepgang op technisch gebied had moeten zijn.

Lijdsman 12-12-2022

Expert is dè winkel waar je nog gezien wordt als klant en ook als zodanig wordt behandeld en aangesproken

Westerbeek 11-12-2022

Goede winkel met erg vriendelijk personeel. Personeel denkt echt met je mee en is er niet op uit je het duurste product te verkopen. Ze verkopen je liever het product dat het beste bij je wensen past.

Nunnikhoven 10-12-2022

De vriendelijkheid en de deskundigheid van de medewerkers zijn bijzonder. Allebei de keren dat ik iets kocht waren de verkopers meedenkend om mij het beste product te verkopen.

Verhoog 10-12-2022

kom al jaren in Nuenen ondanks dat ik nu in Eindhoven woon, vanwege de goede service

p*******@z******* 10-12-2022

Expert is goed om daar te kopen en even de winkel in te lopen, om daar te zien wat er te koop is.

Ria 10-12-2022

Expert Delfzijl is gewoon top in levering en service. Zeer klantvriendelijk en deskundig advies.

c*******@z******* 10-12-2022

Winkelen is toch gewoon veel leuker, en zeker op een mooie dag dan het saaie internet.
Wat als er geen winkels meer waren ?

Akkerhuis 09-12-2022

expert Boskoop heeft al jaren uitstekend en deskundig personeel, waardoor ik altijd daar mijn inkopen doe.

Brasser 09-12-2022

Ik word hier altijd vriendelijk geholpen. Krijg tenminste duidelijke uitleg. Toch fijn als alleenstaande vrouw.

Postma 09-12-2022

Expert meijer Burgum, reeds 38 jaar klant. Super service en deskundige uitleg.

e************@u********* 09-12-2022

Groot voordeel van Expert is de mogelijkheid het gekochte artikel te laten installeren en het oude te laten afvoeren.

Spruijt 09-12-2022

Laatste keer goed geholpen door een mevrouw. (Voor aanschaf Nespresso-apparaat).
De keer ervoor met het doel een TV (LG-oled) en een vriezer aan te schaffen zeer beroerd geholpen. We moesten snel vertellen wat we wilden, want er stond nog een klant bij de kassa te wachten. Toen maar gegaan en enkele dagen bij een collega (die het wel snapte, en excuses aanbood, toen ik vertelde van het vorige bezoek) alsnog de beide apparaten aangeschaft.

Jansen 09-12-2022

Kranenburg Zevenaar, we kregen vakkundig advies over een televisie, zo was de keuze snel gemaakt. Netjes thuisbezorgd en aangesloten. Zeer vriendelijk. 👍🏽👍🏽