Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kamphuis 16-01-2023

Expert is sowieso een goede winkel om producten te kopen en ze geven goede service en de verkopers weten waar ze over praten, dus goede kennis. Zeer aan te bevelen.

Kuppers 16-01-2023

Prima hulp bij keuze en bestellen van vintage axpperatuur; precies wat ik zocht!

w*******@z************ 16-01-2023

Heb geen advies, wat ik goed vind hoeft iemand anders niet goed te vinden. Ieder komt met een ander verwachtingspatroon de winkel binnen of maakt contact

Licht 16-01-2023

Kennis van het product, personeel wat met je meedenkt. Vriendelijkheid en tijd voor de klant. Ruim assortiment en parkeren voor de deur.

Reis Adviesbureau Erica 16-01-2023

Een eerlijk bedrijf goede voorlichting en info en zeer goede service

Kordewinders 16-01-2023

Goede service met uitstekende kennis en uitleg tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Top!

Jagt 16-01-2023

Gewoon je plaatselijke detailhandel helpen in stand houden. Daarvoor krijg de service.

m*******@g******** 16-01-2023

Kruimeldief Black&Decker en laptop HP; beide producten snel gevonden en zeer goede informatie van personeel gekregen. Fijne winkel (Pijnacker)
Komen hier vaker en blijven dit zeker doen.
We hadden van beide het laatste item dus mis iets meer voorraad aanhouden.

Ten Voorde 16-01-2023

Expert Diepenveen geeft goede professionele adviezen en zijn zeer klantvriendelijk in hun werk.

Van de Vorst 16-01-2023

Jason heeft ons geholpen. Super vriendelijke jongen met kennis van zaken. goede service

Bosscha 16-01-2023

Zorg voor goede communicatie tussen winkel en klant. Gemaakte afspraken vastleggen op verkoop bon.

Egbers 16-01-2023

Ik prijs andere mensen aan ook zeker naar de expert te gaan. Ze nemen alle tijd voor je. En ook de kwaliteit is zeer goed.

m*******@h********** 16-01-2023

Mooie winkel met deskundig en behulpzaam personeel. Goede service. Zijn zeer tevreden.

Bulder 16-01-2023

Uitstekende toelichting op het product en hulp bij het maken van een goede keuze.

Storm Van 's Gravesande 16-01-2023

Aankoop en advies zeer goed, bereikbaarheid telefonisch om een defect van pas aangeschafte koop onmogelijk

Arendsman 16-01-2023

ik vind Expert een hele fijne winkel om mijn aankopen te doen voor elektra, Ze zijn altijd vriendelijk je krijgt ook niet de indruk dat je gelijk wat moet kopen. Als je wat koop t dan geven ze goede service. m.n. (*) in Ermelo is daar echt een expert in.

a****************@p******** 16-01-2023

Ik heb de wasmachine niet ontvangen, dus kan daar geen behoorlijk antwoord op geven. Expert schijnt te denken dat de machine al geleverd is??

Koster 16-01-2023

Goed en vakkundig advies, acceptabele prijsklasse, snelle bezorging en uitstekende bezorging en plaatsing van de machines.

Van den Bulk 15-01-2023

Wij komen altijd terug bij expert. Dit komt vooral door de service die de zaak heeft . Als er iets mankeert word het opgelost door de winkel. Dat is gewoon fijn. Zeker als je een 65 inch tv koop ga je er niet makkelijk mee terug. Hun lossen het op voor je dus top geregeld.

Beekhuizen 14-01-2023

Voor de ouderwetse mens; in de winkel kun je alles bekijken, merken, prijzen, uitstraling
apparaat, uitleg wat op de kaartjes staat en verschillen onderling, wat op internet niet altijd
allemaal staat.

R.k. Parochie Emmaus 13-01-2023

Deskundig personeel, help meedenken, goed advies, snelle levering, na plaatsing, alles opruimen.
komt afspraken na.

e************@t******* 13-01-2023

Regelmatig grote en kleine aankopen gedaan. Altijd fijn geholpen, goede service en zeer vriendelijk personeel.

Van Putten 13-01-2023

Zeer vriendelijk en deskundig personeel met het principe afspraak is afspraak

h**********@g******** 13-01-2023

Ik heb de laatste vragen niet kunnen beantwoorden omdat de machine wel is gekocht, maar nog niet is afgeleverd!

Holvast 13-01-2023

Ben je 70 plus en wil je zelf niet alles zelf instellen, ga dan naar expert beilen