Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Zoetelief-bakker 24-12-2021

De goedvinden lijst is te uitgebreid.
Maar jullie service 3n levering is perfect

Saris 24-12-2021

Al meerdere malen produkten bij expert Diepenveen gekocht en heb dit als zeer prettig ervaren door advies personeel totaal anders als bij een mediamarkt

Mulder 24-12-2021

We waren op zoek naar een nieuwe combi oven / magnetron. Expert heeft ons goed geholpen om een keuze hierin te maken.

Maas 24-12-2021

Beste winkel op het gebied van kennis, service en vriendelijkheid in de ruime regio. Hier kom je graag terug.

Mulder 24-12-2021

3 dagen na aanschaf was het product in de aanbieding. Medewerkers verschuilen zich achter allerlei “ik heb hier geen incloed op” argumenten zonder enige hulp/service aan te bieden

e**************@g******** 24-12-2021

Wij hebben de service en verkoop als heel goed en prettig ervaren , die expert winkel in Wezep is aan te bevelen

Jonge 24-12-2021

Expert is een zaak die zijn producten serieus neemt en de klanten daardoor goed kan adviseren.
Ook komen ze aan de wensen van de klant te gemoed. Een top bedrijf.

Van de Ven 24-12-2021

Verkeerde Amerikaanse koelkast geleverd, na overleg nieuwe besteld, fout geleverd apparaat mocht blijven staan voor gebruik tot na omruiling.

m*****************@g******** 24-12-2021

Bestelling via WhatsApp is niet betrouwbaar. Vanuit de winkel krijg je wel antwoord op je app, maar de winkelmedewerkers zijn hiervan niet op de hoogte. Jammer.

Landstra 24-12-2021

Jammer dat in de lockdown de winkel gesloten is, maar het click en collect werkte perfect.

Reins 24-12-2021

Goede service, prijs en installatie van de TV en Soundbar.
Voor een volgende aankoop weer naar Expert in Ommen

De Bruin 24-12-2021

Ik ben zeer tevreden over Expert wat betreft service en klantvriendelijkheid, dat is mijn ervaring.

De Jong 24-12-2021

De service van expert Harderwijk is zeer goed.Men is belangstellend en stelt de juiste vragen. Heb je toch verkeerd gekocht, ruilen is geen probleem,doe het wel in de originele verpakking.

a*********@h********** 24-12-2021

Expert is al jaren lang een goed bedrijf wat staat voor kwaliteit, service en klantvriendelijkheid.

Lam 23-12-2021

Expert in Kaatsheuvel: denkt met je mee, geeft helder advies en laat het gekochte product thuis werkend achter. Perfect.

Haak 23-12-2021

Super service, vriendelijk geholpen in winkel en ook bij levering, ook een snelle levering

Broeksema 23-12-2021

Prima voorgelicht, goede service. Goed om zo door de plaatselijke ondernemer te worden voorgelicht en hem in deze bijzondere tijd te steunen.

Holthuijsen 23-12-2021

We zijn super geholpen.
Het advies was goed.
Op alle vragen en wensen hadden ze andeoord en goed advies.
Vriendelijke verkopers die echt de tijd voor je nemen .

Jorna 23-12-2021

Expert is al jaren onze winkel. We voelen ons daar thuis door goede behandeling

Brinkman 23-12-2021

Bestelling is telefonisch gedaan. Vaatwasser is geleverd en vakkundig ingebouwd

w****@h****** 23-12-2021

persoonlijke aandacht en goede service zijn kenmerkend voor Expert in Haren.

Franken 23-12-2021

Top bedrijf ga altijd naar asten en woon in limburg dus dat zegt genoeg een volle 10

Kieft 23-12-2021

Fijn en deskundig personeel. Zowel in de winkel als tijdens het bezorgmoment.

m*********@g******** 23-12-2021

De Mercedes onder de koelkasten “ Liebherr”. Fijne indeling met 2 grote lades

Van de Heuvel 23-12-2021

Fijne winkel, goed overzicht en vriendelijk Personeel,en een bestelling snel geleverd 👍