Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Visser 19-01-2022

Klantvriendelijk. Meedenkend. Goede adviezen. Goed bereikbaar. Zal hun altijd aanbevelen. Persoonsgericht. Eerlijk.

Brouwer-v Eerden 18-01-2022

Wij kunnen Expert Haren , op grond van onze jarenlange ervaring met deze zaak, in alle opzichten aanbevelen : zeer deskundige informatie over de producten, uitstekende service en een snelle en zorgvuldige aflevering.

Minkema 18-01-2022

De kennis van zaken van de medewerkers is zeer goed. Je wordt eerlijk geantwoord om bijv een bepaalde keuze te heroverwegen.
Er wordt doorgevraagd waarom en hoe je een apparaat zou willen gebruiken.TOP!

h********@h****** 18-01-2022

in de winkel wordt je heel goed geholpen bij het maken van een keuze
en krijg je goede voorlichting over het produkt.

a************@h****** 18-01-2022

Als ik opnieuw witgoed zou bestellen zou ik naar expert in Hengelo gaan daar word met je meegedacht.

Bär 18-01-2022

Bij Expert word je altijd goed geholpen. Het kan wat duurder zijn dan elders maar dat weegt niet op tegen de uitstekende service die je krijgt.

l***@o******** 18-01-2022

Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel door een dame die weet wat ze verkoopt. Dus 100 punten.
Nog bedankt voor de service.

f***********@z******* 18-01-2022

Expert Huizen denkt altijd met je mee, ze zijn snel en flexibel, ze denken in oplossingen en zelfs bij een lastig vraagstuk (lange levertijd) komen ze tot een goede invulling en prima uitvoering ; prettig team om mee te werken en ook de service dienst (aflevering en installatie vaatwasser) aan huis was zeer kundig. Vooral zo doorgaan !!

Vercruysse 18-01-2022

Ik ben snel en zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. De vestiging in mijn buurt had het artikel niet in voorraad en Expert Boeijink was gelijk bereid om het op te sturen.

a******@h********** 18-01-2022

Goed advies via telefoon en stipt op tijd geleverd. Mijn 1e aankoop van een koelkast via internet maar erg positief.

Dammer 18-01-2022

Zorg dat je de winkels in de buurt in stand blijft houden en niet alles via INTERNET !!!!!!!!!!!!

a********@l****** 18-01-2022

Vriendelijk,profesionele,goede prijzen klassen,nette bezorging,afspraken nagekomen

m********@u********* 17-01-2022

Top bedrijf, op de hoogte gehouden en juiste tijd afgeleverd met goed uitleg

Kreischer 17-01-2022

Product op tijd geleverd, ophangbeugel vergeten te leveren maar werd de volgende dag meteen gebracht.
Een hele persoonlijke benadering.

Dijkhuizen 17-01-2022

Nieuwe vaatwasser kende, pas ingebouwd, mankement. Zonder problemen ingeruild voor iets luxere versie tegen dezelfde prijs.

h*****************@z******* 17-01-2022

Super net geholpen, had met spoed een wasdroger nodig en deze werd de volgende dag al bezorgd. Ook hele nette mannen die de droger kwamen bezorgen en installeren. Volgende aankopen worden door mij zeker bij dit filiaal gekocht !

f*********@c******** 17-01-2022

uitstekende winkel personeel met kennis van zaken.en goede prijs/kwaliteit van producten

a*******@z******* 17-01-2022

Ik ben al meer dan 40 laar klant bij Ben van Dijk en Expert en nog altijd zeer tevreden.

s*******@s************* 17-01-2022

Doe noodgedwongen op ICT gebied veel aankopen bij webwinkels maar waardeer de service van de fysieke winkel ten zeerste! Als er wat is op gebied van service krijg ik geen helpdesk medewerker en een ticketnummer maar gewoon (*) of (#) of een collega. Da's top!

Smid 17-01-2022

Expert Hagoort denkt mee in de beste oplossing voor ons. Draagt betere opties aan die voor óns beter is en niet voor de kassa van de winkel! Bezorgt netjes, zet ongevraagd de droger weer op z’n plek en laat alles netjes achter.

Van der Wal 17-01-2022

Expert Heemskerk zeer goede service de klant staat centraal, bezorgen en installeren zeer vakkundig

Mokkelenkate 17-01-2022

Expert Ommen voor ons een vertrouwd adres met goede service en informatie. Er wordt meegedacht waar nodig.

Westerink 17-01-2022

We zijn goed tevreden over de aankoop, wat ook belangrijk is dat bij reparatie alles om de hoek is.
Ook heel belangrijk is het kopen in eigen dorp waar men elkaar nog kent

Hoksbergen 17-01-2022

Uitstekende afhandeling zowel mondeling als telefonisch.
Alle afspraken zoals het hoort nagekomen.

Mevr. M. Wouters 17-01-2022

word altijd keurig geholpen ook denken ze met je mee.
goede service
echt een aanrader!