Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w********@h****** 11-11-2021

Prima service deskundige uitleg .Bezorging keurig op tijd en correcte plaatsing en uitleg

m*******@p******** 11-11-2021

Uitstekende hulp in de winkel en service. Apparaat werd de volgende dag geleverd en aangesloten

Hagen 11-11-2021

Professioneel geholpen juiste informatie over wat ik wil kopen er werd tijd en deskundige hulp geboden dat vind ik belangrijk.

Dijkstra 11-11-2021

Na jaren klant van verschillende expert winkels nog steeds de beste service en deskundigheid

a****@l****** 11-11-2021

Geweldig geholpen met dit fijn product.De Bosch stofzuiger werkt prima,hadden we eerder moeten doen.

De Haan 10-11-2021

Op zich goede winkel, maar een beetje flexibeler instelling kan geen kwaad.

Frederiks. 10-11-2021

Snel geholpen, deskundig advies en goede service. Met de prijs kan Expert goed concurreren met grote ketens en dan gunnen wij de lokale ondernemer de omzet.

Van Asveldt 10-11-2021

Geleverde wasmachine werkt uitstekend zoals toegezegd. Ook de levering en het ophalen van de oude wasmachine was perfect verzorgd.

Wolbert 10-11-2021

Wij hebben een zeer goede ervaring met Expert Tromp. Wij kopen hier al onze elektronica.
Zeer goede service vriendelijke mensen en een prima uitleg bij het aan te kopen product.

v***************@c******** 10-11-2021

Je wordt geholpen door vakkundig personeel wat doorvraagt waar je het voor gaat gebruiken

Muste 10-11-2021

Goede persoonlijke aandacht. Medewerker is heel geduldig en nam de tijd. afleveren ging heel correct. Vriendelijke medewerkers

Bogers 10-11-2021

Expert van Geel is voor ons al jaren een betrouwbare leverancier en heeft zodoende al heel veel geleverd en geïnstalleerd.
Wij zijn dik tevreden over afspraken, leveringen en de inbouwservice. Wij zijn al heel lang klant en hopen dat nog vele jaren te blijven!

Grothues 10-11-2021

In de winkel prima geholpen. En de aflevering en inbouw ging heel keurig. 1 ding was jammer. Aluminium strips moesten we apart betalen en dit hadden ze ons in de winkel moeten zeggen.

f**************@g******** 10-11-2021

Alles was prima. Alleen is verzuimd mij op een detail te wijzen ivm aansluiting

Willemse 10-11-2021

Eeb prima werkende Etna combi oven/magnetron, mooie afwerking en eenvoudige bediening.Goed geholpoen en vlotte levering, Oude oven mee retour. Zeer prettig .

Timmers 10-11-2021

We hebben bij Expert een tv toestel gekocht (LG) en de bezorger maakte al direct een uitstekende indruk en heeft ons na de installatie op een voortreffelijke manier "wegwijs" gemaakt met dit nieuwe toestel.
Alle lof voor deze man! Na een dag zijn we tot de conclusie gekomen dat we een goede keuze gemaakt hebben voor wat betreft het toestel doch ook voor wat betreft de leverancier Expert Deurne.

Spijkers 10-11-2021

Expert is goed geweest en zal wel altijd zo blijven. Al 50 jaar ervaring heb ik met ze

Raaijmakers 10-11-2021

Prettig rustig contact
Gedegen deskundig advies
Luisterend naar persoonlijke wensen

d***********@g******** 10-11-2021

Expert denkt met mij mee en heeft goede kennis over de nieuwste technische apparaten.

Pronk 10-11-2021

overzichtelijke winkel, met ruime keus. Snel geholpen en via goed advies snel tot een keus gekomen

r*************@h********** 10-11-2021

Goede service, geen poespas
Je komt binnen ,wordt meteen geholpen ,deskundig advies ,helemaal top

Kusters 10-11-2021

Raa d Expert(Deurne) bij iedereen aan,koop hier al jaren en blijf dit doen.
Gerrit Kusters
Helmond

Top winkel 10-11-2021

Winkel Lochem goede service, goed advies, ruim assortiment aan producten anders kijken ze even met je mee via de computer. Snelle levering aan huis.

r**********@h****** 10-11-2021

Prettige winkel met deskundig personeel. Goede installatieservice. Komen leveringsafspraken goed na.

Bokhoven 10-11-2021

Prima winkel, prettige mensen en goed advies. Indien nazorg gewenst of nodig gaat dit zonder een enkel probleem ...