Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Verbakel 02-05-2022

Uitstekende service en behandeling top bedrijf . We kunnen iedereen dit bedrijf aanraden fijne mensen met een eerlijke mening omtrent je aankoop.

De Olde 30-04-2022

Goed geholpen door een deskundige medewerker. Duidelijk info bij de aankopen
gehad.

Mirjam Slotman 30-04-2022

Frits van Enk Expert Wezep, een heerlijke en bovenal een eerlijke zaak. Mensen helpen je heel fijn en zij verkopen goede spullen.
Goede adviezen...Wijzen je op acties etc..

Ton 30-04-2022

Een goede service, wij komen/kopen al lang bij deze winkel. Tot nu toe bevalt dat goed.

n*********@z******* 30-04-2022

bij expert krijg je een prima service,ben al jaren klant bij expert,en blijf klant.

Van Hassel 30-04-2022

Ik ben al meer dan 55 jaar klant al vanaf dat kleine winkeltje in de rompert staan altijd klaar

Rosenbrand 29-04-2022

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen, ze nemen de tijd voor je zodat je goed kunt uitleggen wat je zoekt

v*******@p******** 29-04-2022

Perfecte en snelle service tot aan huis, goede en snelle communicatie door medewerkers Expert winkel, voor 17 uur besteld en volgende dag al in huis geleverd en aangesloten dat is pas fijn, niks geen bezorgtijden van weken, maar zelfs binnnen 24 uur. Klasse werk.

Briki 29-04-2022

Bij Expert is de klant koning... een goede uitleg en er wordt meegedacht met de wensen van de klant en biedt een goede service . Expert is een winkel die in de dorpskern van Raalte niet mag ontbreken. Des te meer een reden om lokaal te kopen !

w**********@k********* 29-04-2022

Ik heb een printer ,een droger en een wasmachine gekocht en bij alles prima en vakkundig geholpen zodat de keus voor mij eenvoudiger was en thuisgebracht en aangesloten ,waarbij goede uitleg .

m**************@g******** 29-04-2022

Expert heeft veel keus en ook veel dingen op voorraad. Dus dat is fijn dat je iets koopt en snel in huis hebt. Minpunt was deze keer voor mij de service achteraf.

a*******************@g******** 29-04-2022

Na een afspraak slechte ervaringen bij een grote webshop besloten om mijn vaatwasser lokaal te kopen. Prettige medewerker die verstand van zaken heeft, keurige bezorging, uitstekende kwaliteit en maar een paar tientjes meer.

Huizeling 29-04-2022

Het voordeel van expert is dat ze lokaal een winkel hebben en ook leveren inklusief plaatsen en afvoeren

Hulshof 29-04-2022

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en mooie winkel met parkeergelegenheid voor de deur 👍

g********@k********* 28-04-2022

Wil je goed en klantvriendelijk geholpen worden dan ben je bij Expert Leersum aan het goede adres

Bayrambas 28-04-2022

Stofzuigers uitproberen in de winkel moet mogelijk kunnen zijn. De verkoper gaf aan dat we de winkel niet mochten stofzuigen en dat het hun tijd kost om het weer schoon te maken en de show model te verkopen. Dit vonden wij vrij associaal. We wilden alleen de product goed testen voor de aankoop.

Van Maanen 28-04-2022

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger....
Het werd uiteindelijk een 'stillere' stofzuiger, wat voor mij heel fijn is, omdat ik erg prikkelgevoelig ben. Hoe minder lawaai om me heen, hoe beter.

Bij de Expert in Rheden heb ik me nog ouderwets laten informeren.
De medewerkers van de winkel waren enthousiast, uiterst vriendelijk, meedenkend en welwillend aangaande mijn vragen en wensen. Kortom: enorm klantgericht!

Blij met de kennis en vriendelijkheid die ik bij de Expert in Rheden vond en blij met de nieuwe stofzuiger!

j**********@o********** 28-04-2022

Aanwijzingen voor aansluiten van soundbar van de medewerker goed opgevolgd, maar toch een probleem(pje). Gebeld en medewerker kwam vrij snel daarna thuis om het op te lossen. Topservice!

Roffelsen 28-04-2022

Expert Emmen krijgt van mijn een 10 vanwege klantvriendelijkheid en de goede service

Van Kekem 28-04-2022

Samsung fit watch gekocht. Goeie uitleg en vriendelijke bereidwillige verkoper. Ben er blij mee.

Posthumus 28-04-2022

De keuze in de winkel maken. Dan weet je wat je koopt en heb je direct service bij ongemakken

y****************@h********** 28-04-2022

Vriendelijk en deskundig personeel. Fijn dat er nog winkels zijn waar service hoog in t vaandel staat.

Van Dijk 28-04-2022

wij gaan altijd naar expert omdat je daar goed en vakkundig geholpen word zoals altijd

m*********@h******** 27-04-2022

Ik ben zeer tevreden, ik had eerst gebeld om info en ben toen naar de winkel gegaan, echt ik was echt onder de indruk hoe fijn ik geholpen ben alles duidelijk is uitgelegd, er de tijd voor je word genomen echt waar. Ze liepen zelfs me om de tv in de auto te zetten. Ik ben dik tevreden en ga der zeker de volgende x weer heen

Haterd 27-04-2022

mooie winkel, overzichtelijke winkel met uitstraling, en vriendelijk, en deskundig personeel