Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m*****@v********** 21-10-2022

De verkoper gaf goede info over het produkt dat ik wilde aanschaffen. Daardoor kon ik een betere keuze maken.

Meijerink 21-10-2022

Expert heeft deskundige en vriendelijke medewerkers
volop keus in artikelen
betaalbare prijzen
prima service

Wasmachine 21-10-2022

Superfijne en kundige winkel.
Heel goede uitleg gehad en keurige levering.
De jongens namen echt de tijd voor uitleg.
Superfijn

a************@g******** 21-10-2022

Behulpzame verkoper welke de tijd nam om advies te geven. Bezorgers waren aardige mannen welke netjes en rustig te werk gingen. Top service.

f**************@h********** 21-10-2022

Na defect van stofzuiger, wat nog net binnen de garantie viel, meteen nieuwe kunnen ophalen . Goede snelle service

c************@k********* 21-10-2022

Helder advies en prima service en alles in overleg tot in de details goed geregeld

Kroese 21-10-2022

Ze hielden rekening met de bezorging daar ik een crematie had. Heel goed geregeld.

Balvers 21-10-2022

Kleine winkel maar na overleg met een medewerkers is er van alles te bestellen, wat dan volgens afspraak op te halen is, keurig wordt afgeleverd en evt. geplaatst

Altena 21-10-2022

Bij Expert Frits van Enk in Wezep wordt je prima geholpen en staan de medewerkers altijd voor je klaar. Alle vragen worden zorgvuldig beantwoord. Men neemt alle tijd voor de klant en geen vraag is teveel.
Zeer vriendelijk personeel, dat (gelukkig) uitstekend zijn vak verstaat.

J van Vellinga 21-10-2022

Expert Krimpen aan den IJssel
Vriendelijk personeel, denken mee met klant.
Goede kennis van producten. Nette aflevering en installatie.

w************@g******** 21-10-2022

Zeer fijne winkel. Vriendelijk personeel, professioneel en nemen de tijd voor. Een echte aanrader!!!

Lubben 21-10-2022

ik ben bij 2 expert winkels geweest. In de winkel in Hardenberg werd ik telkens verwezen naar de website van expert. Er was geen info, geen folder alleen de verwijzing naar de website.
Vervolgens hebben wij de winkel in Vroomshoop bezocht waar we uitermate deskundig, vriendelijk en snel zijn geholpen.
Een wereld van verschil.

Expert Joure de beste 21-10-2022

Top winkel expert in Joure, fijne niet opdringerige medewerkers en super veel en goede info

r*********@g******** 21-10-2022

De demo in de winkel viel tegen. De meneer snapte weinig van wat we wilden en luisterde niet goed. We kregen en onverwacht korting op de vaatwasser maar dat is niet waarom we naar expert kwamen. Onze vorige apparaten kochten we ook bij jullie.

De levering ging echt niet goed. We hebben krassen in het laminaat op verschillende plekken en werd geschopt tegen de vaatwasser omdat hij niet goed paste. Geen uitleg over het apparaat. Kortom de kans is zelfs voor onszelf dat we nog bij jullie bestellen.

Het zou fijn zijn als we een reactie van jullie hierop ontvangen

Van Rheenen 21-10-2022

Geweldige zaak met ruime keuze, uiterst vriendelijke mensen met verstand van zaken en geweldige service. Wij zouden nooit ergens anders kopen dan bij Expert Lambers in Nederweert!

Sens 21-10-2022

De winkel is goed bereikbaar en het personeel denkt met U mee en ze zijn van alle produkten op de hoogte

Lans 21-10-2022

Prima service, medewerker heeft kennis van zaken, prima zorg voor bezorgen, installatie en meenenemen van spullen

s************@g******** 20-10-2022

Het winkelpersoneel van Expert in Boskoop combineert prima keuze en advies met vriendelijkheid, een persoonlijke benadering en net dat beetje meer service. Ik kom er altijd graag terug.

Kamsteeg 20-10-2022

Totaal 55 euro betaald voor het opnieuw bedrijfs klaarmeken van de laptop ( zie omschrijving)

Tetteroo 20-10-2022

Goede service, klant vriendelijk, afgesproken tijd van bezorgen en aansluiten, Bezorgers was kundig op zijn gebied..
Winkel, mooie en nette uitstraling en vriendelijk personeel.

j*********@g******** 20-10-2022

Expert Leersum: vriendelijk en kundig personeel! Goede communicatie en een prettige sfeer.

h*********@h******** 20-10-2022

Bij Expert is de klant koning.Klantvriendelijk uitstekende service.Zijn al jaren klant en dat blijft zo.

m*************@h****** 20-10-2022

Vakkundig, heldere uitleg, denken mee. Dienstverlening zoals het hoort. Top bedrijf!

Alders 20-10-2022

Goed. Jammer als je bij 1 winkel een garantie heb afgesloten moeilijk bij een andere winkel daarmee in de computer kom
Speciaal naar Assen ipv klazinaveen
Klein min puntje
Wel goed geholpen

Sarink 20-10-2022

Klantvriendelijk winkel je krijgt goede en duidelijke uitleg service is goed