Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a******@q********** 16-12-2021

Een nieuwe droogtrommel gekocht , kreeg goed advies en hij werd keurig geleverd en aangesloten. Erg tevreden

Creemers 16-12-2021

van oudsher een winkel die staat voor vriendelijkheid, service en aandacht.

Kollen 16-12-2021

Koffiezetapparaat gekocht en was op de bakfiets in de regen. De medewerkster heeft de doos perfect waterdicht verpakt. Toen ik eenmaal thuis een specifieke vraag had over het apparaat, direct telefonisch de oplossing gekregen. Heel fijn.

Oosthuizen 16-12-2021

Van Expert verwachtte ik een persoonlijker benadering. Na ervaring met twee bestellingen weet ik dat ik net zo goed naar BCC of Coolblue kan gaan.

Huibers 15-12-2021

Wederom de beste service gehad bij de keuze van een Airfryer bij Expert Beuningen

b***********@g******** 15-12-2021

Deskundig personeel. Genoeg keuze in producten in verschillende prijsklassen.

Redmeijer 15-12-2021

Expert Winschoten is gewoon top,, the best in town
Mensen kundig en vriendelijk, heb daar al voor veel geld gekocht en vaste klant.
Ook de eigenaar super en altijd gein daar.
Voor iedereen aan te raden.

Van Norden 15-12-2021

De koelkast en vrieskast van Inventum vielen mij tegen vanwege de greep op de laden. Vooral bij de onderste laden moet je diep bukken om de laden open te trekken. Voor mensen met rugklachten of ouderen is dit een probleem.

De Lange 15-12-2021

Al meer dan 50 jaar kopen wij alles bij Expert ( voorheen Tymstra JOURE,) Nooit geen klachten gehad.

o***********@g******** 15-12-2021

Deskundige hulp, niet zozeer de duurste willen verkopen, nemen de tijd voor je.

Wolters 15-12-2021

De SMEG waterkoker is een aanwinst in onze keuken. Ziet er niet alleen fantastisch uit, maar werkt echt super. Laat die Cooker maar zitten, deze SMEG waterkoker wil je aan iedereen laten zien. Wat een topper!

b*****@h********** 15-12-2021

Harstikke fijne mensen die je helpen service prima .
Ik raad het iedereen aan geweldig.
Dank daarvoor en al zoveel jaar.

Olff 15-12-2021

Dit heeft alleen betrekking op de ervaringen met Lemmer zeer goed te spreken over de prettige manier van werken

Ten Hoeve 15-12-2021

prima winkel Expert in Joure goede voor lichting in de winkel

Prima monteur voor het plaatsen aan huis Al met al een tevreden klant

m************@g******** 15-12-2021

Prettig geholpen, prima bezorging en afhandeling. Klantvriendelijke benadering.

Kramer 15-12-2021

Fijne prettige winkel waar je goed advies krijgt en waar mogelijk men tijd voor je maakt.

a*************@u********* 15-12-2021

Expert Beuningen heeft een goede service en prijs kwaliteit verhouding is top.👍

Van Binsbergen 15-12-2021

Snel en vriendelijk geholpen aan de telefoon, de bestelling is snel (binnen een uur!) bij DHL afgeleverd!

Jansen 15-12-2021

Ga zo veel mogelijk zelf naar de dichtstbijzijnde expert winkel , wees blij dat er nog zulke winkels bij je in de buurt zijn.

Andela 15-12-2021

Gewoon naar Expert gaan en laten voorlichten over de aanschaf van de te kopen artikelen.

Mulder 15-12-2021

Goede expertise en uitstekende service. De medewerkers nemen de tijd om een laptop te installeren als je daar zelf te weinig kennis voor hebt. Ook de telefonische benadering was zeer correct en werd er gewezen op de mogelijkheden die Expert biedt over voorraadinformatie, installeren en bezorgen van produkten.

s****@k*********** 14-12-2021

Heb via telefoon besteld en in winkel opgehaald en betaald .
Goed geholpen

j******@h********** 14-12-2021

Vraag 2x na voordat je iets gelooft wat er wordt gezegd want dit klopt lang niet altijd. Op de website staan mooie beloftes die niet waar worden gemaakt. Zeer slecht!

Groot 14-12-2021

ga je eerst verdiepen in wat je precies wilt en daarin wordt je dan met de kennis van het personeel goed geholpen

s********@g******** 14-12-2021

Wij kochten een nieuwe tv tijdens de koop was alles Mogelijk Tijdens het opleveren was het allemaal gehaast moest Terug naar de winkel voor verder uit leg Jammer