Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Winkel 20-01-2022

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, denken met je mee voor het juiste advies.

Ziade 20-01-2022

Heel snelle en persoonlijke aandacht en service. Gekocht en 2 uur later was de koelkast bij me thuis met een heel vriendelijke bezorger die alles goed heeft geregelt.

Mulder 20-01-2022

uitstekende service niet alleen in de zaak maar ook thuis bij het installeren.

f******@m*********** 20-01-2022

goede service, vriendelijk personeel, bekwaam, prima prijs kwaliteits verhouding

Snoeijing 20-01-2022

Als wij iets nodig zijn, wat Expert kan leveren kopen we dat daar. Goede producten en heel goede service.

De Boer 20-01-2022

Prijs product verhouding is goed te noemen alhoewel de media markt vaak goedkoper is

f******@t**************** 20-01-2022

Ik wilde een TV aanschaffen tbv presentaties in mijn bespreekkamer. Expert LEC Hengelo ging niet voor de TV die zij wellicht het liefst zou willen verkopen, maar vroeg goed door naar wat het waar toestel wel én niet aan hoefde te voldoen. Vervolgens ontving ik een uiterst correct en passend voorstel, incl. het ophangen bij mij op locatie. Echter, tijdens het monteren bleek dat het beeldscherm een barst had. Het toestel was echter niet op korte termijn opnieuw te leveren. Nog dezelfde dag heeft Expert LEC een ander - beter - toestel geplaatst tegen dezelfde voorwaarden. Service die zeldzaam is. Geweldig!

h***********@h********** 20-01-2022

De medewerker aan de telefoon was erg vriendelijk en meedenkend. Legde helder uit en Kwam met alternatieven en oplossingen. De bezorgers kwamen iets minder toeschietelijk over. Werk is wel goed afgeleverd.

l***********@h********** 20-01-2022

Ik rijd graag wat extra kilometers om mijn elektrische apparaten bij Expert Harlingen aan te schaffen. Hier ben ik verzekerd van zeer klantvriendelijk hulp en vakkundig advies.

Van der Hoff 20-01-2022

Bij locatie Diepenveen van Expert al verschillende aankopen gedaan van klein tot groot. Altijd goed ontvangen door professionele en hulpvaardige medewerkers. Ga zo door.

p*********@e******* 20-01-2022

Goeie service , meedenkend personeel en goede snelle levering thuis. Monteur was top

Rietbergen 20-01-2022

Juiste product makkelijk te vinden, voldoende informatie om de juiste keuze te maken.

Nieuwenhuis 20-01-2022

Als je goed geholpen wil worden met een super service en ook nog eens de beste prijs kwaliteit verhouding dan moet je naar Expert Zeewolde gaan.

w*************@z******* 20-01-2022

Klantvriendelijkheid staat voor op. Hulp bij problemen worden opgelost. Kortom: prima service!
Ik zou deze winkel bij vrienden en kennissen aanbevelen!

Mida Bv 20-01-2022

Koop U producten in uw eigen gemeente bij uw eigen ondernemers ! Kwaliteit en service is belangrijker dan die paar euro korting via internet !!

Van Scheppingen 19-01-2022

help de middenstand in uw eigen woonplaats vooral in deze coronatijd
en de afhandeling gaat wat persoonlijker

a**********@h********** 19-01-2022

product was licht beschadigd - moet oplossing worden gevonden bij leverancier

c********@u********* 19-01-2022

het prima aanvoelen wat onze wensen waren en niet opdringen van een duurder apparaat

Kahlert 19-01-2022

Kobo Clara HD is een prima ereader met alle functies die nodig zijn om comfortabel te lezen.

Brands 19-01-2022

Hard lopen en bij Expert kopen.
Prima personeel en de prijs is het bewijs
Goede service.

Groenhart 19-01-2022

Ik raad iedereen aan bij expert te koppen een goede en behulpzame bediening

k*********@l****** 19-01-2022

Persoonsgericht en nog steeds zo kleinschalig als de huidige maatschappij toelaat 👏

h*********@k*********** 19-01-2022

Weinig emphatie voor de klant. Geen mondkapjes bij het winkelpersoneel ingezet tijd een zeer slechte zaak

c**************@k*********** 19-01-2022

Ook al was de levering aanvankelijk vergeten, werd er gebeld met excuses en is het product toch netjes geleverd.

Gritter 19-01-2022

Goed en degelijk afgeleverd het bestelde T-V toestel en vriendelijk en behulpzaam personeel.