Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Tigchelaar 03-12-2021

Zeer goed als je bij Expert iets koopt, service is prima, bij problemen kun je altijd bellen

m*********@h********** 03-12-2021

Heel fijn dat er zulk vakbekwaam personeel je vriendelijk en betrokken je als klant helpen.
Super, iets kopen en geholpen worden.

m***********@h********** 03-12-2021

Zeer behulpzame mede werkers die hun uiterste best doen maar ze zouden wel wat meer hulp in de winkel kunnen gebruiken. Één persoon kan nauwelijks de drukte in de winkel aan

t*******@g******** 03-12-2021

Ik kan dit bedrijf c.a. winkel aanbevelen t.a.v. voorlichting, service en vakmanschap!

Springsma 03-12-2021

Als je een huishoudelijk artikel nodig hebt, ga dan naar EXPERT in Uithuizen. Klantvriendelijkheid, goede advisering en zorgvuldige afhandeling staan bij deze vestiging voorop. TOP!!!!

Expert Zwolle Zuid 03-12-2021

Goede ervaringen met Expert Zwolle Zuid. Meerdere producten gekocht afgelopen 15 jaar. De klantvriendelijkheid en de goede service van de mensen maken het verschilt! Website is gebruiksvriendelijk.

m****************@g******** 03-12-2021

Overal kun je tv's kopen. Niet overal is de benadering zo klantvriendelijk en behulpzaam!

Bergmans / Felten 02-12-2021

Klantvriendelijk en deskundig personeel.
En goede service in een overzichtelijke winkel!

Wijers 02-12-2021

Vakbekwame en vriendelijke medewerkers (winkel en monteur) die luisteren naar wensen en meedenken

Loonstra 02-12-2021

Expert is in Burgum een uitstekend winkelbedrijf met vriendelijk en deskundig personeel. Meedenkend en niet opdringerig. Zeer goede serviceverlening. Als u koopt bij Expert in Burgum dan bent u op een betrouwbaar adres.

Koetsier 02-12-2021

Ik heb op internet gekeken, mijn bevindingen zijn ,Expert houd veelal de zelfde prijzen aan,maar als voordeel is dat bij Expert een zeer goede service wordt geboden.

m*********@b********* 02-12-2021

Wij worden als klant nooit teleurgesteld door Expert .Bij de aankoop van een product altijd een goede uitleg van deskundig personeel en ook reparaties worden door deskundig personeel z.s.m opgelost.

Meulenkamp 02-12-2021

Wij zijn zeer tevreden over expert Hengelo men is klantvriendelijk goede service en snelle levering.
Kleine probleempjes worden snel verholpen

h*************@g******** 02-12-2021

Goed en snel geholpen. De medewerker zocht snel een passend scheerapparaat bij mijn wensen en gaf deskundig advies. Ik was daardoor heel snel klaar.

h************@h******** 02-12-2021

Bij de Expert wordt je nog "ouderwets" klantvriendelijk en deskundig geholpen

r*************@h******** 02-12-2021

vertrouwd en deskundig en goede service.

r************@o********** 02-12-2021

In Brielle weten ze wel wat ze verkopen en wat het product wel en niet kan. Super

k***********@o********** 02-12-2021

Goed personeel. Duidelijke advies voor het artikel wat je wil aanschaffen. Verstand van de artikelen.

j********@c******** 02-12-2021

Fijne, vriendelijke en deskundige voorlichting.
Goede service en snelle bezorging.
Prima winkel.

Scholte 02-12-2021

Miele inbouw vaatwasser gekocht bij Expert v.d. Griendt in Drunen. Door monteur keurig netjes ingebouwd waarna prima uitleg.

Van de Merk 02-12-2021

Goede service in de winkel door deskundig personeel. Je krijgt aandacht en een rustige uitleg over het product.

Bake 02-12-2021

Expert voor de amateur en de ,,prof,, zeer tevreden over alles van aankoop tot service en aansluiting. Ook voor het meedenken van oplossingen als dit nodig is. Kortom zeer tevreden. Bedankt medewerkers van expert!!

h*********@c******** 02-12-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel, dat ook nog kundig is en je helpt met je keus die je dacht te maken. Ze helpen je met de keus,

n************@h********** 02-12-2021

In de winkel correct behandeld de aflevering zoals afgesproken dus deuren koelkast omgezet en in de keuken geplaatst . Ik kan het product en expert aanbevelen .

t*************@h****** 02-12-2021

Zeer tevreden over de uitleg bij het kopen van een inductiefornuis wat betreft de aansluiting.