Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Dullens 06-09-2021

dat was niet nodig ik heb het product via de folder gezien daarna op internet verder mijn informatie
gehaald en daarna na de expert winkel

p********@h********** 06-09-2021

Ik had extra betaald voor installeren..maar koelkast werd neergezet , hier zit aan uitknop en weg....ook niet waterpas gezet

Slosser 06-09-2021

Als het nog af te leveren product ook zo netjes bezorgd wordt als ik het zou verwachten, ben ik zeer tevreden.

Martel 06-09-2021

Expert heeft ons hospice uitstekend geadviseerd in de aankoop van tv's ten behoeve van onze bewoners. Wij zijn erg blij met het advies en genieten van de mooie tv's. Ook de installatie heeft men in goed overleg met ons (ivm de precaire situatie van onze bewoners) uitgevoerd

Van de Weerd 06-09-2021

Ik zal altijd naar expert blijven gaan het is een fijne winkel met een goede indeling. Klant vriendelijke medewerkers en je wordt er heel goed geholpen.

Boersma 06-09-2021

We komen al jaren bij Tromp Expert in Leeuwarden en ik kan niet anders zeggen, je wordt goed voorgelicht en uitstekend geholpen. Waar je ook voor komt, van een nieuwe TV tot en met wasdroger of wasautomaat en vriezers. Ze hebben overal verstand van en anders halen ze een collega erbij, zolang jij maar goed geholpen wordt. Dat staat voorop. Perfect.

Scholte 06-09-2021

Koop zoveel mogelijk bij een fysieke winkel, dus niet online, dat is ook nog milieubewuster

g***************@w******** 06-09-2021

De monteur die de aflevering deed en installatie moest zonder het af te maken de boel achterlaten omdat het niet lukte.

j***********@p******** 06-09-2021

Zeer prettig personeel, kundig, vriendelijk, goede voorlichting, aandacht voor klant.

j****************@g******** 06-09-2021

Fijne winkel, goed en deskundig personeel. Ze zijn altijd bereid om naar de klant te luisteren.
Er wordt nooit iets opgedrongen maar meegedacht wat de wensen zijn met eventueel binnen een budget toch voor de optimale keuze te zorgen

Teunissen 06-09-2021

Uitstekende service en goed prijs/kwaliteit verhoudingen. Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Top.

a****************@l****** 06-09-2021

Zeker aan te bevelen goeie zaak.
Wordt goed geholpen en vriendelijke mensen.
Mooie koelvriescombinatie gekocht top
Blij mee.

Bohm 06-09-2021

Je wordt prima geholpen. Personeel is super vriendelijk. Het is vlakbij mijn huis en vertrouwd. Je hebt je product direct.

Van Brussel 06-09-2021

Mooie nieuwe winkel, vakkundig personeel. Nemen de tijd voor je en geven eerlijk en vakkundig advies.

De Lange 06-09-2021

Ik kwam voor TV's , ook voor de opgroeiende kids, ben prima geadviseerd (o.a. over snelle processors en beeld/schermopbouw) en een was/droogcombinatie .
Snel en deskundig geadviseerd, nog voordat ik thuis kwam had ik de offerte in de mailbox.

levering en installatie nadien was ook perfect in orde. Alles conform afspraak.

Zeer, zeer aan te bevelen .

n***********@g******** 05-09-2021

Een fysieke winkel waar je nog persoonlijk geholpen wordt in plaats van een bandje met een uitgebreid keuzemenu waarin je bijna verdwaalt.
Fijn geholpen vanaf de reservering tot ophalen van mijn televisie.

Visscher 04-09-2021

Goede uitleg over het aanschaffen van een tv, is op tijd bezorgd door 2 vriendelijke mannen, mooi op zijn plek gezet en aangesloten.
Vriendelijk personeel, en goede service.

v*********@h****** 04-09-2021

Direct geholpen zonder afspraak, goede demo van de diverse soundbars in de winkel. Type muziek werd op ons verzoek opgezocht via het web. Eerlijk advies.

Groeneveld 04-09-2021

Goede service . En vriendelijk personeel. Ook met een luisterend oor na de klant toe...

Verheij 03-09-2021

Apparaat net binnen, nog niet gebruikt, maar ziet er goed uit.
Ik denk dat ik er niet aan hoef te wennen, het wijst zich vanzelf. Ik heb echt zin om alle was er dit weekend doorheen te draaien.

Klooster 03-09-2021

Koop nooit een apparaat bij expert wat met internet moet worden verbonden. Na aankoop kan het nooit retour. Belachelijk

Hofstra 03-09-2021

Bezorgers sluiten de wasmachine ook aan. Ook als het even tegen zit bij het aansluiten.

Musters 03-09-2021

Expert de Boer is precies wat je verwacht van een winkel met uitstekende service.

Van der Postfossil B.v. 03-09-2021

Service zoals je die alleen in een echte winkel kunt krijgen, goede hulp bij het maken van een keuze en niet onbelangrijk; uitstekende service bij problemen.

Weijts 03-09-2021

Zeer tevreden over het advies m.b.t. de aankoop en de aflevering was ook top.