Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v*****@h********** 12-02-2023

Vriendelijke medewerkers welke je op weg helpen zonder een product op te dringen.

a*****@h********** 11-02-2023

Verwacht geen snelle service, want je moet er telkens achteraan blijven bellen. Anders gebeurt er niks. Het duurde in totaal 3 maanden, voordat een nieuwe koelkast werd opgemeten en ingebouwd. Voor mij nooit meer.

Pot 11-02-2023

EXPERT IS MIJ DOOR ANDEREN AANBEVOLEN EN DAT ZAL IK OOK ZEKER NAAR ANDEREN DOEN.

g*********@g******** 11-02-2023

Lekker ruime winkel met goed gekwalificeerd personeel. En de prijs is altijd naar wens.

w********@g******** 11-02-2023

De persoonlijke begeleiding bij de Expert winkel is altijd uitstekend vandaar onze keuze voor Expert

Vaes 10-02-2023

De uitleg en de aflevering was zonder meer zoals ik dat mij had voorgesteld.

Groot 10-02-2023

uitstekende, vlotte , en deskundige hulp biij aankopen , en service bij eerdere aankopen en zonodig reparaties

Jansen 10-02-2023

goed en vakkundig advies van de medewerker van Expert. Fijn in de omgang, heel vriendelijk en behulpzaam.

Klinkenberg 10-02-2023

Wij zijn ruim 30 jaar klant tot onze tevredenheid. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit van de zaak.

Fial 10-02-2023

Wij prefereren expert voor de goede service en de verkoper heeft verstand van zaken

h********@g******** 10-02-2023

Goede en snelle service bij bestellen van een beveiligingscamera.

Prijs en kwaliteit idem als bij andere leveranciers.

Kok 10-02-2023

Goede service
Wij zijn goed geholpen in de winkel fijne uitleg gehad en antwoorden op onze vragen.
En ook een snelle levering.

p**********@g******** 10-02-2023

Uitstekende service , levering , hebben verstand van zaken , plezier in hun werk , vakmensen ! Top

Jansen 10-02-2023

Zit nog steeds te wachtten op een monteur Zegadden spoed beloofd Mijn moeder zit al meer als een week zonder koelkast erg slecht !!!

o*******@q********** 10-02-2023

Betrouwbaar advies bij mijn keuze, beantwoordt ruimschoots aan de verwachtingen.

p****************@h********** 10-02-2023

Prima monteur met het plaatsen van de vaatwasser.
Netjes, deskundig en beleefd.

Slump 10-02-2023

Bovenlader gekocht. Wasmachine voldoet uitstekend.
Weinig lawaai tijdens wassen.

s*********@y******* 10-02-2023

Persoonlijke aandacht en advies. Iets wat tegenwoordig heel schaars is. Ik kan iedereen aanraden bij expert te kopen. De inductieplaat is keurig geplaatst. Hele aardige mensen en ook met a zorg geïnstalleerd. Super fijn!

s*********@k********* 10-02-2023

Zoek zelf eerst uit wat je wilt uitgeven aan het artikel en waar deze exact aan moet voldoen. Daarna is je keuze met behulp van een medewerker stuk makkelijker.

l*************@k********* 10-02-2023

Klantvriendelijk, komen afspraken na,goede uitleg van het product, nemen de tijd voor je.

b**********@h********** 10-02-2023

Wij zijn meer dan tevreden over onze aankoop. Een extra pluim voor de verkoper en bezorger Ben van de Bunt.
Hij heeft ons erg goed geholpen en het product erg snel en naar volle tevredenheid geïnstalleerd.

j**************@g******** 10-02-2023

Een winkel waar men verstand van zaken heeft! Snelle en goede service. Ook een fijne sfeer in de winkel.

De Vries 10-02-2023

Prachtige tv. En wat een mooie kleuren. Lieve mensen ga allemaal naar NIELS. Wat heeft ie veel verstand van tv's. Echt ongelooflijk.

e**************@o********** 09-02-2023

Expert Elst. Boven verwachting geholpen met het uitzoeken van een nieuwe wasmachine. Keurig thuis geleverd en aangesloten door twee vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Wassenaar 09-02-2023

Ja,wat moet ik nu zeggen. Ik heb alles beantwoord met uitstekend.....en dat meen ik. Als ik weer een product nodig heb ga ik zeker naar Expert, omdat ze meteen weten wat ik bedoel en me goed helpen.