Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

i***@d******************* 26-11-2021

De vestiging Meppel kon me niet helpen maar verwees me door naar Steenwijk. Daar geslaagd. Perfect

Verheij 26-11-2021

Expert Tubbergen is een prettige winkel met vriendelijke en deskundige medewerkers. Ik kom zeker terug als ik weer iets nodig heb!

Schrikkema 26-11-2021

Fritz.repeater 6000 relatief snel in werking. Bij Netgear meer problemen. Helaas ondersteunt Fritz.repeater 6000 het _teken niet waardoor ik mijn SSID moest hernoemen: Minor issue. ‘ k Was verbaasd over de hoge snelheden: bijna 1Gb/s! via AX protocol en 1/2 Gb/s over AC.

Flinkenflögel 26-11-2021

Benadering in de winkel is sterk afhankelijk van het humeur van de bediende, het varieert van uitmuntend tot beneden pijl! De aankoop geschiedde bij de uitmuntende verkoper, de hulp bij de uitbreiding van de aankoop enkele dagen later was ronduit slecht.

Thijssen 26-11-2021

Wij zijn al jaren vaste klant van expert deurne, dit vooral om de goede service,

v*********@g******** 25-11-2021

Een bedrijf wat mee denkt in je wensen waar aan het moet voldoen.
Jammer dat je beperkt bent wat er in de winkel staat omdat bestellen kortom veel te lang duurt.

Sengers 25-11-2021

Kopen bij Expert is kiezen uit een groot assortiment en dit tegen een scherpe prijs met een heerlijke ouderwetse top service!

Van Uden 25-11-2021

Expert Oss is een geweldige zaak met zeer vriendelijk en deskundig personeel.
Helpen je ook als er een probleem voordoet.
Service is Top

m*********@l****** 25-11-2021

Ik heb niet op de website besteld.
Gewoon naar de winkel geweest.
Wou het product zien

Frank 25-11-2021

Bestelproces en betaling online prima geregeld. Communicatie dik in orde en vriendelijk geholpen.

b************@h****** 25-11-2021

De medewerker dacht met ons mee. Niet de verkoop van (een) artikel(en) stond voorop, wél de klanttevredenheid.

Van der Maat 25-11-2021

Vriendelijke en deskundige expertmedewerkers. Expert staat voor ons voor betrouwbaar en servicegericht

Van Dam 25-11-2021

Lokaal kopen heeft veel voordelen:
Deskundig advies, vriendelijke medewerkers, geen co2 uitstoot ivm geen reis naar de winkel én…
De service is goed en dichtbij?

Maassen Van Den Brink 25-11-2021

Bij Expert Rheden een mooie wasdroger gekocht tegen concurrerende prijs.
Aflevering en installatie service was prima.

De Vries 25-11-2021

expert Gouda is al meer dan 30 jaar onze vaste winkel voor elektrische apparatuur. Altijd goede voorlichting en super fijn behandeld.

v****************@z******* 25-11-2021

Product (televisie)niet in voorraad. Werd de volgende dag geleverd. De Graaf Castricum Top service

Abelmann 25-11-2021

Prettige winkel in Wieringerwerf en leuke enthousiaste medewerkers die met je meedenken!

e**********@h******** 25-11-2021

Redelijk goed geholpen, maar het idee/gevoel dat er belangrijkere zaken waren op dat moment, dan mij adviseren over de aanschaf van een klein apparaat.

Koershuis 25-11-2021

Helaas, ik kom zelden op de website, gang naar winkel is zoveel gemakkelijker en emotie met product is direct aanwezig.

De Wit 24-11-2021

Prima geholpen bij vaatwasser voor "moeilijke" IKEA keuken met afwijkend front. Bezorger was een beetje laat, maar de service en plaatsing was prima.

Baltus 24-11-2021

Wij vinden het een zeer prettige winkel of je nou komt voor een snoertje of een stofzuiger je wordt altijd prettig te woord gestaan.Goede mensen in de winkel.

Van Groen 24-11-2021

Waarom verkoopt expert goedkopere vaatwassers waar de verkoper niet achter staat. Bv de recente aanbieding van inventum

Verheul 24-11-2021

Over Onze eerste kennismaking met Expert in Dieren zijn we heel tevreden. Voor alle toekomstige apparatuur gaan we weer naar Dieren.

Holtman 24-11-2021

Expert in Twello.
Een fantastische zaak. Denkt mee , komt afspraken na.
En wat een goede service.

Huberts 24-11-2021

Als alle winkels zich zouden opstellen als Expert Meppel zou er volgens mij minder op internet worden gekocht. Jan H. Meppel