Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

k********@h********** 06-06-2022

Zeer tevreden over Expert Berkhof in Vroomshoop! Geweldige service ervaren!

i*************@g******** 06-06-2022

Een winkel die precies vraagt wat de klant wil en en zoekt naar het juiste product.

Schoneveld 06-06-2022

Winkelbezoek aan Expert Twello is altijd positief m.b.t. uitleg en advies door deskundig en vriendelijk personeel. Groot aanbod van producten. We komen er graag!

s*************@o********** 06-06-2022

Top winkel! Niet alleen bij aankoop, maar nog belangrijker, ná aankoop. Dank voor de fijne service en nazorg!

j*********@z******* 06-06-2022

De Sonos Ray 2 gekocht; goed geluid en makkelijk te bedienen. Heel tevreden!

Van der Zee 06-06-2022

Ik houd niet van online winkelen. Ik ga liever bij een winkel in de buurt kopen zodat ik mijn medeburgers steun en niet een of andere webwinkel in China omdat het daar een paar euro goedkoper is. Daarnaast is de service heel erg goed en als er een probleem is doen ze hun best om dat op te lossen. Support your local dealer!

j*****@j********** 06-06-2022

In de winkel gekocht, voor de laagste internetprijs die ik thuis al had gevonden. Prima dat ze die prijs matchen en dan ook nog heel correct thuis af komen leveren en netjes installeren.

Van Dijk 06-06-2022

Wij kunnen Expert Burgum van harte aanbevelen, goed advies en prima service!

Jansen 06-06-2022

De mensen bij Expert zijn altijd behulpzaam, deskundig en staan altijd in voor hun produkten en dienstverlening

Hospers 06-06-2022

Expert Doornenbal een betrouwbare zaak met een zeer goede service en komen afspraken na.

De Boer 06-06-2022

Prima winkel, groot assortiment. Fijn om deze winkel op het dorp, waar wij wonen, te hebben.

s*************@l****** 06-06-2022

Bel en geef wensen door. Dan leveren ze het product super snel. Top service

Aalders 06-06-2022

Komen gemaakte afspraken na, en goede service bij aankoop en aflevering aan huis, prima

c*********@h********** 06-06-2022

Expert geeft een zeer goede persoonlijke service. vriendelijk personeel. komen afspraken goed na.

Jeroense 06-06-2022

Altijd handig zo winkel in de buurt
En goed personeel die weten waar ze het over praten

Maandag 06-06-2022

Vanaf het contact in de winkel t/m de bezorging en het installeren van de TV geen enkel probleem voor de volgende aankoop als eerste naar Expert TOP zaak

j********@g******** 06-06-2022

Een aanrader voor iedereen,Die
nog persoonlijk goed geholpen
wil worden.

m********@u********* 06-06-2022

De laatste keer bij het kopen van een product zijn we niet goed ingelicht. Gelukkig konden we later het product nog omruilen.

m*****************@h********* 06-06-2022

Goede service, er wordt met je mee gedacht.
Verstand van zaken.
Vriendelijk en kundig personeel.

p*********@h********** 05-06-2022

Fijne en goede service in de winkel in Oss. Ook het leveren en installeren is in mijn geval heel goed gegaan.

Brand 04-06-2022

Aflevering moet vlg week plaatsvinden daa4om met nvt aangeduid. (Nog niets van te zeggen)

Kramers 04-06-2022

Het is een prachtige overzichtelijke winkel. Daarnaast staat er klantvriendelijk en kundig personeel die meedenken over een oplossing en welk apparaat het best bij je past. Ik zeg een klant voor het leven!

De Wit 04-06-2022

Fijne winkel, Expert Deurne! Vlotte en goede service, klantvriendelijk en snelle levering!

Albert 03-06-2022

Goed geholpen door de verkoper die verstand van zaken had over het gekochte product.

Simone 03-06-2022

Ontzettend aardige mensen . In nuenen geweest voor advies en om de koelkast echt te bekijken (was er in elst niet ) . Goed voorgelicht alles doorgesproken en daarna in elst besteld . Levering door twee jongen was proffesioneel met oog voor onze meubels en vloer . Ook deze mannen waren erg aardig