Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h**********@z******* 22-10-2021

Raad expert Kaatsheuvel zeker aan!
Geven goed advies, deskundig personeel.

j*******@h********** 22-10-2021

Prima service in de winkel en bij het plaatsen van mijn TV
Ik vind het wel raar dat je de producten niet met een credit card kan betalen .

De Swart 22-10-2021

Bekijk de website en lees alles over het product wat je wil aanschaffen en stel vragen aan de eigenaar,zelfs de vragen die je niet begrijpt.Daar is alle begrip voor en het wordt uitstekend uitgelegd.Bij een budget ondersteuning wordt ook geweldig geholpen dus schaam je niet.

Boukens 22-10-2021

Toen mijn wasmachine bezorgd werd zag de installateur dat ik niet de juiste aansluiting had. Toen heeft hij voor mij zijn collega laten komen die de juiste aansluiting in mijn badkamer heeft gemaakt. Dat vond ik super 😀

Musters 22-10-2021

Altijd goed advies, altijd goede service, altijd vriendelijk personeel. Dus voor ons altijd Expert.

d****@k********* 21-10-2021

prettig geholpen, snel een goede keuze kunnen maken.
Er was prijsverschil van de winkel en wat op de website stond. Dat is snel opgepakt en gecorrigeerd.

Wijnen 21-10-2021

Bij Expert Deurne wordt je netjes en eerlijk bediend en voorzien van een goed advies.

d********************@g******** 21-10-2021

Geweldig geholpen door goed advies en een zeer vakkundige levering! Bedankt en tot de volgende aankoop.

Uijl 21-10-2021

Eigentijdse elektronica en witgoed verpakt in een advies op maat door een vriendelijke expert.

l**************@g******** 21-10-2021

Alles was perfect. Vanaf binnenkomst in de winkel tot en met de installatie thuis

p************@o********** 21-10-2021

Service in de winkel prima.
De mannen die kwamen bezorgen gaven nog goede aanvullende tips.
Helaas is de bezorgen van de wasmachine wel erg duur.

Pieterse 21-10-2021

Artikelen zijn top, altijd in fabriek verpakking uitzondering daar gelaten maar dat hoor je van te voren.

Weites 21-10-2021

Een fijne lokale winkel met vriendelijke en deskundige mensen. En dat tegen concurrerende prijzen met grote megastores

j*****@o********** 21-10-2021

Prettig geholpen in de winkel. Verkoper wist waar hij het over had en dat was doorslaggevend voor de koop.

m********@z******* 21-10-2021

Wij hadden dringend een wasmachine nodig, omdat de oude kapot was gegaan. Vanwege het tekort aan chips was er nauwelijks aanbod van wasmachines. Gelukkig was er wel een machine op voorraad die prima aan de wensen voldeed en er kon ook nog op korte termijn geleverd worden. Prima service. Wij zijn blij.

Keurslager Berend Hoff 21-10-2021

Al lange tijd klant altijd correct geholpen ook met problemen wordt alles netjes opgelost. Nu uitstekend geholpen en perfect geïnstalleerd alles loopt als een zonnetje.

Van Doorn 21-10-2021

Voor een dorp een winkel met een uitstekende keuze aan producten, die voor de regio zal voldoen.

q********@h******** 21-10-2021

Goed advies, bezorger had haast met installeren.
De grote verpakking van de televisie werd niet meegenomen .
Nu heb ik die grote zware verpakking nog.

h************@h********** 21-10-2021

Leuke winkel met een uitstekende presentatie en uitstraling van de verkoopproducten.

Maagdelijn 21-10-2021

De inzet van de monteurs was goed. Maar vraag altijd of er bij de installatie geen extra kosten bijkomen.

h***********@k********* 21-10-2021

Ben tevreden over de service, de kwaliteit, ook als ik e.e.a. vergelijk met de prijzen van o.a. Media Markt. Prijzen zijn (uitgezonderd aanbiedingen) gelijk. Service Expert is beter.

h**********@u********* 21-10-2021

Op zoek naar een vriendelijke professionele winkel voor uw witgoed. Geef Expert de gun factor die ze verdienen!

Zijp 21-10-2021

Vriendelijk ontvangen in de winkel, uitstekende uitleg van de apparatuur bezorging prima volgens afspraak

Leeuw 21-10-2021

Wij zijn zeer tevreden over de service en adviezen.
we hebben in korte tijd meerdere producten van Expert Breezand aangeschaft die tot nu toe uitstekend functioneren.
Prima vestiging van Expert.

Schreuder 21-10-2021

Let goed op dat je afspraken met verkopers schriftelijk vast legt, want anders kan de zelfstandige baas van de winkel het bestaan van die afspraak ontkennen.
De ene expert-winkel is de andere niet.