Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Oosthof 13-09-2022

Prijs wat duurder.
Maar deskundigheid en service is daar uitstekend en goud waard.
Een een aanrader

w***************@g******** 12-09-2022

Goede winkel met keuze. Bestelde goederen duurt langer dan verwacht (6 dagen levertijd) en kan niet snel gebracht worden terwijl je het nodig hebt. Zonder installeren.
Vond ik een beetje jammer.

m***********@h********** 12-09-2022

Snel geholpen in de winkel en verkoper had kennis van zaken. Dezelfde dag nog thuis bezorgd

a***********@g******** 12-09-2022

Al jaren vaste klant..goede producten en prettige medewerkers met goede uitleg over het product .

Gijsbertse 12-09-2022

Ga niet shoppen voor huishoudelijke en andere apparaten. Koop gewoon bij Expert Barneveld. Betrouwbare medewerkers die een betrouwbare winkel waard zijn!

Evers 12-09-2022

Goede voorlichting over artikel wat ik wilde kopen, klantvriendelijk personeel, bezorging zoals afgesproken!👍

De Jong 12-09-2022

Wederom weer een bestelling bij Expert gedaan. Goederen op afgesproken tijdstip afgeleverd. Goede uitleg, meedenkend, service. We komen zeker weer terug bij Expert.

Schoorlemmer 12-09-2022

Expert Raalte is een prima winkel, personeel denkt mee, klantvriendelijk, deskundig en flexibel, de installatieservice is helemaal TOP!!!

p************@g******** 12-09-2022

Ik ga bij de aankoop van mijn producten van klein tot groot altijd naar expert meppel. Fijne mensen en dat doe ik al 25 jaar.

f*********@h****** 12-09-2022

Net als ik op zoek naar een nieuwe vaatwasser en koelkast? Zoek niet verder! De Expert winkel in Roosendaal helpt u met deskundig advies en bezorgt en installeert alles thuis.

Offermans 12-09-2022

aan te bevelen vanwege de goede service en de persoonlijke aandacht en de vakkennis.

Jacobs 12-09-2022

Slechte communicatie met eigenaar Expert Asten. Ik kom hier nooit meer terug.

Langbroek 12-09-2022

Uitstekende sevice en zeer vriendelijk personeel die aandacht en tijd voor je heeft.

j**************@g******** 12-09-2022

Mijn ervaring is zeer goed met Expert. Vriendelijk personeel en ook de monteurs zijn zeer kundig en netjes. In de winkel denken ze actief mee en doen goede aanbevelingen die passen bij mijn portemonnee. Daar houd ik van.

k**********@p******** 12-09-2022

Ik ga altijd heel graag naar deze winkel omdat ik weet dat ik er altijd tevreden vandaan kom

n*************@g******** 12-09-2022

Goed advies, klantgericht, vriendelijk personeel. Er valt een hoop te regelen met deze zaak als je zelf op twee uur reistijd woont van het adres van bezorging bij broer in verpleeghuis. Top! Tv meubel werd zelfs nog van stof ontdaan voordat de tv er op werd gezet. Petje af!
Installatie verliep prima met duidelijke uitleg.

Postmus 12-09-2022

Snel en vakkundig geholpen bij het apparaat waar we belangstelling voor hadden en uiteindelijk ook gekocht. Winkelmedewerker had genoeg ervaring over het product en hoe te gebruiken

f**********@g******** 12-09-2022

Prima geholpen. Vakkundig advies en vriendelijk personeel. Altijd fijn, als het geld naar een lokale ondernemer gaat, is mijn persoonlijke visie.

Schokker 11-09-2022

Experts medewerker heeft mij geholpen in de juiste keuze wasmachine. Goede communicatie en betrokken personeel.
Robert Schokker

Bob L. 11-09-2022

Vriendelijke, behulpzame medewerker die ruim de tijd nam voor het geven van advies bij de aankoop.
Hij probeerde ons niet het duurste aan te smeren maar legde prima de voor- en nadelen uit van de verschillende producten IN ONS geval. Hij keek dus verder dan alleen naar wat wij eerst zelf aangaven. De producten die wij uiteindelijk kozen waren uiteindelijk ook niet duurder dan wij eerst voor ogen hadden, pasten wel beter bij wat wij nodig hadden.
Ook heeft hij er alles aan gedaan om zo snel mogelijk het gekochte bij ons af te leveren.
Juist om zulke redenen kopen wij graag bij een bedrijf als Expert.

De naam zegt genoeg 09-09-2022

Zeer accurate en belangstellend personeel.
Goede bezorging van het personeel.
Zeer tevreden mee.

m**********@y******** 09-09-2022

Goede en vriendelijke service.
Ik wil graag persoonlijk geholpen worden.
Ik bestel nooit iets via de computer.
Daarom ben ik zeer blij dat er nog winkels zijn
die je persoonlijk helpen.
Daarom kom ik graag bij Expert.

e*********@g******** 09-09-2022

Ik wilde een specifiek apparaat hebben en Expert stond als nederlandse leverancier op de website van fabrikant. Het ging om de Sage Wave 3 in 1 - magnetron, heteluchtoven en airfryer in het zwart, wilde hem online bestellen, maar helaas is het niet mogelijk om dan direct een verzekering af te sluiten. Heb de Wave dus mbv de winkel in Vlaardingen de Wave 3 in 1 met verlengde verzekering besteld.

Plomp-lourens 09-09-2022

Ik woon in Apeldoorn. Maar koop alles bij Expert in Twello omdat de service, uitleg van de producten en adviezen op mijn persoonlijke wensen aansluiten.Ze zijn daar deskundig en zeer klantvriendelijkenzeker niet opdringerig.

Castelijn 09-09-2022

Open winkel,ruime keuze,goede verkoper…we komen er al jaren ook als er een keer iets is wordt het vlug opgelost