Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Ruijs 19-11-2021

We hebben een t.v. gekocht in de week voor de black friday. Tot mijn schrik zag ik de t.v. 300 euro goedkoper en na een telefoontje kregen wij alsnog ook die korting. Hulde voor Expert !!

Ottema 19-11-2021

wij zijn op het gebied van audio perfect geholpen ( zonder enig gewin). Ook de aanschaf van onze droger ging op een zeer deskundige en vriendelijke manier.

Kooiman 19-11-2021

Uitstekend advies en erg behulpzame mensen bij Expert. Snelle en vriendelijke levering inclusief plaatsing en aansluiting. Erg blij met de service en levering.

Van Gils 19-11-2021

Fijne winkel moet veel keuze en goede uitleg nakomen van gemaakte afspraken

Auwens 19-11-2021

ik ben zeer te spreken over Expert . Daarom kijk ik altijd eerst bij Expert als ik een aankoop wil doen.

Van Dalen 19-11-2021

Netjes geholpen en mee gedacht voor een oplossing om grote doos thuis te krijgen

De Jonge 19-11-2021

Mooie producten, fijn personeel, goede uitleg/ meedenken, eigen monteur/ reparateur. Zeer tevreden

Overtoom 19-11-2021

Expert is wat mij betreft een erg goed en klantgericht bedrijf. Goede adviezen en service. Vriendelijke medewerkers. Betrouwbare afhandeling. Klasse!

Van Looij 19-11-2021

Alweer zeer tevreden met het geleverde product (wasmachine) door Expert. Moest worden geplaatst op lastige plek ( "onder de droger") en dat is weer heel deskundig uitgevoerd door de specialisten van Expert. Dik tevreden, heren !!

m*********@l****** 19-11-2021

Ik zou niemand aanraden hier iets te kopen, ze houden zich niet aan de afspraken en na 4,5 week heb ik de bezorgers gezegd dat ze konden vertellen met hun troep

i*******@h******** 19-11-2021

Zó wil iedereen toch wel bediend worden bij het maken van een keuze voor zeer belangrijk apparaat (wasmachine) in huis. En dan ook nog de bezorging en installatie perfect.

t*********@g******** 19-11-2021

Website goed maar de telefonische bereikbaarheid is matig en niet conform de vriendelijkheid in de winkel.

Wind 19-11-2021

Stroom uitval in de winkel. Maar pin werkte wel. Item van het schap in de doos. Bij thuiskomst kom ik er achter dat de gebruiksaanwijzing in alle Oostblok talen is. Geen nl in de doos, jammer. Ook online niet te vinden..

Pouwels 19-11-2021

Ik ben er op een nette enthousiaste wijze geholpen, de verkoper had expertise en dacht mee om een goede verstandige keuze te maken. Dit heeft mij doen besluiten tot koop.

Brugman 18-11-2021

Goede en snelle levering
Werd de dag van levering zelfs nog gebeld dat er een paar butsjes in de deur van mn koelkast zaten , en dat ze zo snel mogelijk een nieuwe deur er in komen zetten ze hebben een nieuwe deur besteld zodra hij geleverd is komen ze die plaatsen echt goeie service

Veenstra 18-11-2021

Product voldoet aan verwachting. Snelle levering en de monteur was een echte vakman. Telefonische bestelling gedaan, prettig gesprek en snelle terugkoppeling m.b.t. gestelde vragen.

Eras 18-11-2021

Een fijne winkel waarbij ik iedere keer weer graag over de vloer kom , ..........

Meerts 18-11-2021

Heb het product pas gisteren gekocht kan niet zo snel beoordelen hoe het bevalt.

Van der Horst 18-11-2021

Uitstekende service van Expert van der Groef. Al zeker 30 jaar tevreden klant bij de winkels in Brielle en Dirksland.

Van Ommen 18-11-2021

Expert Gouda heeft mijn verwachtingen overtroffen door aanbod op prijs, snelle levertijd en plaatsing van een nieuwe vaatwasser.

Van der Veen 18-11-2021

De verkopers zijn deskundig, de bezorgers zijn vriendelijk en de service is uitstekend!

Van der Veen
Lemmer

i***@v*************** 18-11-2021

Goede service, vakkundig personeel en snelle levering! Hiervoor moet je bij Expert Neede zijn!

p*************@s*************** 18-11-2021

Top service met erg deskundig personeel en een extreem vriendelijke telefoniste

v*********@g******** 18-11-2021

Product snel geleverd volgens afspraak . Tegen acceptabele premie 5 jaar garantie.

Janssen 18-11-2021

Koelkast, vriezer, inductie kookplaat en afzuigkap gekocht en laten bezorgen/installeren. Top-service, zowel in de winkel als bij bezorging/installatie. Zeer vriendelijk personeel.