Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bruin 07-11-2022

Kreeg uitgebreid uitleg over de voordelen van verschillende merken stofzuigers. Ben gebleven bij mijn vertrouwd merk, ondanks dat de Consumentenbond een ander merk beter vond.

Hultermans 07-11-2022

Zeer aan te bevelen,goede service,advies en uitleg!
Vriendelijke personeel ook de bezorgers!

j************@h********** 07-11-2022

Deskundig en uitermate vriendelijke medewerkers. Geven prima advies en dringen niks op.

r********@g******** 07-11-2022

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar... bijna ouderwets, maar bij expert boskoop vind je dat nog!

Romen 07-11-2022

Al lange tijd zeer goede ervaringen met Expert. Ook dit keer weer producten van hoge kwaliteit en met een geweldige service geïnstalleerd door Expert.

Jansen 07-11-2022

Service, kundigheid, vriendelijk, product beschikbaar, direct meenemen, gratis parkeren dicht bij de winkel enz....
AANRADER

De Bruin 07-11-2022

Alles laten doen ophangen instellingen en de wachtwoorden ingesteld.alle rommel meegenomen oude tv ook .en dat voor 50 euro ga je niet zelf voor tobben.

De Jong 07-11-2022

Bij Expert krijg je duidelijke informatie van een deskundig medewerker.
Bij een eventuele storing in het gekochte apparaat is de service prima geregeld.

Oosting 07-11-2022

Prettig geadviseerd door Klaas Holst Meijer over de Miele Triflex steel stofzuiger. Briljant product met luxe uitstraling.

Peter 07-11-2022

In de Expert winkel in Haaksbergen kregen we een prima voorlichting. Het personeel is deskundig en vriendelijk. Zeker een aanrader.

Wielick 07-11-2022

Goed advies en bij de aansluiting van de vaatwasser een deskundige monteur!

Zeldenthuis 06-11-2022

Goed assortiment , goede uitleg over apparaat , goede service en kwaliteit

Schuette 06-11-2022

Bij aankoop van TV en andere benodigdheden moet je zijn bij Expert Schipper op de Loper in Vlaardingen.

m*********@o**** 06-11-2022

goede service en kennis in de winkel, zeer goed advies en we zijn blij met de aankoop. Goede info over kortingen etc. Ook de service bij het afleveren was echt heel erg professioneel. Daarom komen wij steeds terug bij Expert bij onze aankopen.

a*****@p******** 05-11-2022

Er is meestal wel een winkel dicht in de buurt, goede service en kundig personeel. Kom er al jaren en ben zeer tevreden.

j***********@g******** 05-11-2022

Bij Expert Nuenen een Miele wasdroger gekocht, deze werd volgens afspraak door een zeer aardige medewerker afgeleverd. Helaas werd er bij aflevering een deur beschadigd maar dit werd helemaal naar tevredenheid afgehandeld. Volgende keer weer Expert!!

Bolt 05-11-2022

Uitstekend advies gekregen zowel in de winkel als bij huisbezoek. Werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd

g***********@s******** 05-11-2022

Ga naar de winkel en laat je voorlichten en let op de bediening van je nieuwe apparaaat!

Banis 04-11-2022

Blij dat ik de aankoop bij Expert heb gedaan; levering, service en communicatie uitstekend!

Kienhuis 04-11-2022

Online besteld, online factuur betaald en de volgende dag in huis. Pakketje duidelijk te volgen en bezorg moment op een half uur nauwkeurig. Prima service ook voor oordopjes van 30 euro.

Kramers 04-11-2022

Meer uit je aangekochte product halen is door kennis en ervaring iets wat verrassend werkt . Van winkel advies tot aan proffesionele aflevering is perfect afgestemd .

1***@n********* 04-11-2022

De Expert in Leeuwarden heeft TOP service en wordt meegedacht met de klant. TOP!!

Loos 04-11-2022

zeer goede en mooie winkel met goede prijs / kwaliteitverhoudingen. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer bekwaam.

Atsma 04-11-2022

Jammer dat je in Bolsward niet bij de winkel kunt parkeren, we moeten nu erg ver lopen met de aankoop.
Bij EP kun je voor de deur parkeren.

Bloem 04-11-2022

Goede service, nette aflevering een inbouw, netjes op tijd volgens afspraak