Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Barendsma 04-11-2022

Via internet kopen is prima, maar naar een winkel kunnen gaan is uitstekend.

Te Lintelo 04-11-2022

koop daar geen gasfornuis .de lak in bij de hoeken bij de branders gaat er al in de eerste week er af, dan is het voor mij niet nieuw meer.

Roosenboom 04-11-2022

Wees belangstellend naar het produkt en je krijgt belangstelling van de verkoopmedewerker.

m*********@h********** 04-11-2022

Goede informatie en aflevering. Wachttijd bezorging langer dan hetgeen werd cermeld tijdens aankoop.

Van Schijndel 04-11-2022

Diepvriezer telefonisch gekocht alles werd netjes uitgelegd
Bezorgers hebben hem geïnstalleerd en uitleg gegeven
Oude diepvries werd na 2 dagen opgehaald zodat we de kans kregen om heel de inhoud over te doen als de nieuwe genoeg bevroren was en de oude ontdooid.
TOP SERVICE 👍

Emmah 04-11-2022

Product prima. Aflevering milde kritiek. uitpakken en meenemen van verpakkingsmagteriaal werd
geweigerd door bezorger. Controle of iets is beschadigd derhalve niet mogelijk.

Tack 04-11-2022

Expert had een actie waarbij forse korting was voor stofzuigers. Ik had een andere stofzuiger nodig en Expert had er een die aan mijn eisen voldeed (laag gewicht, lang snoer en een verstelbare stang tot 50 cm. Nog net op tijd met de toepasselijke korting kunnen bestellen. Goede koop.

h*******@h******** 04-11-2022

Goede service.
In de winkel navraag gedaan voor een vaatwasser.
Dezelfde dag nog ingemeten en de volgende dag geleverd. Top

Van der Sloot 04-11-2022

Eerlijke informatie en nette bezorging zijn voor mij van belang. Ook wordt vaak aangegeven als ze acties komen van het product waarvoor ik belangstelling heb.

v*******@k*********** 04-11-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding en als extra service worden je spullen ook nog geplaatst!

j*******@k********* 04-11-2022

Als je eigen expert winkel het gewenste artikel niet op voorraad heeft en het artikel kan niet via de website besteld worden, kun je via de website zien welke vestiging dit wel heeft. Men is gaarne bereid dit artikel vervolgens te verzenden. De service wordt weer geleverd door je eigen vestiging

Van Mourik 04-11-2022

Bij 2 concurrenten geweest op zoek naar nieuwe combimagnetron, geen aandacht voor de klant en zeer jonge medewerkers die het ook niet interesseren. Dus toch ook nog maar even naar expert, gelijk aandacht bij binnenkomst en mooie producten, dus gelijk geslaagd.

b*****************@g******** 04-11-2022

Jullie winkel heeft een goede naam en we hebben altijd goede zaken met jullie kunnen doen

m********@g******** 04-11-2022

Ieder moet zijn eigen keus maken wat betreft het aanschaffen van artikelen. Je kunt kiezen voor kwaliteit producten wat iets duurder maar wel met goede service, of goedkoper met een slechte service, wat uiteindelijk duurkoop gaat worden.

Smit 04-11-2022

Onze ervaring is Service en klantvriendelijkheid dat vinden wij top,prijs kwaliteit verhouding is perfect levering uitstekend en plaatsing is uitstekend.

De Vaal 04-11-2022

ik koop hier vaak en krijg Altijd goed Advies als ik moet weten over het product wat ik wil kopen

Pouw 04-11-2022

TV gekocht en thuis laten ophangen en instellen en dit is zeer goed en bekwaam gedaan ben zeer tevreden

Prins 04-11-2022

Prima apparaat, goede installatie, handleiding is te vinden op het internet.

Nalis 04-11-2022

Prettige winkel met zeer behulpzaam en deskundig personeel. De winkels niet extreem groot waardoor keuze wat beperkt is. Maar daar staat tegenover dat personeel actief meedenkt en al snel een oplossing aanbiedt middels een bestelling die snel geleverd wordt.

Van Opbergen 04-11-2022

Vriendelijk en deskundig personeel zowel in de winkel als bezorgers/ monteursl

h*************@o********** 04-11-2022

Wij zijn uitstekend geholpen door een deskundig en enthousiast team bij onze aankopen. Expert Raalte, warm aanbevolen.

Sittrop 04-11-2022

Ik beveel Expert Uithuizen zeker aan. Uitleg, belangstelling voor de wens vande klant, en prettige sfeer in de winkel. Ik ben tevreden.

d*************@g******** 04-11-2022

Ik had een afspraak gemaakt op welke dag het pakket bezorgd werd en dat werd nagekomen

Janneke 04-11-2022

Bij Expert Pynacker werd ik wederom goed geholpen. Duidelijk advies en goede service.

t**********@t*************** 04-11-2022

Expert Deurne onderscheidt zich door het eerlijke advies, prijs kwaliteit verhouding, deskundige medewerkers en al jaren bestaande uitstekende service. Altijd fijn om daar producten te kopen. Ook de after sale is prima verzorgd.