Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Koninck 25-08-2022

Expert Joure zou ik een ieder aanbevelen. Goede expertise, snelle levering, prima service. Ik heb veel van mijn witgoed en huishoudelijke spullen bij Expert Joure gekocht. Snelle service onderhoud. Prima!

De Brouwer 25-08-2022

Wij hebben een inventum statief ventilator gekocht en zijn er zeer tevreden over. De medewerker was vriendelijk, behulpzaam en had goede kennis over het product.

c***********@g******** 25-08-2022

Fijn dat er een Expert in het dorp is .
Voor mensen op leeftijd is persoonlijk advies heel belangrijk i.p.v. internet aankopen doen

z*****@t********* 25-08-2022

Personeel van de vestiging hier in het dorp is (bijna) altijd vriendelijk en behulpzaam. Bereid ook om iets uit te zoeken en te bestellen dat niet in de winkel staat. Vandaar dat ik ook de meeste elektronische / huishoudelijke apparaten daar bestel. Prijs is in veel gevallen wel wat duurder dan op bv. de site van online winkel met het blauwe logo, maar doordat de service en dat het om d hoek zit maakt het voor mij aantrekkelijker om daar te bestellen. Bovendien wil ik niet alles online bestellen en fijn dat er fysieke winkels nog zijn.

Mijn bestelling stond open sinds maart van dit jaar en in augustus (eindelijk!) binnen. Ook al lag de oorzaak buiten hun vermogen, ik had het prettig gevonden als ze me wat vaker hadden geïnformeerd over de stand van zaken.

Den Ouden 24-08-2022

Fijn geholpen in de winkel. levering conform de afspraken. Machine werd correct afgeleverd en geplaatst conform onze wensen. Uitstekende uitleg.

Niks 24-08-2022

Nieuwe wasmachine gekocht, goede info gekregen. Snelle levering. Vriendelijk personeel

t****@p******** 24-08-2022

Prima apparaat. Had even moeite om een programma in te schakelen en de deur te openen.

Dijkstra 24-08-2022

Prima winkel, goede prijs- kwaliteitsverhoudingen!
Wel goed doorvragen teneinde gewenste resultaat te bereiken!

j*********@z******* 24-08-2022

Prettig geholpen in de winkel. Bestelling keurig op tijd en geinstalleerd door een bekwaam installateur

Braak 24-08-2022

Amerikaanse koelkast gekocht in het filiaal in Zuid-Scharwoude. De verkoper nam de tijd (ondanks de drukte in de winkel) en heeft ons van goede informatie voorzien. De uiteindelijke koop was zo geregeld. Tot onze verrassing werd de koelkast nog eerder geleverd ook door het uitvallen van een andere order. De bezorger was super vriendelijk en heeft de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal meegenomen.

De Vries 24-08-2022

Je wordt goed geholpen in de winkel.En zijn er problemen na enige tijd.Worden die naar tevredenheid opgelost.

p***********@k*********** 24-08-2022

Ik ga naar de plaatselijke winkel omdat ik dat belangrijk vind, maar dan moet het ook besteld worden, en haal ik het later op. Bol.com gaat sneller. Dat lijkt me een gevaar.

De Jong 24-08-2022

De mensen van Expert zijn allen kundig in wat zijn doen, ik heb nog niet eerder mogen ervaren dat mensen zo aardig zijn en kundig zoals bij Expert.

Zeker een aanrader om daar een product te kopen.

x*****************@g******** 24-08-2022

persoonlijke aandacht in e winkel is heel erg goed, luisteren naar jouw vraag en bieden dan meerdere opties aan doordat ze goed met de klant meedenken. De levering was tip top, en de monteur voor plaatsen was super vrienddelijk gaf duidelijke uitleg

j*******@g******** 24-08-2022

Ik beveel expert aan, zeer goed geholpen en altijd met aandacht voor de klant

f***@h****** 24-08-2022

Uitstekende service en passend advies bij aankoop electronica en koelkast, alsmede kleine huishoudelijke produkten.

Van der Meer 23-08-2022

Persoonlijke aandacht en het krijgen van advies ervaar ik als bijzonder prettig.

Van Maurik 23-08-2022

Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen, krijgt goede uitleg over de verschillende producten. Winkel ziet er netjes uit en ben een zeer tevreden klant☺️

Van Oers 23-08-2022

Winkelbezoek in Krimpen a/d IJssel is een aanrader !
Zeer vriendelijk, en vooral deskundig personeel !

m******************@h********** 23-08-2022

Expert Diepenveen: goed geholpen in de winkel. Afspraken worden nagekomen. Goede service en behulpzame medewerkers.

Corvers 23-08-2022

We hebben nu al menig apparaat besteld en laten bezorgen en installeren van Lambers uit Nederweert.
Gewoon "heerlijk" goed, uitstekende service en prettige kundige bezorgers / installateurs.

De Groot 23-08-2022

Goede en deskundige hulp bij het uitkiezen van de wasdroger. Door de gezellige sfeer van de collega’s onderling, voelt het prettig om in de winkel te zijn.
Medewerkers van de bezorgdienst waren ook zeer vriendelijk en deskundig. Goede uitleg gekregen over het in gebruik nemen van de wasdroger.

Van der Wal 23-08-2022

men verteld wat eventuele extra kosten zijn die bij het product komen.
dit is voor de klant natuurlijk belangrijk om te weten

Heun 22-08-2022

Wij zijn zeer goed in de winkel geadviseerd en bij de aflevering werd alles goed uiteglegd en verzorgd.

k*********@n********** 22-08-2022

Vakkundig personeel, vlotte levering met installatie en zeer goede service. bij reparatie zo nodig tijdelijk leen-apparaat