Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e********@p********* 31-03-2022

Samsung The Frame gekocht. Goed geadviseerd en volledig geïnstalleerd geleverd. Ben er heel blij mee!

h***********@g******** 31-03-2022

Vakkundige service.
Zichtbaar in het plaatsen van de (inbouw) koel/vrieskast.

j**************@g******** 31-03-2022

Super stofzuiger, werkt heel licht. Door deze stofzuiger ben ik van mijn rugklachten verlost!!!! Veel eerder moeten kopen!!!

m************@w***** 31-03-2022

In dit filiaal (Krimpen a/d IJssel) worden we altijd goed geholpen. Goede service en advies, snelle en keurige levering. We kopen hier vrijwel al onze elektrische apparatuur.

Wolsink 31-03-2022

Bij Expert ben ik erg tevreden over het persoonlijke advies terwijl de prijzen niet hoger liggen dan bij die bekende grote ketens waar ik het niet prettig winkelen vind. En als je online koopt, krijg je al helemaal geen (goed) advies. Onze ervaring is gebaseerd op meerdere aankopen de afgelopen jaren.
Als er een keer iets is, wordt het ook echt (netjes) opgelost.

v*********@g******** 30-03-2022

expert is een leuke winkel. heb er meer spullen van vandaan. ze helpen je goed en zijn altijd vriendelijk.

De Boer 30-03-2022

De website is duidelijk,en je kunt er makkelijk producten op vinden
Uitleg over de producten is ook goed

Westlake 30-03-2022

Perfecte service, hele complete uitleg en zeer correct mannen. Alles netjes uitgevoerd. Heel fijn.

Van der Meer 30-03-2022

Ook bij het online kopen is het verstandig om lokaal en bij een fysieke winkel te kopen. Houdt het winkelbestand in tact!

Van den Oever 30-03-2022

Zeer tevreden over de professsionele advisering, dienstverlening. Maar ook echt oog voor de klant. Rustig en extra uitleg over werking gekochte TV.

Van Der Veer 30-03-2022

Expert Beuningen jullie zijn top bezig, behulpzaam en goeie service.
Volgende keer ga ik weer naar Expert Beuningen.

De Swart 30-03-2022

Goede informatie gehad en goed geïnstalleerd heel blij met het inductie fornuis en koelvriezer 👍

Emmy K 30-03-2022

Ik heb mijn magnetron gekocht bij Expert Breukelen omdat ik graag bij de lokale middenstand koop. Het assortiment is verrassend compleet voor een niet zo'n grote winkel en de opstelling is overzichtelijk . Ik werd vriendelijk geholpen, kreeg antwoord op mijn vragen. Bij aankoop van een ander huishoudelijk apparaat ga ik zeker weer naar deze winkel.

Van Rijzewijk 29-03-2022

Ik ben netjes en snel geholpen in de winkel. Duidelijk advies, geen poespas of verkoop praatjes, meteen to the point. Super.

r*************@h********** 29-03-2022

Prima advies in de winkel van deskundig personeel. Goeie tips gekregen en tegen een meer dan redelijke prijs werd de inbouw Vaatwasser ook nog ingebouwd (en de oude uitgebouwd en afgevoerd). Helemaal tevrede!

Hanny Hoogendoorn 29-03-2022

Super goed. Ik zat om het hand omdat ik van gas naar inductie moest. Na een telefoontje met expert, heeft de medewerker ervoor gezorgd dat ik snel mijn inductie fornuis geleverd kreeg op zaterdag. Dat vind ik echt een super goeie service. Het fornuis is prachtig. Echt een aanrader om bij Expert te kopen.

f************@h********** 29-03-2022

Altijd goede service, prijs/kwaliteit altijd goed, enn de medewerkers denken altijd met je mee, wij zijn erg tevreden

Koning 29-03-2022

Wasmachine, koelkast, espresso-app., televisie, DVD-speler heb ik bij Expert gekocht en alle apparaten zijn vakkundig geïnstalleerd bij mij thuis. Vragen die ik had en afspraken omtrent levering, alles prima in orde! Top winkel met top service! Bedankt Expert.

Van den Booren 29-03-2022

Kennis van de producten en de tijd die genomen wordt om informatie te geven over het aan te schaffen product. Vriendelijk personeel.

Manders 29-03-2022

Perfect geholpen en zeer netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Klantvriendelijkheid en service is TOP

a************@h********** 28-03-2022

Ik koop graag lokaal en de Expert in Zeewolde is fantastisch. Superklantvriendelijk en zeer klantgericht!

o******@h********* 28-03-2022

Klantvriendelijk, service is goed, winkel overzichtelijk, in no time mijn keuze gemaakt!

Fielemon 28-03-2022

Prima geholpen ,alles op tijd gebracht en geïnstalleerd door 'n kundige monteur.

Rutten 28-03-2022

Expert Barneveld is de winkel voor uw aankopen op gebied van elektronica. Geweldige service en goede kennis van zaken .

Kool 28-03-2022

Goed en vriendelijk geholpen door de verkoper.
Niet opdringerig liet ons eerst rustig onze gang gaan daarna kwam hij naar ons toe.