Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bootsma 20-10-2021

Advies en aankoop warmtepompdroger, alsmede bezorging en plaatsing vlekkeloos verlopen.

c**********@z******* 20-10-2021

Had een andere koel/vries combinatie op het oog werd door de verkoper op een andere betere en goedkopere gewezen. Top.

Kloosterman 20-10-2021

Het produkt is in ongeschonden staat geleverd en ben er verder tevreden over.Ook het weer terug meenemen van het oude produkt vind ik een pluspunt.

f*************@h******** 20-10-2021

Expert Asten is een uitstekend bedrijf dat ik kan aanbevelen. In de toekomst zal ik gebruik blijven maken van de diensten van Expert Asten.

Boomsma 20-10-2021

Nieuwe wasmachine gekocht. Prima advies en snel en kundig geholpen in de winkel.

Van Commenee 20-10-2021

Altijd zeer goed geholpen door eigenaar en zijn team.
Zijn enthousiast en denken goed mee welk product het beste bij je past.
Kortom een aanrader.

e********@h********** 20-10-2021

Goede service, netjes geholpen, coulance toegepast op zaterdag bij aanbieding die op maandag in ging.

De Haas 20-10-2021

Ondanks dat product in eigen winkel niet voorradig was gezorgd voor levering via andere winkel. Zeer snelle levering aan huis de volgende dag al. Prima service.

Van Tellingen-ardon 20-10-2021

De bezorging was subliem, en een heel goede installatie van de nieuwe was machine,

Van der Ploeg 20-10-2021

Je betaald misschien wat meer maar service uitstekend en afspraak na komen daarom kom ik bij expert

Lubberding 20-10-2021

Persoonlijk contact maakt het doen van de juiste keuzes eel plezieriger. Dat is bij Expert in Diepenveen het geval.

Homminga 20-10-2021

ben al jaren klant en de service is zeer goed ook is de aankoop naar tevreden heid en mocht er iets zijn dan word er altijd naar een goed oplossing gezocht ..ook word je gewaardeerd als klant en dat geeft een goed gevoel en ze denken met je mee.

i***@r********** 20-10-2021

Expert heeft de betere merken en types in hun assortiment en de meuk achterwege gelaten. De prijs is gelijk maar ook vaak genoeg zelfs stuk lager dan BCC en Mediamarkt. En vaak is Expert dichter in de buurt en ze hebben vakkundig personeel in dienst.

i*************@g******** 20-10-2021

Wanneer je iets electrisch wilt aanschaffen, ga dan zeker eens bij Expert langs.

e**********@m****** 20-10-2021

Er wordt in de winkel tijd voor je genomen om je te informeren over het product. Dat heeft mij doen besluiten om de aankoop bij expert te doen in plaats van bij een internetwinkel. De levering is ook heel soepel en klantvriendelijk verlopen.

Van Vugt 20-10-2021

Fijne winkel, niet al te grote keten, zo steun je de lokale ondernemer. Kortom , prima en nog voordeliger dan welke andere!

Penders 20-10-2021

Online bij Expert een voorlopige keuze gemaakt m.b.t. een televisie. In de winkel de keuze bekeken en na overleg met de verkoper toch een iets grotere maat gekocht. Dat bleek een schot in de roos en wij zijn er dan ook zeer tevreden over.

Hendriks 20-10-2021

Expert Wijchen: deskundige en vriendelijke medewerkers, uitstekende service, al jaren heel tevreden, wij komen altijd hier terug!

Landsman 20-10-2021

Uitstekende service, zowel in de winkel als bij levering (Expert Nunspeet).

Ze zijn de tweede mijl gegaan. Veel fijner dan bij internetwinkels en door goed advies uiteindelijk tot andere keuze gekomen, dan als ik het alleen via internet had gedaan.

Ben zeer tevreden over de aankoop.

Hombergh 20-10-2021

het niet reageren op een klacht vind ik erg slecht, vertrouwen is sterk gedaald in deze winkel.

w*********@g******** 20-10-2021

Expert heeft me heel goed geholpen met de keuze en uitlevering van mijn TV, alle lof voor de extra inspanning die de medewerker verrichtte.

e******@l****** 20-10-2021

Professionele en zeer vriendelijke mensen die meedenken met de klant. Echt een aanrader!

Oostlander 20-10-2021

Zeker als je niet al te technisch onderlegd bent is Expert de plek om jouw producten te kopen. De uitleg van een product is duidelijk. De afspraak voor bezorgen wordt nagekomen en het product kan voor je worden geïnstalleerd. Ik ben zeer content met Expert.

j***************@h********** 20-10-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Zeker de moeite waard om in de winkel te gaan kijken.

Hougardy 20-10-2021

Goede ervaring met Expert bij aankoop van een wasdroger. Deskundige, vriendelijke mensen en prima service aan huis. Snel geleverd.