Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Helsdingen 03-09-2021

Goed en eerlijk advies, toegankelijk en deskundig .
Aanrader om hier te kopen

Geertsma 03-09-2021

Goede advisering, redelijke prijs kwaliteitverhouding. Zeer goede service bij pech.

Van der Meulen 03-09-2021

Vriendelijk en erg behulpzaam, zowel in de winkel als bij het bezorging van goederen.

b*******@g******** 03-09-2021

Bedankt voor het meedenken en de service! Voetenwarmer nodig voor mijn zieke vader. Hartje zomer niet te vinden. Bij Expert Boxtel is het gelukt. Medewerker was zo lief om in het magazijn te zoeken en ja hoor de laatste. Hij stelde ook meteen voor om de voetenwarmer naar een filiaal in mijn buurt te sturen. Scheelde me een autorit. Fijn dat als je belt, je een medewerker in een winkel spreekt. Die met je meedenkt. Persoonlijke service.

De Vries 03-09-2021

Goede service aan huis en persoonlijk contact om afspraak in te plannen vooraf met telefonisch bestellen is heel prettig als je niet alles online doen wil

Van Thiel 03-09-2021

Producten zijn van goede kwaliteit. Telefonische bereikbaarheid van de winkel is slecht. Medewerkers zijn niet allemaal vakbekwaam. Uiteindelijk hangt mijn nieuwe tv keurig aan de muur, maar een van de medewerkers was erg onvoorzichtig

Opgelder 02-09-2021

Zowel de verkopers als de installateurs zijn vakmensen. Geweldige fijne winkel!!

Straathof 02-09-2021

Goede service bij Expert Roosendaal. In eerste instantie paste de droger niet in de kast maar de bezorger heeft het goed opgelost. Maandag besteld dag erna op dinsdag al geleverd, top!

jolanda 02-09-2021

Expert Lekkerkerk staat bekend om zijn goede klantgerichte service. Ik koop daar alle huishoudelijke elektronische producten die ik nodig heb. De keuze is ruim. Online besteld kun je het de dag er na ophalen bij jouw favoriete expert winkel. Er is ook een goede winkel voorraad.

Minnes 02-09-2021

Goede telefoon gekocht(Nokia 1.4) jammer dat de luidspreker te wensen overlaat,maar voor een. Tijdelijke telefoon is dit niet zo heel erg

g**************@g******** 02-09-2021

Bij Expert word ik altijd uitstekend geholpen. Er is een groot assortiment en de medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig in hun advies.

Vrieskoop 02-09-2021

Expert Doornenbal Nijverdal mooie overzichtelijke winkel. uitstekend advies, goede prijs/kwaliteitverhouding,
ruime parkeergelegenheid. Topwinkel!

Van Vught 02-09-2021

Zeer tevreden over aankoop bij expert, fantastisch personeel weet wat ze verkopen goede uitleg.lilian van vught

Kolderman 02-09-2021

Als je hier gaat kijken voor een apparaat om het even wat voor, voorzien ze je van goed advies en geven ze ook eerlijk aan wanneer een bepaalde functie bijvoorbeeld geen meerwaarde biedt

g*****************@g******** 02-09-2021

Hele fijne winkel waar de klant centraal staat. Goede service, qua prijsklasse ook prima.

Van der Zijpp 02-09-2021

Expert Koppenol is een aanrader! Een door en door Westlands bedrijf met betrouwbare mensen aan het roer! En een geweldige service! En dat al jarenlang! Ons devies ga nooit naar een ander bedrijf als je het dicht bij huis kunt vinden.

Nuttal 02-09-2021

Maurice was fantastic, so helpful. His colleagues helped me in his absence. Everyone is technically strong and very friendly. Thank you all

d***********@g******** 02-09-2021

De winkel in Surhuisterveen kan ik van harte aanbevelen. Zeer vriendelijke mensen, uitmuntende service, gedegen kennis en ze denken echt met je mee. Dankjewel!

m****************@h********** 02-09-2021

De Expert is een winkel waar klant- en servicegericht zijn hoog in het vaandel staat.

Klaassen 02-09-2021

Super goede service. Medewerkers zijn vriendelijk en kundig. Levering is altijd binnen redelijke periode (meerdere dingen besteld). Service ook bij reparatie of advies is altijd top!

j*************@s*********** 02-09-2021

Dé winkel waar een fijn ontvangst, compleet assortiment, goed advies, vriendelijkheid, betrouwbaarheid en goede service samen komen. Niet alleen de "standaard" merken maar ook prachtige premium merken waardoor je een juiste keuze kunt maken en veel plezier zult ervaren van je aankoop.

a*************@l******* 01-09-2021

we gaan voor dit soort producten altijd weer naar Expert omdat hun service een grote meerwaarde voor ons heeft!

Soomers 01-09-2021

Fijn in de winkel maar de afhandeling ben ik zeer ontevreden over! Drie keer afzeggen en er zelf achteraan moeten bellen, ik vind dat heel klantonvriendelijk en onacceptabel!

Berkers 01-09-2021

Zoek je bij de aankoop van je product deskundig advies en ondersteuning, ga dan naar Expert.

Jim 01-09-2021

Via de webwinkel bij het filiaal Apeldoorn besteld, maar op verzoek van filiaal Apeldoorn door filiaal Raalte rechtstreeks per post geleverd
De winkel in Apeldoorn wilde het apparaat niet terugnemen, omdat de winkel in Raalte het apparaat heeft opgestuurd.
Raalte was zeer vriendelijk en zonder meer bereid het apparaat terug te nemen.