Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

n**********@z******* 20-09-2021

Je voelt je altijd welkom in deze winkel, wordt goed te woord gestaan en je krijgt goede uitleg

y*******@g******** 20-09-2021

Niets gedaan via website maar alles gewoon persoonlijk in de winkel. Perfect!

a**********@h******** 20-09-2021

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Zijn erg kundig in hun adviezen en hebben een groot assortiment en wanneer dit niet voorradig is wordt hier snel En adequaat op gehandeld. Staan vooral klaar voor de klant en denken goed mee.

Reijmer 20-09-2021

Wij zijn uitstekend geholpen in de winkel.Daarvoor hadden we een uitstekend advies via de telefoon

g*********@g******** 20-09-2021

Ga eens naar deze winkel en U zal net als ik tevreden zijn over de vriendelijke verkopers en het aanbod. De service is ook zeer goed.

j**************@h******** 20-09-2021

Aangename vriendelijke deskundige medewerkers.
Winkel zelf lastig telef bereikbaar.

Robin 19-09-2021

Vandaag zou mijn koelkast binnen komen vanuit de expert in Soest. Had hem een week geleden besteld. Moest er zelf ook achteraan bellen of die er al was. Woensdag overlegd met hun dat die vrijdag geleverd zou worden. Vandaag de hele dag erop gewacht en in de ochtend nog even gebeld voor hoelaat en zij vertelde me na 1 uur. Ik werd gebeld om kwart voor 5 dat er niemand meer die koelkast kon brengen. De hele dag dus voor niks zitten wachten. Nu maar afwachten of die morgen echt gebracht gaat worden. Ik vind het best slecht dat ze iets beloven maar niet na komen.

m********@l****** 17-09-2021

Persoonlijke aandacht en geduld tijdens het uitzoeken en uitleggen is super

Spijker 17-09-2021

ben prima geholpen,alles oke,alleen over bezorgen kan ik echt niets vertellen moet allemaal nog gebeuren,graag schrijf ik er dan nog1

m************@g******** 17-09-2021

Gewoon doen. Expert Meijer heeft écht een goede service. Wij zijn meer dan 30 jaar klant en nog steeds erg tevreden over de producten en de service.

h**********@q********** 17-09-2021

De installatie was goed, jammer dat de tijd met een uur verschil is afgeleverd, waarna wij een deskundige hebben moeten vragen dit te verbeteren, de instructies (boekje) zijn alleen in het Engels.
Ook is er te weinig aandacht besteed aan de installaties van de geleverde telefoon

d*******@g******** 17-09-2021

Geen enkele online webbedrijf biedt de service om het product
14 dagen op zicht te krijgen.

Van Eijk 17-09-2021

Prima advies, daar gaat het mij om. Ook al betaal ik dan 5% meer dan op internet

Pots 17-09-2021

In de winkel heel erg goed geholpen en vriendelijk personeel. De monteur was heel vriendelijk netjes en voorzichtig met de spullen maar ook bij onze spullen dat de keuken niet beschadigd zouden raken

a******@g******** 16-09-2021

Kom met een duidelijke vraag en laat ook bij het thuisbezorgen controleren of alle functies het meteen goed doen.

t*****@v*********** 16-09-2021

Goede voorlichting, snelle levering door prettige bezorgers. Zelfs dezelfde middag teruggewenst om extra onderdeel te leveren.

Kok 16-09-2021

Expert Nijkerk denkt met je mee, doet onderzoek en komt met een gedegen advies. Kom daar nog maar eens om bij de internetreuzen.

r**********@g******** 16-09-2021

De levering van mijn wasmachine incl. Installatie was uitstekend! Ik werd goed geholpen en heb een goede uitleg gekregen over de werking van het product. Ter plaatste met pin afrekenen vond ik ook zeer fijn!

i***@m************** 16-09-2021

Een televisie gezien bij de mediamarkt en bol.com. Op bol.com goedkoper. Uiteindelijk koop ik liever jij Expert, dus gevraagd of zij met de prijs meegingen. Na wat uitzoekwerk was dit geen probleem en is de koop gelijk rond gemaakt door de telefoon. 15 kin later was ik bij de winkel en de tv stond al klaar. Afgerekend, een zeer persoonlijk gesprek gehad en met een grote lach weer in de auto gestapt.

Hoogstins 16-09-2021

Ga naar expert om alles te ervaren zoals wij het hebben ervaren.
Fijne mensen ,goede uitleg alles is oke.

l**********@s******* 16-09-2021

Expert is een fantastische organisatie.
Persoonlijke aandacht. Sterke service. Breed assortiment en net zo goed of betere operatie dan een Coolblue. Of je nu on line besteld of naar de winkel gaat het is goed geregeld.

Neef 16-09-2021

Ze zijn klantvriendelijk Hebben een hele goede service
Duidelijk uitleg over de artikelen Bezorging is oké

j*****@g******** 16-09-2021

Expert heeft een ruime keus in wasmachine’s, in prijs,kwaliteit merk en noodzakelijkheid. Zeer goede begeleiding in het maken van de juiste keus.Doen , zou ik zeggen!

Van Duren 16-09-2021

Nette overzichtelijke winkel veel keuze om te bekijken en ook nog op voorraad

w******@p******** 16-09-2021

Van de aankoop van een inductiekookplaat in de winkel tot het installeren thuis, alles is prima afgehandeld door Expert.