Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Janssen 11-08-2022

Een winkel waar je tegenwoordig nog ouderwets geholpen wordt, betrouwbaar en eerlijk met goede producten.

Vlijmen/hartjes 11-08-2022

Super goede service en vriendelijk personeel (in Oss)
Zeer behulpzaam en nemen alle tijd voor uitleg etc etc

j**************@y******** 11-08-2022

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, snel, groot assortiment met een goed prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom top site!

i***@b******************* 11-08-2022

persoonlijk contact en goed advies maakt de prijs kwaliteit verhouding uitstekend

s***********@h********** 11-08-2022

Vind het wel handig dat je kunt zien of het product op voorraad is in de winkel

Nota 11-08-2022

Aanrader, al mijn wit- en bruingoed komt/kwam er vandaan, goede service, ook als de apparatuur al wat ouder is. Al meer dan 15 jaar een tevreden klant.

R g 10-08-2022

De koelkast is super. Ik werdt goed en duidelijk en vriendelijk geholpen. Levering snel en soepel daar heb ik de winkel ook voor uitgekozen

Gielen 10-08-2022

Wij worden bij Expert altijd goed geholpen! We prefereren winkelbezoek boven de webwinkel! Persoonlijk contact vinden wij prettiger.

Verhoeven 10-08-2022

Ik ben zeer tevreden over de manier hoe wij zijn geholpen in de winkel, een goede uitleg over het apparaat wat wij uiteindelijk hebben gekocht.
De snelle bezorging, alles is aangesloten en nog eens extra door genomen hoe het apparaat werkt, waar ik op moet letten. Netje gewerkt super

a*******@g******** 10-08-2022

Ik heb een voetbad besteld via internet bij Expert. Toen bleek dat deze erg veel herrie maakte heb ik hem zonder problemen kunnen ruilen voor een ander merk dat veel minder lawaai maakt. Ik ben zowel telefonisch als in de winkel uitstekend geholpen door Herman in de winkel in Oss.

Treur 10-08-2022

Als je vriendelijk en zonder poespas geholpen wilt worden kun je goed terecht bij Expert Meppel. Al meerdere keren prettig en goed geholpen.

t***********@g******** 10-08-2022

Fijn om zaken te doen met een lokale onderneming, die - in tegenstelling tot de dozenschuivers op Internet - insteekt op service en continuïteit van de relatie.

Kuijpers 10-08-2022

ben goed geholpen geworden aantelefoon namen de tijd zodat alles goed gaat en afspraken nagekomen

Poldervaart 10-08-2022

Deskundig winkelpersoneel en een vriendelijke, nette en behulpzame bezorger/monteur.

p*********@h****** 10-08-2022

Prettige zaak en goed advies en in ons dorp en die middenstand willen we behouden.

Ter Braak 10-08-2022

Prima geholpen. Goed advies gekregen. Overzichtelijke winkel, niet te groot.

r********@h********** 10-08-2022

Fijn en persoonlijk advies bestaat gelukkig nog. Daardoor juiste product kunnen kopen. Mijn dank voor de fijne hulp

Reesink 10-08-2022

Expert is een goede winkel, je wordt snel geholpen en krijgt het beste advies. Kwa prijs/kwaliteit verhouding zit ik niet helemaal goed. Sommige producten zijn wat duurder dan op de site van het merk zelf.

Schouten 10-08-2022

Het was weer een goede ervaring. Op zoek naar een kleine televisie kwam de medewerker met uitstekende suggesties. Hierdoor kon ik veel gemakkelijker een keuze maken. Het meedenken heb ik enorm gewaardeerd.
Bedankt Expert Zuid-Scharwoude.

Blonk 10-08-2022

heel blij met service, hulp en informatie.
Aflevering uit de kunst.
Kan niet beter.

Feenstra 10-08-2022

Mooie winkel en goed advies in de winkel en alles keurig afgeleverd en geïnstalleerd

Bermond 10-08-2022

Expert de winkel die oprecht advies geeft, en waar persoonlijke aandacht centraal staat.

Figge 10-08-2022

Wasmachine ging kapot net voor de vakantie
Super goeie uitleg gehad over de nieuwe wasmachine. Meneer wist meteen wat wij een beetje zochten en thuisbezorgd helemaal fijn. Ze waren zo boven en hadden de oude wasmachine zo weer beneden.

Wieringa 09-08-2022

Goede producten en altijd professioneel geholpen door de medewerkers van expert

Suus 09-08-2022

In de winkel werd ik snel en fijn geholpen bij het maken van mijn keuze. Vandaag is mijn wasmachine bezorgd en aangesloten. Ik kreeg nog uitleg en tips en het aansluiten tijdens een gezellig praatje was snel gebeurd.