Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van den Berg 02-06-2022

Bij Expert bent U in goede handen. Wb vriendelijkheid, betrouwbaarheid en deskundigheid ben ik al 12 1/2 jaar een trouwe klant. Zij hebben mij nog nooit niet geholpen. Veel succes

Westra 01-06-2022

De Sony koptelefoon M3 voldoet aan de verwachtingen. Het kundige advies van de mederwerker heeft de keuze positief beïnvloed. De luisterzuil werd speciaal aangesloten om een goede keus te kunnen maken.
Top geholpen, weer super Expert

m********@g******** 01-06-2022

zowel winkelpersoneel als monteurs denken met je mee met het zoeken wat het beste bij je past, geven goede uitleg, afleveren altijd prima.

e************@o********** 01-06-2022

Snelle en correcte levering en top kwaliteit. Installateur gaat niet eerder weg tot alles werkt. Zeer vriendelijk personeel/installateur.

a************@h****** 01-06-2022

Ze hebben vakkundige mensen in dienst zowel in de winkel als bij de bezorgdienst.

Stiphout 01-06-2022

Klantvriendelijk en altijd hulpvaardig.
Ook goede kennis van zaken/productcategorie.

Mulder 01-06-2022

aankoop bij Expert kan ik iedereen van harte aanbevelen. Het is al jaren ons vertrouwde adres.

b*******@g******** 01-06-2022

Het is een kleinschalige winkel met vriendelijk en vakkundig personeel. De service is goed.

e**************@l****** 01-06-2022

Wil je een goed product wat aansluit bij jou behoefte, kies dan voor Expert!

Verhoeven 01-06-2022

Fijn geholpen ook goede info over het nieuwe product dus overgegaan tot aankoop

Pollemans 01-06-2022

Ben, zeer, echt zeer tevreden over de hulp van uw personeel, over het meedenken, de tijd die ze voor mij namen. Op alle fronten een 10.

d**********@g******** 01-06-2022

Goed geïnformeerd en een hele snelle levering. Fijn als je droger kapot is.

Sigmond 31-05-2022

Zeer goed en snel geholpen bij een bestelling via Whatsapp, goede en duidelijke info . De bezorging en installatie werden prima verzorgd door vriendelijke installateurs. Kortom dik tevreden over jullie complete service !

Schut 31-05-2022

De Acer Chromebook CB314 in de aanbieding gekocht bij Expert Telkamp in Ter Apel. De service van de winkel is echt heel goed. De Chromebook is ook top!

Jenny 31-05-2022

Perfecte servicevan Expert Hardenberg. Alles goed geïnstalleerd en keurig achtergelaten. Zelfs nog even wat vastgedraaid van een ander oud apparaat.

h**********@o********** 31-05-2022

het advies wat we kregen omdat we niet precies wisten wat we wilde was echt op maat en werkt zeer goed voor het beoogde doel

Beuker 31-05-2022

Erg vriendelijk en deskundig personeel. Kom hier erg graag. Voor mij blijft dit de beste, complete en gastvrije zaak.

De Man 31-05-2022

Expert heeft ons zowel qua prijs als kwaliteit uitstekend geholpen zowel in de winkel als bij de installatie (op de 2e verdieping).

g********@l****** 31-05-2022

De prijzen zijn scherp, maar de service weegt mee, waar vind je dat tegenwoordig

Fransen 31-05-2022

prima geholpen goede bezorging.
ps had wel korting verwacht als je een oven magnetron koopt die in de winkel staat .
maar ik had er niet om gevraagd .

FB te L 31-05-2022

Goede website, gunstige prijzen en een winkel in de buurt met vakkundig personeel.

Klaassen 31-05-2022

Snel onze keuze kunnen maken met deze combi magnetron van Siemens. Fijn geholpen in de winkel en het apparaat kon al na een paar dagen geleverd en gemonteerd worden. Oude apparaat meegenomen en ook alle verpakking. Dus achteraf helemaal geen troep in huis. Vakkundige monteur die de klus snel klaarde. Zeer tevreden tot nu toe, nu het apparaat gaan ontdekken.

c***************@h******** 31-05-2022

Expert komt afspraken na.Er wordt meegedacht als een product niet direct leverbaar is.Aanrader !

Taselaar 31-05-2022

rare situatie, ik heb besteld, product is nog niet geleverd en geïnstalleerd en ik wordt al overvallen door een webenquete. voortaan nadenken voordat je in de marketing reflex schiet.

Lommerts 31-05-2022

Zonder meer aan te bevelen op basis van deskundigheid, accuratesse en snelheid.