Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van der Laan - Kersbergen 03-11-2021

Je krijgt hier keurig en vakkundig advies. Afspraken nagekomen zoals afgesproken . Helemaal top!

m************@g******** 03-11-2021

We kwamen eigenlijk voor een hdmi kabel. Door het uitstekende advies gingen we een dvd speler weg.

Van de Kerkhof 03-11-2021

Goed geholpen, zelfs over de telefoon gekocht ,snelste levering professionele man die de vaatwasser heeft ingebouwd 👌👍

Lagas 03-11-2021

Wij kopen lokaal! Goede en eerlijke product informatie. Wat ons betreft mag het product dan ook duurder zijn. Verder is de service voor ons zeer belangrijk en die is in goede handen bij Expert Ommen!

j********@h********** 03-11-2021

Netjes en vlot geholpen. Ik kwam voor een nieuwe tv. Er werd me duidelijk verteld wat elke tv had en goed geadviseerd over wat voor mij een prima tv zou zijn. Dat was lang niet de duurste, zelfs 1 met een leuke aanbieding. Dus helemaal tevreden. Tv wordt inmiddels volop en met tevredenheid gebruikt.

Coppes 03-11-2021

Misschien nog wat ruimte maken voor de klant om nog nadere uitleg of informatie te geven.

j************@z******* 03-11-2021

Tevreden wat betreft aflevering en afstelling smart tv. Iets betere uitleg etc had iets beter gekund.

m*****@o******** 03-11-2021

Perfecte producten met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. TOP . Uitstekende behandeling door verkoper (heeft alle begrip voor persoonlijke omstandigheden) en monteurs/bezorgers.

h********@g******** 03-11-2021

Eerste keer lukte het niet om nieuwe tv goed aan te sluiten op Bose systeem; tweede keer: fantastisch!

j******@l****** 03-11-2021

Heb bij deze winkel een AEG was/droog machine gekocht, en die werkt naar behoren. Het enige wat niet lekker verliep was de levering. Die kwam mij in ieder geval nooit uit aangezien ik alleen woon en moet werken op de tijden van levering. Hierdoor duurde de levering mijns inziens iets te lang van het goede, en dat zal ook wel komen door drukte of volle agenda's.

Van der Horst 03-11-2021

Zeer goed advies gekregen en ben dan ook heel blij met mijn stoomstrijkijzer

Salari 03-11-2021

Nogmaals de gehele afhandeling is zeer netjes afgehandeld, alleen het product moet nog geleverd worden , onze zoon nog geen sleutel gehad van zijn nieuwe appartement

w******@h********** 03-11-2021

Het zou fijn zijn als er eerder actie wordt ondernomen als product niet werkt naar behoren

j***************@h********** 03-11-2021

Duidelijk. Alleen jammer dat er een product op voorraad moet staan maar dat het er dan niet is.

Van Reekum 03-11-2021

Men neemt de tijd voor je om alles goed uit te leggen; is heel prettig winkelen met deskundig personeel

c****************@p******** 03-11-2021

Als je weet wat je hebben wilt, kan Expert een goede partij zijn. In mijn geval goede prijs, snelle levering en prima inbouw.

Holl 03-11-2021

Deze zaak is erg klant vriendelijk en hebben zeer bekwame medewerkers in diens, welzijn uiters tevreden over deze Expert winkel

Bakker 03-11-2021

Via Alex Veenstra alles geregeld, roomservice van begin tot het draaien van de machines.

Van der Hauw 03-11-2021

Expert Haaksbergen heeft een groot assortiment en levert een uitstekende service!

Silver 03-11-2021

Wij zijn zeer tevreden over expert Wieringerwerf ! Snel en goed geholpen, aandacht voor onze vragen en deskundig advies!

b*********@g******** 03-11-2021

De producten, die aangeboden worden zijn overzichtelijk en gemakkelijk te vinden

r********@h********** 03-11-2021

Goed geholpen door de medewerker van expert in Leersum, netjes dat ze van te voren melden waneer acties in gaan!

v*********@h********* 03-11-2021

Ruime keuze, nette medewerkers met productkennis, nette bezorgen in tijdvenster.

De Pee 03-11-2021

Ik heb mijn product (wasdroger) telefonisch besteld. Ik heb beschreven hoe onze gezinssituatie is en hoe wij met de was omgaan. Daaruit kwam een advies voor een droger eenvoudige maar passende droger. Die kreeg ik bovendien (ik heb vergeleken) voor een zeer concurrerende prijs en werd tegen een kleine vergoeding geïnstalleerd, inclusief afvoer van het oude apparaat. Het is in mijn beleving al met al een eerlijke, helder communicerende en nuchtere winkel met navenante adviezen en dienstverlening.

s***********@k****** 03-11-2021

Goede service, actief meedenken. Aandacht voor de klant. Echt top! Zelfs na enkele dagen gebeld of alles goed was. Zeer netjes.