Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Der Haar 23-08-2021

Leersum is een fijn filiaal van Expert om artikelen te kopen. Werknemers denken goed met je mee en zijn vriendelijk. Komen gemaakte afspraken goed na.

b***************@g******** 23-08-2021

Door de goede service en vriendelijke verkopen hebben wij al meerdere producten hier gekocht.

Bovenberg 22-08-2021

Snel en vakkundig geholpen. Product was niet voorradig in de winkel, maar eenvoudig besteld en geleverd.

WimenBea 22-08-2021

Expert Berkhof Vroomshoop, altijd goede en deskundige uitleg bij verkoop en geen "push" naar een duurder of ander merk/artikel. Er wordt daar goed naar de geluisterd.

d*****@g******** 21-08-2021

Goede ervaring bij deze winkel top service !!
koop hier al uw apparatuur!!

Van der Bos 21-08-2021

zeer behulpzaam, kalm en geven goede informatie gericht op de wensen van de klant

a***************@g******** 21-08-2021

Bij Expert wordt je zeer goed geinformeerd over het produkt + superfijn dat bij een defekt van strijkijzer/ stofzuiger een leenapparaat word meegegeven !

Pans 21-08-2021

Prettig en deskundig advies en oplossen van problemen.
Ben al jaren klant en nog steeds prima serves.

e******@u********* 21-08-2021

Omdat als je iets wilt bestellen en het staat foutief op de site, dan gaan de medewerkers van in dit geval de vestiging Twello voor je aan de gang om het voor elkaar te krijgen of een oplossing te zoeken die tot het gewenste resultaat gaat leiden . En dat is van toepassing van winkelmedewerker, bezorger tot aan de bedrijfsleider toe.
En dit heb ik al meerder keren mogen meemaken van kleine tot grote aankopen of het nu een notebookstandaard of wasmachine is.
Met andere woorden, ouderwetse service, die ik heel erg op prijs stel.

Jj's Sushi 21-08-2021

Ik ben niet echt te spreken over Expert,
de reden is dat ze je totaal niet tegemoet komen als je vraagt om enige korting. en als ze het doen krijg je op 4 vriezers(tafelmodel) 30 euro korting.
Echt belachelijk!
Er is bijna geen Marge!
Ik heb de vriezers zelf opgehaald en er waren ook geen transportkosten voor Expert.
Nee ik ben echt niet te spreken over Expert!

Trieling 21-08-2021

Na een goed advies en snelle service nu in het bezit van een wasmachine met zeer gebruiksvriendelijke functies. Het leveren en bezorgen was de dag na aankoop al mogelijk. Bij het aansluiten bleek de kraan verkalkt te zijn. De monteur was had een kraan mee in de bus en heeft deze meteen gemonteerd. Goede uitleg gekregen over het gebruik.
Wederom zijn we zeer tevreden!

Dijkstra 20-08-2021

Goed voorgelicht in de winkel. verkoper heeft kennis van zaken. Snelle levering en goede service.

Maas 20-08-2021

Het bezorgen en plaatsen moet een gratis service zijn..de prijzen zijn niet echt de laagste dus vind ik 50 euro belachelijk veel

De Kort 20-08-2021

Ondnks een klein oneffenheid is de TV opgehangen, geïnstalleerd en uitgelegd. De oneffenheid bestond in een onbestemd geluidje bij het afzetten. Op dat moment leek het niet storend en ik zou zelf controleren of alle kabels e.d. geen fouten bevatten.

Kamp 20-08-2021

geduldig en vriendelijk te woord te staan en behulpzaam ondanks de drukte in de winkel.

n******@g******** 20-08-2021

Uitleg over installeren en wat er in de handleiding staat komt niet volledig overeen

Rick v 20-08-2021

Zoals altijd zeer fijn geholpen door Expert Wisker in IJmuiden. Grote apparaten die je koopt via de webwinkel worden geleverd en geplaatst door het Expert filiaal in de buurt. Dit gaat in IJmuiden op een hele prettige persoonlijke manier. Fantastische service! Ik koop eigenlijk alleen nog elektrische apparaten bij Expert.

Kroon 20-08-2021

Goede service en klantvriendelijkheid zijn belangrijke punten van deze winkel

f****@d******* 20-08-2021

Expert is een fijne zaak waarbij prijs kwaliteit goed is en vooral de persoonlijke benadering is belangrijk hierbij !

Van Buren 20-08-2021

Na 20 jaar trouwe dienst hielt mijn wasmachine Whirlpool Chicago 1200 er op een dag mee op te draaien. In de een folder van Expert zag ik een mooie aanbieding van een wasmachine weer een Whirlpool besteld. Deze machine is volgens afspraak geleverd door een medewerker van Expert en geplaatst bij mij na alle tevredenheid. Ben benieuwd hoelang deze meegaat!

Haarman 20-08-2021

ik ben zeer tevreden over jullie je wordt goed geholpen en ze nemen de tijd voor je

Hartog 20-08-2021

Mooi bedrijf en een prachtige winkel met groot aanbod. Een aanwinst voor ons dorp.

m*****@m*********** 20-08-2021

Prettig geholpen door vakkundig personeel. Prijzen prima. En snelle levering door zeer vriendelijke man

Commandeur 20-08-2021

Misschien wat duurder dan online bestellen bij ander bedrijf, maar als er nu wat is, staan ze met raad en daad onmiddellijk bij! Dat is het iets meer geld zonder meer waard!

Gouw 20-08-2021

Prima oplossing voor het gebruik van mijn oude muziekinstallatie, kan weer heerlijk LP's draaien!!!