Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Gustaaf 27-04-2022

Fantastisch en snel geholpen zowel telefonisch als in de winkel bij het ophalen.

Baas 27-04-2022

Erg tevreden over product en personeel van Expert, pluim voor de bezorgers.

Koster 27-04-2022

Aangezien kwaliteit en kwantiteit samen horen te gaan, vind ik dat ik bij Expert Veendam daar in geslaagd ben.

a******@x******** 27-04-2022

Fijn dat Expert weer in het centrum van Hardenberg is gevestigd. Een aanrader als het gaat om goede elektronische producten en service!

Toorenburg 27-04-2022

Wij zijn zeer tevreden over expert in zuid scharwoude , voor adviezen kun je altijd terecht en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zij nemen alle tijd voor je om je met een goed gevoel de zaak te laten verlaten.

g**********@t********* 26-04-2022

Prettig geholpen, de medewerkers zijn behulpzaam en denken ook goed mee met de klant.

Ijsselmuiden 26-04-2022

Altijd goede en snelle service. Deskundige en aardige medewerkers. Ruim assortiment en fijne winkel.

j**********@q********** 26-04-2022

Fijn geholpen met de aanschaf van een inductie kookplaat. Deskundig advies en er is de tijd genomen om tot een goede koop te komen.

De Korte 26-04-2022

Fijne winkel om aankoop te doen. Terzake deskundig en vriendelijk personeel. We zijn er jaren klant. Niets dan lof.

r*********@l*********** 26-04-2022

Ik had zelf de keuze al gemaakt.
Aflevering was netjes op afgesproken tijd en keurig afgeleverd.

w*****@h****** 26-04-2022

Zeer tevreden over de gekochte producten, service in de winkel en aan huis. Ik koop al jaren mijn producten bij Expert in Winschoten. Een echte aanrader.

Harrie 26-04-2022

Zeer prettige winkel met veel keuzes.
Je geven je eer zeer goed advies en technische informatie.
Dit is nog eens een zaak waar ze met jou meedenken en niet alleen op verkoop uit zijn

r****@s*********** 26-04-2022

Leuke winkel met ter zake kundig en erg vriendelijk personeel . Je wordt goed geadviseerd en ze
helpen je echt ! Prijzen zijn ook altijd goed....niet geheel onbelangrijk !

Expert Boeijink, Beeld en Geluiid 25-04-2022

Goede uitleg over de keuze van het product: de werking en vergelijk met andere stofzuigers

Dewachter 25-04-2022

Het vragen om een review kwam veel te vroeg. De bestelling was wel geplaatst, maar de goederen nog niet geleverd ...

Miller Holding 25-04-2022

Expert heeft een brede sortering van electrise producten tegen redelijke prijzen .!!

b**********@h********** 25-04-2022

Deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel. Levering zoals afgesproken door vriendelijke bezorgers!

j********@c******** 25-04-2022

Goede uitleg door medewerker winkel, verschillen goed uitgelegd. Monteur op tijd en zeer aardige man

Orsel 25-04-2022

We hebben veel bij Expert gekocht. Goede service. Vriendelijke personeel. Mooie winkels. Zeer tevreden!!

e***********@g******** 25-04-2022

Laat je goed informeren door het personeel ,ze denken met je mee en dat is heel fijn.

Verkade 25-04-2022

Niet van die gladde verkopers,ben heel goed geholpen en ze hebben verstand van zaken

Van Kammen 25-04-2022

Ben zeer tevreden over de service en de klantvriendelijke medewerkers, helemaal top.

g******@h********** 25-04-2022

mooie en fijne winkel. overzichtelijk. Ze zijn klantvriendelijk en leggen goed uit.

Van Bommel 25-04-2022

Goede overzichtelijke winkel.Vriendelijk en deskundig personeel in mijn ogen.Vlotte bediening.

j********@k********* 25-04-2022

Prima geadviseerd. Medewerker nam alle tijd, ook al was het geen grote aankoop.