Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Biegnole 09-08-2022

In Nunspeet fantastisch geholpen door Mike met onze Eufy en camera. Hij heeft ons zelfs geld bespaard met zijn service. Wij komen hier al jaren mede door deze fantastische medewerkers!!

Troost 09-08-2022

Expert Heemskerk is een uitstekende winkel voor alle huishoudelijke apparatuur.

Reniers 09-08-2022

Uitstekende service. Goede productkennis. Thuis afgeleverd en gebruiksklaar gemaakt.

Lambeek 09-08-2022

Expert in Twello is een topbedrijf /winkel er wordt altijd meegedacht
Inmiddels in korte tijd 5 apparaten vervangen.
Groot voordeel , zij hebben een eigen technische dienst/monteurs.
Ik zou zo zeggen niet twijfelen ga na Expert in Twello.
Groet,
John ****

Braak 09-08-2022

Mooie winkel. Vriendelijk personeel. Goeie uitleg over het product wat we hebben gekocht. Zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere mensen.

r*************@l****** 09-08-2022

Fijne winkel met goede kwaliteit producten en waar je altijd heel goed en prettig geholpen wordt!!

m*****@s******************** 09-08-2022

Expert, de naam dekt de lading volledig. Goed advies, meedenkend en goede installatie monteur maken het compleet.

Rinsma 09-08-2022

Slechte service bij het afhaalpunt, wellicht gaat bezorgen beter. Maar haal het niet zelf op!

Been 08-08-2022

Expert Groningen heeft goede producten en een uitstekende service al jaren lang. Ik kan geen minpunten bedenken.

Van Der Velden 08-08-2022

Ik ben in de winkel goed ontvangen met duidelijke uitleg van het product.
En de thuisbezorgers brachten het product netjes binnen ,pakte het uit en na duidelijke uitleg namen zij de verpakking mee.

Jonkers 08-08-2022

Vriezer via website geraadpleegd, in winkel gekocht. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt goed te passen bij onze persoonlijke wensen.

Simon 08-08-2022

Een winkel waar je een goed advies krijgt, zonder dat je het gevoel krijgt dat het je wordt opgedrongen. Daarnaast zijn ze geduldig, en wordt het gebruik van alle apparaten goed uitgelegd. Top. Zeer tevreden, een aanrader.

c*****@p******** 08-08-2022

Als ik iets nodig heb, kijk ik op de website naar het artikel en ga vervolgens naar Expert om het te kopen.

Bruin 08-08-2022

nieuwe inbouwkoelkast snel geleverd en ingebouwd door Expert Breezand, goed advies en goede service.

Wildeboer 08-08-2022

Expert Boersma is een zaak waar wij al jaren komen, van laptops tot scheerapparaten en wekkerradio's, altijd een goed advies gehad en weinig tot geen problemen met de geleverde apparatuur. Een aanrader deze winkel!

w**********@z******* 08-08-2022

Als je koop bij exper ben je heel
Te vreden
En je haudt je de winkel in Roosendaal

Wolters 08-08-2022

Bij Expert Oss 2 tablets gekocht.Toen Whatsapp op mijn mobieltje verdwenen was ( paniek) na het synchroniseren ging ik naar de Ziggo winkel.Zij mochten mij niet helpen! Bij Expert heeft **** alles opgelost toen er geen klanten in de winkel waren.Ook de andere medewerkers dachten mee.Ik( 82 jaar) moest huilen van opluchting en dankbaarheid. Expert Oss is TOP!!!!

Ladan 08-08-2022

Wilde een nieuwe printer kopen, advies gevraagd via mail, direct antwoord met advies. Stond klaar bij ophalen en kreeg in de zaak advies over installeren. Geweldig een aanrader filiaal Drachten.

s****@l************* 08-08-2022

De medewerker van Expert Beilen luisterde goed naar ons verhaal mbt het inrichten van een onconventionele keuken. Hij was vriendelijk en dacht fijn mee, zelfs over de grenzen van hun eigen aanbod heen. Hierdoor hebben we een mooi compleet beeld kunnen vormen van onze mogelijkheden en was het makkelijker om een definitieve keuze te maken. Ook de afhandeling van de koop was prettig en correct. Wij zagen door de bomen het bos niet meer, en hij liet ons inzien dat dat wellicht kwam omdat we beter af waren met een struik ;-)

l**********@h********** 08-08-2022

Ik ben al jarenlang klant bij expert ze kennen me en er is een goede verkoper/klant relatie en dat wil ik als het kan graag zo houden

r*********@k*********** 08-08-2022

Deze vaatwasser van Whirlpool is een fijn apparaat, stil en wast mooi schoon.

Nieuwenhuis 08-08-2022

Superservice van expert huizen.. omdat mijn koelkast kapot was zorgden zij ervoor dat ik een half uur na bestellen de koelkast in huis had

i***@z********** 08-08-2022

Voorheen niet zulke goede ervaringen maar nu, met nieuwe eigenaar (?), zeer goed geholpen en geadviseerd.

Roelfzema Vastgoed 08-08-2022

Prima bereikbare zaak, uitstekende prijs/kwaliteit en bijzonder aangename en plezierige mensen. Een feest om daar te kopen.
Chapeau!

w*********@h********** 08-08-2022

Betrouwbare winkel waar we al jaren komen geen dozenschuivers maar gewoon een eerlijke prijs en goede kwaliteit.