Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mooij 07-01-2022

Telefonisch prima bereikbaar. Duidelijk en volledig advies. Keurig volgens planning geleverd met uitleg over werking van het apparaat.

c***************@g******** 07-01-2022

Zeer goed geholpen door vriendelijke medewerkers en prettige winkel. Fijn de persoonlijke aandacht en winkelen in een winkel met behulpzame medewerkers

Hofman 07-01-2022

De bestelling is nog niet afgeleverd, dus hierop kan ik geen antwoord geven!

t***********@g******** 07-01-2022

Ik heb een goede keuze gedaan en ze hebben het goed bezorgd en goede uitleg. Ik ben er te vreden over

p*********@h******** 07-01-2022

Je krijgt wat je wilt voor de prijs die je wilt op het moment dat je het wilt.

Wust 07-01-2022

Deskundige beoordeling en advies door de servicemonteur.
Telefonisch nieuwe wasmachine besteld, en de zelfde dag nog geleverd.
Wij zijn zeer te vrede.

Smets 07-01-2022

Zo wil je je nieuwe tv geleverd krijgen, deskundige, vriendelijk en helemaal compleet.

Meijer 07-01-2022

vriendelijk personeel, ruime sortering, mooie aanbiedingen, en altijd bereid om mee te denken ook tijdens de coronatijd is het, ondanks geen winkelbezoek, altijd de moeite waard je aankopen bij jullie te doen. Gewoon een fijne service . WE MOETEN NOG EVEN VOLHOUDEN. Er komen betere tijden en dan weer gezellig jullie winkel binnenstappen.

Bakker 07-01-2022

Altijd goed en deskundig geholpen. Vriendelijk en behulpzaam als er nog vragen of problemen zijn !

De Graaf 07-01-2022

Fijne winkel waar deskundigheid hoog staat bij het personeel. Voldoende keus en goede service

Wolf 07-01-2022

Uitstekend te woord gestaan, besteld en dezelfde dag geleverd en geïnstalleerd!

f*********@z******* 07-01-2022

Gewoon een hele fijne zaak waar de service en klantvriendelijkheid héél hoog in het vaandel staat. Plus waar je ook nog heel fijn wordt geholpen.

Visser 06-01-2022

Goede service .en een vlotte levering van het gewenste product ondanks de corona maatregelen

Rolf 06-01-2022

Via contactformulier, whatsapp en telefonisch contact gehad en zeer snel geholpen. Goede service en hele fijne afhandeling van zaken. Kwaliteit van de producten (wasmachine en stofzuiger) naar alle tevrendeheid.

Vincent 06-01-2022

Expert Beuningen daar word je prettig geholpen en een goede service.
zeer goede info over de producten.

Koenen 06-01-2022

ruime keuze goede producten en klant vriendelijk
ik koop t liefst in de winkel je ziet wat je koopt

Wattimena 06-01-2022

Warmtepompdroger AEG T9DEN87CC Fiberpro gekocht. Superblij mee, voldoet perfect aan onze verwachtingen. We hadden al een AEG wasmachine. Vanwege het makkelijk bedienen van het product. Nu ook de warmtepompdroger van AEG 9000 serie aangeschaft. Top producten! Zeer aan te bevelen.

v******@x******** 06-01-2022

dat is moeilijk te zeggen want ieder mens denkt over het kopen van huishoudelijke producten

e****************@h********** 06-01-2022

Ruime keus,vaak goede aanbiedingen. Service in winkel en bij bezorgen super goed. Zeer tevreden!!!

s************@g******** 06-01-2022

Prima winkel, goed en groot assortiment. Vriendelijk en deskundig personeel.

g*************@h********** 06-01-2022

Persoonlijk menselijk contact. Super goed geholpen nadat een product kapot ging was binnen een dag gecontroleerd en vervangen voor een nieuw product.

m*************@g******** 06-01-2022

Product gekocht, eerst gebeld, goed advies gekregen daarna afgehaald bij de winkel. Lag netjes klaar! Prima afhandeling.

Kamstra 06-01-2022

Al veel goede mond op mond reclame gehoord over Expert in Buitenveldert. Ik werk in Buitenveldert als wijkverpleegkundige, dus dan kom je bij veel mensen over de vloer. En inderdaad, tijdens de lockdown een wasmachine telefonisch besteld. Alsof je een broodje bij de bakker haalt. Uitstekende service, ga zo door!

Ophof 05-01-2022

Goede winkel maak enkel met de winkel medewerker goede afspraken . De instelateurs prefect

j******@h********* 05-01-2022

We hebben besloten om voor elk volgend product dat er nodig is eerst bij Expert te kijken!