Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

y****************@l****** 13-08-2021

Ik ben super goed geholpen door een winkelmedewerker nadat ik hoorde dat mijn whatsapp bestelling niet geleverd kon worden. Voor een top prijs een andere uitgezocht waar ik uiteindelijk nog gelukkiger mee ben! Super service! Hele vriendelijke en kundige mensen.

Bos 13-08-2021

Vriendelijke service gerichte behandeling van de klant met kennis van zaken zoals je niet vaak meer tegenkomt!

H. Oosterveen 13-08-2021

Goed advies, prettig geholpen. Goed geïnstalleerd. Echter nadat een gebrek aan de koelvriescombinatie gemeld was, werden we afgescheept met de opmerking dat de fabrikant contact met ons zou opnemen. Wat tot nu toe niet gebeurt is!

j**********@g******** 13-08-2021

Men is erg klantvriendelijk en service gericht. Goede service en mooi assortiment. Fijne winkel.

Irene 12-08-2021

Prettig en deskundig winkelpersoneel. Online fijn, maar winkel beter. Je kunt vragen stellen. Ook telefonisch beleefd en correcte antwoorden. Aflevering van witgoed ging zorgvuldig en rustig. Betrouwbaar personeel, wat belangrijk is als ze thuis komen.
Heel tevreden over de bereikbaarheid en nakomen van afspraken.

Wordt prettig en vlot geholpen. Er staat voorraad om uit te kiezen. Ik verwacht deskundig advies en dat krijg ik.

Richard 12-08-2021

Er zit een deuk in mijn nieuwe vrieskast van Liebherr , vandaag net geleverd op 12-08-2021

Fielstra 12-08-2021

Bij Expert Twello wordt je met aandacht geholpen. Duidelijke uitleg en geen opdringerig gedoe.

Zonneveld 11-08-2021

Wederom weer "gebruik ' gemaakt van Expert Woldhuis ivm het aanpassen van analoog naar digitaal radiosignaal , dit door onze favoriete servicemonteur , dus gezellig en zo klaar met een bakkie toe .
Zo hoort het !

Koerts Meijer 11-08-2021

Fijn om vriendelijk te woord te worden gestaan. Ook de deskundigheid van de medewerker staat ons aan.

Joore 11-08-2021

Wordt altijd korect geholpen en te woord gestaan persoonlijk kontakt vindt ik zeer voornaam

b**********@f****************** 11-08-2021

Expert Haaksbergen helpt ons altijd zeer goed en adequaat. Wij raden iedereen aan om hier een bestelling te plaatsen. Goede service met het juiste advies waar wij iets van hebben. Wij blijven zeker bij jullie bestellen.

FA

b*****@d***** 11-08-2021

In de winkel heel prettig geholpen. De levering was vervolgens veel sneller dan gedacht. Kortom helemaal goed

Van Ooik. 11-08-2021

Goed meedenken bij de aanschaf, goed advies. Bezorgen, plaatsen en installeren prima.

Roescher 11-08-2021

Vriendelijk personeel en goede uitleg. Luisteren goed naar wensen van de klant.

b***********@g******** 11-08-2021

Ik heb telefonisch een televisie gekocht voor mijn moeder die 60 km verderop woont, ik ben niet mobiel vandaar.
Goed advies gehad, fijn dat je rechtstreeks naar de winkel kan bellen ipv een 0800 nummer.
Televisie werd de volgende dag bezorgd en geïnstalleerd. Dank voor de snelle afhandeling!

De Haan 11-08-2021

Bij Expert koop je producten van uitstekende kwaliteit en met een hele goede service.

Willems 11-08-2021

Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker anderen aanraden om een bezoek aan jullie zaak te brengen Mvg fam Willems uit Assen

a************@o******** 11-08-2021

Ook als je niet naar de winkel kunt wordt je uitstekend telefonisch geholpen

c********@q********** 11-08-2021

Artikel voldoet zeer zeker aan verwachting. Na keramisch koken nu inductie. Ik ben enthousiast.

Expert in Brielle 10-08-2021

2 Liebherr koelkasten gekocht, 1 tafelmodel zwart en een medium maat wit. Grote keuze, goede prijs, goed contact en snelle levering conform afspraak.

b****@h******** 10-08-2021

Expert Hengelo is er echt voor u. Een aanrader, zelfs als u van iets verder komt.

Glas 10-08-2021

Bij Expert voel je je nog echt klant en krijg je een deskundig advies. Ook de prijzen zijn concurrerend t.o.v. de zgn prijsvechters.

Heijnen 10-08-2021

wij kopen bij Expert ,zolang wij in Roosendaal wonen. voorheen bij de plaatselijke ondernemer in ons dorp. nu is Expert onze lokale winkelier geworden. tot op heden zijn wij zeer tevreden over het aanbod, te woord worden verstaan, en het af te leveren aanschaf. ik kan geen lintje uit delen, anders deed ik dit graag.

Snijders 10-08-2021

Oog voor de klant, prima uitleg en een prima service, oja het is gewoon een fijne winkel.

Expert 10-08-2021

Expert levert alleen maar installeert niet ondanks wat de site zegt. Daar moet extra voor betaald worden. Door open hart operatie kan ik dat zelf niet. Machine is zwaar. Heb ik nog niets aan mijn nieuwe wasmachine. Coolblue installeert gratis. Wil je lokale ondernemers ondersteunen wordt je dat geflikt. Bah!