Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Fransen 11-12-2021

Fijne en nette winkel in Drunen
Fijn geholpen.
Service is goed.
Een aanrader

d**************@h********** 10-12-2021

Je wordt vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je en denken mee. De service is uitstekend, de leveringen op tijd en netjes aan huis met uitleg.

Leonie Bosman 10-12-2021

Telefonisch kreeg ik ter zake doende antwoorden op mijn vragen ( na digitale oriëntatie ). Vervolgens was er in de winkel bij het tentoongestelde apparaat een uitvoerige aantoonbare uitleg van de functies en eigenschappen van de vrieskast. Dit alles op een vriendelijke toon. Echt een plezierig contact , dat ook vertrouwen schenkt!

Stigter 10-12-2021

Zeer persoonlijke relaxte benadering . Goed product voor mooie prijs . Bezorging en installatie zeer vakkundig en geen vraag was te veel . Een aanrader !!

h*******@x******** 10-12-2021

Vakmensen in de winkel en ook buitendienst. Zeer betrouwbare en persoonlijke service!

Topper 10-12-2021

Super service van Expert Boskoop.
Vriendelijke medewerkers, na probleem direct nieuw apparaat mee. Top

i***@s****************** 10-12-2021

de expert in Wijchen is een top bedrijf met vakkundige mensen.
en hun service is geweldig, echt een aanrader!!

Karstens 10-12-2021

Bij expert kopen mag dan iets duurder zijn, maar de boel wordt niet bij de voordeur neergezet. Integendeel, het artikel wordt (als dat nodig is) keurig afgeleverd en geinstalleerd. Afijn, wij zijn tevreden.

Overeem 10-12-2021

Ook al was het bijna sluitingstijd, ik werd op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen. Het afleveren en installeren van de wasmachine is goed en soepel verlopen. Mijn complimenten voor Expert Harderwijk.

s******@h********** 10-12-2021

Slecht geregeld als je iets koopt wat stuk is bij aankoop, dan moet je heel lang wachten voordat je antwoord krijgt of je een nieuw product krijgt. ..zeer slecht....ik koop hier nooit weer iets

Groen 10-12-2021

Wij hebben een Giga-set telefoon gekocht, zijn er heel blij mee, de oude telefoon heeft het na 22 jaar begeven, maar zijn met deze telefoons, 3 stuks staan overal in huis, zeker zo blij!

Hilhorst 10-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, beleefde en vriendelijke bezorgers. Uitstekende service

Klijn 10-12-2021

Nog echte service, niet behandeld als een nummer maar gewoon ouderwets goede service

m**************@g******** 10-12-2021

Topservice, vriendelijke mannen en uitstekende uitleg over het aangekochte apparaat.

Thomassen 10-12-2021

Ik ben zelf tevreden over de geleverde service. En of een ander voor expert kiest. Is aan hun zelf

Roland 09-12-2021

Klantvriendelijk, kundig en de medewerkers weten waar ze over praten.
prima levering!

w*******@g******** 09-12-2021

Expert Wageningen is een prettige winkel om een keuze te maken met behulp van deskundig personeel

Bosch 09-12-2021

Kocht al mijn electronica gedurende afgelopen 15 jaar bij Expert. Altijd keurig geholpen.
Doen niet moeilijk!!

Van der Sluis 09-12-2021

Wij kregen wat ons was beloofd. Goede wijn heeft geen krans nodig. Bij EXPERT zit je op de eerste rij.

m*******@g******** 09-12-2021

Bij onze lokale Expert tref je gek genoeg experts in alles wat zij verkopen. Afspraken en omgang met de klant zijn heel goed, aanrader hoor.

Thom Dhondt 09-12-2021

Bij Expert Zelhem is persoonlijk advies TOP. Zij denken met de klant mee hoe de situatie is. En komen het eerst bekijken of alles past. Wij zijn erg blij met de service

Mutsaers 09-12-2021

Wij kochten een inductie kookplaat, een printer, een electrische oven en nu een koel-diepvries combinatie en tot op heden zijn we zeer enthousiast over onze aankopen bij Expert in Dongen!

j********@h********** 09-12-2021

Telefonisch mijn liebherr koelvriescombinatie besteld uitstekend geholpen. Zeer tevreden mijn vorige koelvriescombinatie was 26 jaar oud en nog niet stuk maar was wel aan vervanging toe.

k***@l****** 09-12-2021

Mooie winkel goede uitleg van de producten en prima monteurs
Bij aflevering.

Holthuis 09-12-2021

Winkelpersoneel heeft goede kennis van zaken, ruime keuze van producten. Vriendelijke en goede sfeer in de winkel.