Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Vries Slaapcomfort 03-11-2022

Blij dat er nog zulke winkels bestaan. Jan en z'n collega's verstaan het vak, zijn servicegericht, vriendelijk en altijd even hartelijk! Ga zo door! Hartelijke groet, fam de Vries Amersfoort

Noort 03-11-2022

Alleen maar lof voor de service in de winkel en voor de mannen die de ijskast kwamen brengen!

Bakker 03-11-2022

Je voelt je in deze winkel gen nummer , zoals andere grote ketens! Vriendelijk en deskundig personeel

Koetsier 03-11-2022

Inductieplaat besteld en besproken in de winkel. Inbouwmaten werden goed gecontroleerd en extra controle thuis in de keuken. Levering en inbouw zelf ook prima verlopen. Belangrijk voor ons was de ontzorging/zekerheden mbt de inbouwmaten en de inbouw zelf... daarin zijn we niet teleurgesteld. Voor herhaling vatbaar als er weer iets ingebouwd moet worden.

Legtenberg 03-11-2022

Wij hebben een ijskast en een inductie kookplaat gekocht
Bezorging en inbouwen is uitstekend verlopen.

m***********@h********** 03-11-2022

Zeer tevreden, een mooie winkel met een fijne eigenaar en goed personeel.
Mijn volgende aankoop die ik zeker weer bij deze winkel.

Visser 03-11-2022

De verkoper neemt alle tijd voor de klant en geeft goede informatie over het product zonder opdringerig te zijn.

Kleuskens 03-11-2022

Goed personeel, die van wanten weet.
Zelfs nog goedkoper dan in een andere winkel.

j********@z*********** 03-11-2022

Zeer goede service bij Expert Zeewolde. Meedenkend en oplossingsgericht en sprekend uit eigen ervaring! Zo uitgekomen op een goede oplossing.

Van Rijzewijk 03-11-2022

Na de deskundige uitleg over wasdrogers bleven er maar drie drogers over waar uit te kiezen. De keuze uiteindelijk bepaalt door de grote van mijn portemonnee.

Zonneveld 03-11-2022

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Samsung A53. Deze voldoet aan mijn wensen.

Huter 03-11-2022

TV 43 inch
Graag een groter beeld en bij ons vertrouwde merk blijven!
Zal ook wel een Chinees zijn maar prima toestel, netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Niets op aan te merken!

Henk

Beekman 03-11-2022

Helaas bleek de via de Expert website bestelde wasmachine na bezorging en betaling (met kortingsactie) niet te kunnen wat de website beloofde.
Expert NL wilde hoogstens 100 euro compensatie bieden, filiaal kon de juiste machine niet meer onder de actievoorwaarden leveren, waardoor het ons 350 euro extra zou gaan kosten om de juiste machine te krijgen.
Na bezwaar van onze kant heeft filiaal uiteindelijk toch de actiekorting verleend op de juiste machine en alles keurig netjes afgehandeld. Complimenten filiaal Veendam, minpunten voor Expert NL.

Herbers 03-11-2022

Helemaal goed. Winkelmedewerkers zijn uiterst vriendelijk en deskundig. Echt een aanrader.

m*************@h********** 03-11-2022

De naam zegt het al,expert,over alle aanwezige producten wordt een uitstekende uitleg gegeven.

Nijkamp 03-11-2022

Expert Doornenbal kan iets duurder zijn dan de concurenten, maar heeft ook een eigen service dienst

Van Slooten 03-11-2022

Persoonlijke benadering zeer klantvriendelijk . Word met je meegedacht in dokkum

s*********@h********* 03-11-2022

Vooraf online zoeken en daarna in de winkel bekijken. De medewerkers kunnen daarbij goed aangeven of dit het juiste product voor je is en desnoods een alternatief geven

Van der Horst 03-11-2022

Aandacht, advies, deskundigheid, ruim assortiment en service kwaliteits eigenschappen van EXPERT

w*************@z******* 03-11-2022

Expert Castricum onderscheidt zich met een uitstekend en deskundig persoonlijk advies.

g**************@g******** 03-11-2022

Koop alstublieft zo veel mogelijk bij uw plaatselijke middenstand - zij houden ook het winkel centrum gezellig - bijv. Paas-, Sinterklaas-, Kerst- versiering; sponseren vaak lokale sportclubs/verenigingen....Samen maken we een dorp/stad gezellig!!

Lijten 03-11-2022

product was niet in de winkel aanwezig bezorging was niet volgens afspraak toch netjes opgelost

Kuper 03-11-2022

Vind het een goede winkel nette service goede bezorging goede kwaliteit en prijs

g***********@p******** 03-11-2022

Fijne winkel met kundig personeel. Goede adviezen en goed geholpen. Ben al jaren klant bij Expert Leersum. Kom er graag terug.

r***************@g******** 03-11-2022

De machine doet meer dan ik nodig heb. De wasresultaten zijn uitstekend. De prijs/kwaliteit ratio is perfect. Verder heb ik gratis voor meer dan 6 maanden wasmiddel meegeleverd gekregen. Need I say more?