Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Talsma 22-12-2022

De service van de Expert is uitstekend, en de prijzen zijn vergelijkbaar met die van de Mediamarkt. De mediamarkt kan bij lange na niet tippen aan de kennis en uitleg van producten die ze verkopen.

Mellink 22-12-2022

De beste keus bij het kopen van huishoudelijke artikelen hebt u bij Expert. U krijgt daarbij vriendelijkheid, kennis van zaken, goede service en dat alles voor een goede concurrerende prijs.

a***********@c******** 22-12-2022

Winkel in de buurt , was nog goedkoper dan via internet bestellen .
Service in de buurt

Nannenberg 22-12-2022

Expert Groningen heeft bij de aanschaf van mijn Senseo laten blijken van een persoonlijke, deskundige en pre-actieve houding. O.a. door deze houding heb ik mijn Senseo voor de kerstdagen in bezit. Anders te laat. Dank je Expert. Prettige feestdagen Hans

Van de Kar 22-12-2022

We komen niet voor niets steeds terug als we iets van witgoed nodig hebben, top!!

Jouwstra 22-12-2022

Na een gedegen advies volgt een aankoop. Voor een aantrekkelijke prijs een goed artikel bij Expert Diepenveen

p***********@g******** 22-12-2022

Koelkast werd volgens afspraak geleverd. Kort ervoor kreeg ik een belletje dat de bezorger er aan kwam, top! Oude koelkast weggehaald en nieuwe koelkast geplaatst. Plaatsing was wat slordig, niet waterpas, niet stabiel en ook waren de afstandshouders voor de koelkast niet geplaatst waardoor de koelkast te dicht op de wand stond. Was verder eenvoudig te corrigeren.

v*********@d***** 22-12-2022

Simpel apparaat, zonder klok, bv.
Maar aangezien ik maar weinig ruimte had, voldoet dit kook/fornuis goed.

Heekoggel 22-12-2022

Goede adequate hulp. Persoonlijk contact en Expert Kranenburg (Zevenaar) straalt vertrouwen uit.

i***@h***************** 22-12-2022

goede service en assortiment, zeer vriendelijk en op de hoogte van de assortisement

Valstar Holding Westland Bv 22-12-2022

Na een verkeerde levering is er van de zijde van Expert Koppenol geen enkele communicatie, erg jammer!!

Huitzing 21-12-2022

Alhoewel de gekozen koelkast niet in de winkel aanwezig was, maar de informatie op de website voldoende was voor wat we zochten, zuinig in gebruik, goede kwaliteit, besloten we in de winkel meteen de aankoop te doen.

Suijkerbuijk 21-12-2022

Medewerkster gaf goede advies bij de aanschaf van een (2de/extra) stofzuiger voor de bovenverdiepingen.

Bolster 21-12-2022

Onlangs een laptop aangeschaft bij Expert Neede.
Keurig geholpen en het was netjes op voorraad.

Aanrader!

Hoogstad 21-12-2022

Expert in Soest levert uitstekende service. Zeer klantgericht, bereidwillig en attent. Écht top!

Khemai 21-12-2022

Beter dan mediamarkt. Aankoop staat in het systeem voor de garantie. Fijne medewerkers.

h*******@p******** 21-12-2022

Toelichting in de winkel was prima en "to the point". Service verlening bij aflevering was ook zeer goed met nadere uitleg over gebruik van artikel. En- passant ook nog wasmachine na verhuizing aangesloten. Kortom: zeer tevreden.

Adri 21-12-2022

Afgelopen zondag bij Expert in Drunen een koelkast van Liebherr gekocht ,model TP 1720-22.
Vandaag bezorgt en netjes op de gevraagde plaats gezet.
Keurige mannen.
Nu hopelijk lang plezier ervan net als de diepvriezers die we van Liebherr hebben.

Knops 21-12-2022

expert zuidzande geweldige goede service en klant vriendelijkheid.
Wij zouden deze zaak van harte aan bevelen, snelle afhandeling, en goede kwaliteit producten.

d*****@u********* 21-12-2022

zeer fijne ervaring goed geholpen, nemen tijd voor je. Product uitgebreid en prijs kwaliteit is oke

j********@h********** 21-12-2022

Prettig en snel geholpen, behoudens acties liggen de prijzen wat hoger dan elders, maar je kunt daartegenover direct met een vraag/probleem in de winkel terecht.

Boerhof 21-12-2022

Overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel die vakbekwaam overkomen en niet opdringerig zijn

Boschma 21-12-2022

Ga met plezier naar de winkel.
Goed en vriendelijk wordt je geholpen.

A.toet 21-12-2022

De vriezer die ik besteld heb online werd op tijd en prima tot binnenshuis afgeleverd.

Prima winkel en goede communicatie

Betaubun 21-12-2022

Zeer kwalitatieve producten