Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van der Waal 16-11-2021

Fijne winkel, fijne medewerkers, denken altijd mee en leveren snel! Ga zo door!

Van der Hoeven 16-11-2021

Diepvries gekocht bij Expert Den Bosch.
Prima geholpen in de winkel.
Netjes op tijd geleverd en aangesloten.
Heel tevreden!

Catsburg-groen 16-11-2021

Een winkel om zuinig op te zijn. De service, vriendelijkheid en klantgerichtheid zijn geweldig.

Kramer 16-11-2021

In de winkel werd er door de betrokken verkoper goede productinformatie gegeven. De aflevering + installatie was goed. Het door de verkoper verwachte leveringsmoment was een aantal dagen vertraagd.

De Jong 16-11-2021

Bij dit bedrijf weten ze nog hoe het hoort
Ze nemen de tijd voor je
Ook na aankoop
Top ga zo door

Klompmakers 16-11-2021

Als regionale VO school RSG Ter Apel was het zeer prettig om zaken te doen en werd goed meegedacht betreffende een project in het kader van Sterk Techniek Onderwijs.

Dirkzwager 16-11-2021

In Wageningen loopt vriendelijk en deskundig personeel. Ik wordt altijd goed geholpen, en ze denken mee. Zodra je binnen komt wordt je vriendelijk begroet, dus je wordt gezien.

Postma 16-11-2021

Bij mediamarkt ben je misschien iets goedkoper, maar het stukje service en klantvriendelijkheid is veel meer waard dan 50 euro!!!

Wietske 16-11-2021

Ben heel tevreden over Expert Berkel en Rodenrijs geweldige service. Hele fijne wasmachine gekocht en LG heel goed geholpen 5 november gekocht. Keurig boven gebracht en aangesloten top service! 12 november Chromebook gekocht weer geweldige service. En super geholpen door Jan Smit. Top winkel met top personeel

Van Den Berg 15-11-2021

De website is een zeer goed uitgangspunt voor een juiste keuze. De winkel handelt die keuze dan vervolgens zeer goed af.

i******@g******** 15-11-2021

Ik heb eerst op internet zo veel mogelijk info gezocht. Vervolgens heb ik nagedacht over de eisen die ik belangrijk vind. Toen op de site van Expert gekeken wat de mogelijkheden zijn ook voor de vestiging in mijn woonplaats. Met de Expert medewerker mijn ideeën besproken en mijn keus was gauw gemaakt mede door zijn van deskundigheid getuigende antwoorden.

Michgels 15-11-2021

Expert komt zijn afspraken. Ze zijn veel duurder dan een internetshop. Dat hoeft voor mij geen probleem te zijn als Expert zijn afspraken nakomt. Nu blijkt Expert niet te komen op de afgesproken dag, moeilijk te doen over de betaling als ze een dag eerder komen en niet de droger op de gewenste plek te willen zeggen zonder extra betaling.

Rijkschroeff 15-11-2021

Bij deze winkel wordt je goed en deskundig geholpen.
Alles meteen zien en proberen is beter dan kopen via de webshop. Ik koop graag in mijn woonplaats.(lokaal dus)

Hgm Beheer Bv 15-11-2021

Goede Winkel waar je altijd kunt slagen daar er altijd deskundig advies gegeven word

Keulaarts 15-11-2021

Mooie en goede website met een goed overzicht met goede betaalbare producten

Noordhuizen 15-11-2021

Beter (misschien) ietsje meer betalen, maar wel betere service. Beslist geen "dozen schuiver".

Laan 15-11-2021

Door expert Dronten perfect geholpen. De heer Zwiers dacht mee en heeft mij meegenomen in verwachtingen. Top service!

s*************@g******** 15-11-2021

Zeer goed geholpen in een mooie en voor ons bekende winkel. We kunnen vertrouwen op uitstekende service.

Van Kleef 15-11-2021

Onze nieuwe warmte pompdroger vakkundig aangesloten met vriendelijk personeel.

Goktekin 15-11-2021

Deskundige medewerkers in de winkel, vriendelijk en behulpzaam, prijs en kwaliteit komen overheen. Ik zal zeker mijn volgende product in de winkel kopen, in plaats van online te bestellen

d**********@z******* 15-11-2021

Prima producten. Niet echt klantvriendelijk wat betreft de eigen keuze en levering.

Emmen 15-11-2021

Prima en deskundig advies, word netjes en deskundig thuis afgeleverd. Uitstekende service !

e******@e******** 15-11-2021

Expert Burgum, zeer klantvriendelijk, goed advies en erg vriendelijk personeel.

Brouwer 14-11-2021

Snel geholpen aan een nieuwe vries- koelkast. Ook nog snel en. Entjes uitgeleverd. Helemaal top.

Service zoals jij het wil 13-11-2021

Uitstekende productvoorlichting, installatie en garantieafhandeling door de verkoper