Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

d*********@z******* 06-01-2023

Expert Pijnacker heeft fijne vriendelijke medewerkers, die ook nog eens deskundig zijn om goed advies te geven!

Schothorst 06-01-2023

Bij het kopen van elektronica slaag ik bij expert altijd. Tot volle tevredenheid artikelen gekocht zoals een wasmachine, een laptop, een koffiezetapparaat, een TV en een printer.

Heijnen 06-01-2023

Expert doet waar hun naam voor staat: kundig, klantvriendelijk en leveren zoals afgesproken.

b*************@t********* 06-01-2023

Niet veel keuze door grootte winkel, wel heel goed geadviseerd en geholpen, zeer deskundige mensen.

Schimmel 06-01-2023

We bevelen EXPERT (Gouda) aan als een van de beste bedrijven !!
Klantvriendelijk, betrouwbaar, zorgvuldig, dank hiervoor.

f*******@k*********** 06-01-2023

Op basis van mijn bevindingen ben ik vast van plan Expert wederom te benaderen voor andere service en/of aankopen.

Wesche 06-01-2023

De prijs kwaliteitverhouding is perfect. Goede en bekwame service van zowel de winkel als van de monteurs. Een aanbeveling voor iedereen!

Vink 06-01-2023

De zeer goede en service gerichte benadering stond mij zeer aan, het dorpse karakter blijft gelukkig behouden.

i***@r******************* 06-01-2023

goede uitleg over het aanschaffen van een zakelijke vaste telefoon.Topservice!

b********@g******** 06-01-2023

Fijne winkel, aardige medewerkers.
Mooi verbouwd, kortom een fijne winkel, onnodig om het dorp uit te gaan

h********@u********* 05-01-2023

Een bedrijf met no nonsens die de beloofde dingen na komt, service is perfect.

Blokhorst 05-01-2023

Zeer slechte service, verkeerd advies gegeven en een product leveren waar de klant niks aan heeft.

a********@g******** 05-01-2023

Netjes en snel geholpen. Product moest nog besteld worden maar was er uiteindelijk een week eerder dan verwacht.

s***********@g******** 05-01-2023

Je persoonlijk keuze (eventuele) koop bij Expert in ieder geval laten omringen door hun vakmanschap van ervaring en mogelijkheden.

Van Loon 05-01-2023

We kunnen iedereen aanbevelen bij Expert in Twello te kopen zeer goed geholpen

Willem 05-01-2023

Onlangs de oven Etna OM470ZT aangeschaft.
Vriendelijk personeel.
Goed geholpen ondanks dat ik al zo goed als zeker wist welke oven ik aanschaffen wou.
Bezorging goed geregeld, vantevoren werd ik gebeld.

Grijp 05-01-2023

Winkel oudestempel met echte verkopers geen jongelui die van niets weten ,ik kom niet uit de buurt van Castricum maar de Zaanstreek dus dat zegt al genoeg.

Van der Laan 05-01-2023

je wordt niet teleurgesteld , integendeel, je hoeft trouwens ook nooit lang te wachten

h************@g******** 05-01-2023

Winkel Elst is een aanrader.
Zowel in de winkel als bij aflevering duidelijke uitleg gekregen.

Van Helderen 05-01-2023

Goede uitleg en vriendelijk geholpen bij expert in tilburg ben superblij met de aankoop van de producten die we gekocht hebben

Middelbos 04-01-2023

Vriendelijk en prettig geholpen , hebben altijd een goed product en kwaliteit gekocht bij Expert. Voordeel je kunt het product bekijken. Wij zijn geen voorstander van online bestellen.

Koolhaas 04-01-2023

Weten goed waar ze het over hebben en vandaag kopen is morgen inquisitie top

w*******@l****** 04-01-2023

Ik heb recent een sonos arc met sub aangeschaft bij expert en ben hier erg tevreden over, een enorm zuiver en helder geluid het is alsof je je midden in het concert, film of serie begeeft. De Bas en lage tonen is ook overweldigend goed te noemen.Een echte aanvulling op je sonosset en de juiste keuze voor iemand die van muziek, Films en series houdt.

Ten Napel 04-01-2023

Wij zijn prettig geholpen in de winkel, met goed advies. Bezorging naar tevredenheid! Al met al heel tevreden!

Nijenhuis 04-01-2023

Een mooie tv gekocht en deskundig uitleg gekregen en meedenken.

Goede kennis en meedenken in jou budget en niets duurs proberen aan te smeren. Kom er zeker weer. Een aanrader.