Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Der Mijden 08-06-2022

Geweldige winkel, het personeel zeer vakkundig. Nemen ook de tijd om met je mee te denken. Zeer prettig geholpen.

Damen 08-06-2022

Al jarenlang top service! Goede voorlichting van Lia en Jan. Thuis Installatie service echte aanrader! Twee nette heren die niet vreemd zijn van een tilklus. Allen wederom bedankt! Jorgen

Luttikhuis 08-06-2022

Ben bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker in de winkel. Hij gaf me eerlijk en oprecht advies en probeerde me (denk ik;-) ) niet naar een bepaald product te leiden. Ook al gaf ik aan ook nog enige interesse in een ander product te hebben (nieuwe tv) , daar ging hij klantgericht mee om. Gaf de juiste info en adviezen en pushte me verder niet om tot aankoop over te gaan. Dat had tot resultaat dat ik waarschijnlijk die aankoop wel bij deze winkel ga doen. Puur op basis van vertrouwen en deskundigheid.

Theuns 08-06-2022

Super fijn geholpen door een vriendelijke verkoper en nam alle tijd voor ons..
Bezorging netjes op de dag wat was afgesproken en ook netjes geholpen door de bezorgers en uitleg gehad..
Top service..

b*****@z******* 08-06-2022

Bijzonder fijne winkel met goed producten overzicht en geweldig behulpzaam personeel.

Esmeijer 08-06-2022

Ik ben blij met een winkel die mij goed en deskundig helpt bij mijn keuze en zonodig de bezorging. Als
iets niet voorradig is in de winkel, bestellen ze het meteen en leveren en sluiten het zelf aan. Dit was
tenminste het geval bij een wasmachine, jaren geleden.

Rens 08-06-2022

Uitstekend geholpen. Ze hebben echt verstand van zaken.
Ben de wasmachine nog aan het uitproberen maar tot nu toe , zeer goed😊

Kapsalon Koolman & Co 08-06-2022

Fijne winkel.
Vriendelijke personeel.
Producten worden snel geleverd.
Dus dik tevreden!

Donker Orthomoleculaire Therapie 08-06-2022

Winkel is duidelijk meer afgestemd op huishoudelijke apparaten en PC’s/ Printers zijn er maar vormen geen prioriteit. Denkelijk zou assortiment en meer aantrekkelijke nadruk op één en ander de website nog aantrekkelijker maken voor klant- en potentiële klant.

Schuttevaar 08-06-2022

Bij expert loop je makkelijk binnen. Je wordt er snel en deskundig geholpen. Goede producten.

De Bijl 08-06-2022

Fijne winkel en vriendelijk personeel.
Bezorgservice netjes op gewenste tijd.

Arts 08-06-2022

Expert Weert is een fijne winkel voor degelijk en deskundig advies, een verademing met die grote ketens waar je de zoveelste bent en dan misschien 10e minder betaalt maar uiteindelijk het verkeerde product koopt waardoor je 25x duurder uit bent.

Dekker 08-06-2022

Top winkel waar je het beste geholpen wordt omdat de expertise van de medewerkers geweldig is

j**********@z******* 08-06-2022

Goede service te samen met veel kennis in de winkel. Daarnaast een service die je tegenwoordig nog maar weinig aan treft. Er was geen moeite teveel om ons gekocht product ( 203 cm hoge Koel- vriescombinatie ) op z'n plaats te krijgen. En dit was geen aller daagse / normale klus. Maar de heren bleven vrolijk, vriendelijk en zonder mopperen. Alle lof ook voor de beide heren.

Folter 07-06-2022

De medewerkers van Expert Drunen zijn deskundig, klantvriendelijk, denken mee en geven goede informatie. Daarom koop ik liever bij een winkel in de buurt dan bij een webshop.

Bruins 07-06-2022

Ik had een installatieservice 49,95 euro besteld. Nadat de monteur
weg was, kwam ik er achter dat ik met de afstandsbediening van KPN
die bij de Experiabox hoort, niet de tv aan en uit kon zetten en ook niet
het geluid kon regelen.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker op 03 juni 2022.
Die zei mij dat ik dat eenvoudig via het instellingenmenu kon doen.
Ik heb hem gezegd dat ik niet voor niets 49,95 euro had betaald en
geen zin had om met 2 afstandsbedieningen te werken.
Ik. wil gewoon alles met de afstandsbediening van LG kunnen doen.
Hij heeft toegezegd dat er op 7 juni tussen 12.00 en 18.00 een
monteur zou komen.
Ik heb de hele middag voor niets in huis gezeten.
Bedankt Expert de Graaf in Castricum.

Van Deventer 07-06-2022

Gewoon goede service, goede aflevering, heldere afspraken en vriendelijk en kundig personeel.

v***********@g******** 07-06-2022

Goed voorbereid naar de winkel gaan. Men geeft de indruk het erg druk te hebben.

Van Beek 07-06-2022

Klantvriendelijke winkel met een overzichtelijk assortiment in diverse prijsklassen.

Blije koper van produkt 07-06-2022

snelle bezorging - Correcte afhandeling - perfecte service snelle koop door goed advies in de winkel

Van der Berg 07-06-2022

De medewerkers van Expert Dokkum zijn ontzettend klantvriendelijk! Je krijgt als klant het gevoel dat je heel belangrijk voor ze bent. Ze komen met oplossingen voor problemen, waarbij zij een stapje extra zetten voor de klant. Zoals iets wat maar deels leverbaar is op het moment dat je het in de winkel wilt kopen, bij je thuis brengen zodat jij niet nog een keer extra de stad in moet. Zij creëren een dorpsgevoel in een stadswinkel, waarbij jij als klant het gevoel hebt dat jouw belang bovenaan staat i.p.v. snel geld verdienen voor de zaak!
Petje af!

V.d. Ven 06-06-2022

Uitstekende uitleg wat precies pastte bij mijn budget.. top uitleg van mijnheer Jan en de vriendelijke mevrouw ..!! Bedankt nog voor de lekkere koffie

i***@d************ 06-06-2022

Prima winkel voor als je waarde hecht aan service, goede uitleg en lokale winkels.

Smith 06-06-2022

Paar keer nu bij Expert Veendam geweest. Wordt vriendelijk geholpen de juiste keus te maken. Zeer tevreden

Boogaard 06-06-2022

Nieuwe vaatwasser is keurig ingebouwd, mooier eigenlijk nog als dat de oude dat was. Oude meegenomen. Spijtig was dat we niet waren geïnformeerd over wat wij als voorbereiding moesten doen. Gelukkig door betreffende monteur goed opgepakt en in meegewerkt.